Oh heb je nog steeds geldzorgen, wat vervelend Je maandlasten van je huis zijn best hoog toch? Is het geen mogelijkheid om te verhuizen? Of als je niet zo snel iets kunt vinden; een woningruil met iemand te doen? Ik zie dat in mijn stad best regelmatig gebeuren, mensen die van huis ruilen. Of wil je echt niet verhuizen? Zo kut, geldstress.
Ik had eten besteld en nu heb ik spijt; zit super vol, ben misselijk en 15 euro armer. Waarom deed ik dit.
dit is het beste tv moment van het jaar
en ik duld geen tegenspraak
Oh wat erg. Sterkte
Mijn nichtje is zo lief, ze is al bijna 9 maar ligt met haar knuffels heerlijk tegen me aan. Ik smelt.
Heel veel sterkte gewenst
Shit moet opblijven want moet m’n vriend straks van het station halen. Heb alleen geen idee hoe laat precies, kan wel 2u worden, maar ben moeeeee. Laat me slapen
Wat goed dat je het toch gedaan hebt!
Ik zou terug rijden van een sintfeest vanavond maar heb mn man half overgehaald om toch te rijden (en dus niet te drinken) omdat ik het tering eng vond
Dus echt: vind het alsnog knap van je
Secret Santa?
Ik moet altijd lachen als ik 1video terugkijk. Blijkbaar heb ik moeite met de vertaling van polar bear naar ijsbeer. En ik ben bestwel een fan van beren, ik heb geen idee waarom trouwens maar je hoort mij dus gewoon weer zeggen "ehm een eh sneeuwijsbeer ".
Een sneeuwijsbeer . Wat is dat
Niet dronken nu?
Heel veel sterkte!
Ik zit nog steeds enorm vol. Heb knallende koppijn en moet ook echt snel slapen want hele week al ontzettend moe. Maar toch komt m’n eigen ritme dan op: avondmens en nu energie krijgen maar wil snel slapen want moet morgenochtend dingen doen. Dus nu met volle buik gaan slapen
Hopelijk jij morgen geen hoofdpijn!
Heel veel sterkte
Lief, dankje!
Zo helweek op mijn werk is weer voorbij. Hopen dat ik hier niets spannends gemist heb.
Oh ja goede tip hoor, ik was even lekker over mezelf aan het klagen
Heel veel sterkte
Omdat ik niet dapper genoeg was op mijn ene werk om te zeggen dat ze konden stikken in dat ene uur extra was ik maar extra dapper op mijn andere werk en heb ik een van de bedrijfsleiders erop gewezen dat ik situaties aan de kassa prima zelf op kan lossen, zonder zijn hulp en zonder dat hij over mijn hoofd heen het gesprek overneemt.
(Deze zin doet me denken aan Plien en Bianca. ‘Of ik ga gewoon zoveel achter elkaar zeggen dat je het niet meer bij kunt houden en dan moet je wel ophouden want anders…’ Rest ben ik vergeten. Iets met de zin in stukjes hakken en pimpelpaars aanlopen )
Edit: ‘want anders wordt de zin veel te lang om zo in een keer helemaal na te zeggen, zonder in tweeën te hakken en zonder pimpelpaars aan te lopah’
Mn vlucht is over 3 kwartier, zit nu in de taxi en het is nog 35 minuten rijden. Omg ga ik m’n vlucht halen of niet #pray4me plssssss