Voel me net weer een puber wat schoolexamen gaat doen vandaag.
Ik heb gewoon een centraal examen van rekenen vandaag.
Laatste keer wiskunde was zeker 11 jaar geleden en ik was verre van een genie erin.
Ben benieuwd hoe de klas hem gaat maken aangezien het voor sommige ruim 30 jaar geleden is en we geen enkele les erin hebben gehad…
Ik moet over een kwartier beginnen met werken. Het is vanuit mij naar werk ongeveer 15 minuten reistijd en ik lig nog steeds in bed… heb ook totaal de motivatie niet om op te staan… oeps
Omg yes kerstmuziek in de winkel.
Haha oepsie! Herkenbaar overigens. Al heb ik nog 30 minuten nu, en 20 minuten reistijd. Maar zo geen zin. Toe aan weekend! Wordt een lange dag vandaag…
Ik werk vandaag thuis, maar ik heb ook echt totaal geen zin
Precies dit! Zit inmiddels in de auto maar sta voor het spoor waar een goederentrein langzaam voorbij komt.
Ik voel me net die trein
Wij hebben straks om kwart voor 11 een belangrijke mededeling op het werk. We moeten zorgen dat we met zoveel mogelijk mensen aanwezig zijn. Ik ben heel erg benieuwd. Ik kan hier dus niet tegen, moeten nog 1,5 uur wachten.
Onze manager weet het al en die zegt dat het zeer belangrijk is.
We lopen elkaar nu ook gek te maken met wat het zou kunnen zijn.
Ben sinds zondag nu 3x gaan hardlopen. Het eerste keer dat ik sport in letterlijk jaren…
Ben trots op mezelf dat ik eindelijk weer in gang geschoten ben!
Controle was helemaal goed, gelukkig.
Er komen vanavond vrienden eten maar dan moet ik mijn verjaardagscadeaus opruimen die ik zo leuk op tafel heb uitgestald
Ik had ook niet anders verwacht. Jij stroomt over van goede karma
Ik appte mijn broertje of hij iets van een bepaalde merk wilde voor kerst en toen antwoordde hij dat ik het zelf mag uitkiezen, omdat ik weet wat hij tof vindt. Lief dat hij vertrouwen in mij heeft haha
Helaas is dat geen garantie voor een goede gezondheid.
Dr bestaat ook helemaal niet zoiets als goede karma maar ik wou lentex even wat extra liefde geven
Pff morgen zie ik mijn date weer (wat een kutwoord eigenlijk). Zoveel zin om weer 24 uur te knuffelen met hem.
Ik heb gewoon koppijn van drie cocktails gisteren. En mn swapfiets afspraak is NU en ik heb roze sloffen aan