ok dan doe ik nog maar even geen make up op…
Zijn er ook plekken waar die kwal Schimmelpenninck niet is op dit moment?
Van de week die column van hem en nu zit hij weer bij It’s a man’s world.
Ik ben zo blij met mijn was/droog machine echt lekker gevoel om al die was weg te werken nu.
Daarover gesproken @anon44204370 weten jullie of de AH nog de kokoskruidnoten heeft liggen of is alles al weg? Ik had nog willen inslaan namelijk
ik ga zo naar een kerstmarkt met vriendinnen maar ik moet eerst nog dik een uur met de bus en daar heb ik zó geen zin in maar het is wel handiger want 1) ik kan dan vanavond met die vriendinnen mee terug rijden ipv met 2 auto’s en 2) ik kan glühwein drinken. dus het is het waard maar ik heb geen zin in die bus uuuugh
Heb je nog dingen die je wilt kijken/luisteren/doen die je altijd uitsteld? Dan zou ik dat nu even downloaden enzo zodat je dat lekker in de bus kan doen. Dan is die rit zo voorbij
Dit is echt precies zo ja haha, echt dingen waar ik nog nooit van gehoord heb altijd. Ik zou ook willen dat je gewoon kon zeggen ‘yo ik ben lui en geef niet zoveel om veiligheid en privacy, zeg het maar gewoon in de mail’. Maar dat zou niet zo verstandig zijn natuurlijk Maar goed bericht inderdaad, ik denk dat ik gisteren hetzelfde bericht kreeg haha
@Nidorina Er zijn tegenwoordig echt zoveel apps voor alles, ik wil niet overal een app voor. Dit, en dan digiD, pff. Bij DigiD wil ik trouwens ook gewoon kunnen zeggen, doe maar zonder smsje. Maar ja, veiligheid. Als ik dan opgelicht wordt ofzo zou ik boos zijn dat ze me dit hebben laten kiezen, want het is toch voor je eigen bestwil!!! :’) Wat heb je toch een zwaar leven als je lui en hypocriet bent
Bij mijn ap waren er nog heel veel kokos maar ik heb de karamel genomen omdat ik dacht dat de kokos niet zo lekker waren dus heb nu spijt
Ik heb zojuist eten besteld en dan ben ik vandaag officieel niet buiten geweest. Heerlijk
Ik mis nog steeds de pizza met geitenkaas en vijgen van domino’s
Heb dit weekend even heerlijk wat tijd voor mezelf. Ik moet nog behoorlijk wat voor studie doen en wil verder gewoon lekker aanrommelen en opruimen in huis, misschien een beetje simsen, dat soort dingen. Maar merk dan toch als ik alleen thuis ben (huisgenootjes zijn er niet) ik me vooral ‘s avonds een beetje eenzaam/somber kan voelen ofzo. Ik hoop dat het lukt om dat dit weekend gewoon niet te hebben. Vandaag merkte ik dat social media, met name Instagram, dat gevoel best wel kan aanwakkeren of versterken dus dat ga ik proberen te minderen.
Ik wist niet dat ze die hadden, maar het klinkt echt heel lekker!
Ik haal elk jaar een kerstboom met mijn broertje en dit jaar zijn we per ongeluk op de eerste dag gegaan dat IKEA ze had en het was druuuuuuk. We waren samen een beetje naar bomen aan het kijken maar de rij om je boom weer in te laten pakken werd langer en langer dus we hebben uiteindelijk toch maar op de gok een ingepakte genomen. Gelukkig is het een mooie (alleen weer iets te groot en vol, zoals elk jaar ).
We hebben een weekend abonnement op het financieel dagblad maar we krijgen hem al weken ook elke dag doordeweeks. We hebben al drie keer gebeld maar het stopt maar niet echt dom man en zonde van het papier
Ik zag echt vet mooie grote kerstbomen net bij de intratuin en was bijna in staat er één te kopen, tot ik me realiseerde dat ik alleen was en woon, in een studio, en nog wel een half uur naar huis had moeten lopen dan :")
maar heb wel leuke planten voor m’n broertje gekocht en ben helemaal vrolijk van het kijken naar alle plantjes!
Ik vraag me echt heel oprecht af waar al mijn geld voor december heen is. Ik heb nog enkele dingen opstaan en officieel is mijn “budget” op.
Ugh, net 360 euro uitgegeven aan wat laswerk aan mijn auto. Moest wel echt gebeuren wil ik hem volgend jaar met de apk niet naar de sloop brengen. Maar toch weer even zuchten.
Ik zit echt in een achterlijk drukke trein en ik stond met nog wat mensen (die ik niet ken) in het gangpad van de eerste klas. Maar bijna alle stoelen waren hier leeg dus we zijn maar gewoon gaan zitten.
Nou begon er net een man zijn telefoongesprek met een heel enthousiast ‘‘Goedemiddag’’. Dat klonk net alsof de conducteur binnenkwam en al die mensen die hier stiekem zijn gaan zitten keken allemaal tegelijk heel verschrikt en schuldbewust op hahaha.
En daarna hebben twee vrouwen die allebei een andere kant opkijken afgesproken om in de gaten te houden of de conducteur er aankomt zodat ze de rest kunnen waarschuwen.
Spannend leven heb ik wel.
Dit is echt een fantastische comeback.
Goed om te horen wel dat er mensen waren die zich er tegen uitspraken!
Goed dat jullie voor jezelf zijn opgekomen. Ik heb op mijn lerarenopleiding ook al verscheidene keren mijn onvrede geuit over bepaalde opdrachten. Dat die onderwijsinstellingen nog steeds niet doorhebben dat dit soort rare fratsen er juist mede voor zorgen dat mensen stoppen of ervan afzien om leraar te worden.