Mijn vader kwam gisteren opeens met “ik ga de kerstboom dit jaar alleen versieren met lichtjes”
Hoe dan???
Ik neem net een pakketje aan voor de overbuurvrouw en de afzender is: Hippe Beebjes. Ik huil.
Haha dit heeft mijn oma vorig jaar ook gedaan, trots dat ze was op dit geniale plan. Ik vond het geen succes.
In alle eerlijkheid denk ik eigenlijk dat ie t maximaal een dag volhoudt en er dan toch kerstballen bij gaat hangen haha… of dat hoop ik ook vooral
Lol ben op een srprsme trip naar Nice. Zit in het vliegtuig maar we mogen nog niet weg vanwege stakingen. Moeten minimaal een uur wachten. Zucht
Sorry maar waarom vragen dubbel gaan plaatsen? Ten eerste mag je niet crossposten en oké, het is niet exact hetzelfde bericht, maar stel dat iedereen opeens zijn vraag ook nog hier gaat posten naast in een ander topic omdat je dan misschien meer reacties zou krijgen. Dat is toch super irritant.
Oh, dat is echt naar. Weet je nu al wat het is?
Oke oke sorry zal het weghalen.
Ik heb een kriebeltrui aan en daaronder een te laag uitgesneden longsleeve waardoor ik steeds gek word van het geprik.
Jaaaa ik heb een nieuwe baan (echt m’n droomfunctie ook + in mijn woonstad dus niet meer in de ochtend in de trein). @360 ik heb uiteindelijk niet zoveel gekregen als ik heb gevraagd maar waarschijnlijk wel meer dan ze eerst zouden bieden dus ik ben heel happy! Dank voor de inspiratie!
Oh we gaan de lucht in. Very nice
Nice!
Nice maat
Ik had vandaag een sollicitatiegesprek en ik heb gewoon gezegd dat ik de beste kandidaat ben.
Nicerdicer!
@keekie en @Niettepruimen
We weten het inmiddels. Het zat niet bij een van onze voorspellingen. Het heeft op mij (gelukkig) ook niet direct impact maar op de organisatie wel. En voor wat mensen om mij heen heeft het wel impact.
ik heb over een uur een blaastest/longfunctietest bij de HA. Wat moet ik me daar bij voorstellen? Want het zou waarschijnlijk wel een uur duren.
Volgens mij moet je dan wat oefeningen doen . Fietsen op zon home trainer enzo. En dan moet je blazen in zon ding.
Ik heb een fles olijfolie op onze glazen kookplaat laten vallen… Gelukkig allrisk verzekerd maar we hebben hem pas 2 jaar. Echt om te janken weer.