Wat je even kwijt wil #30

Omg heb je je vlucht uiteindelijk gehaald? :smile:

2 likes

Ja! Mijn vlucht was een half uur vertraagd, dus dat kwam even mooi uit haha

13 likes

Ik vind werken in het weekend nooit zo erg. Maar vandaag opstaan was wel even zwaar.

Ik volg ‘plantifulplan’ op instagram, zij vroeg laatst in een post: Stel je legt al het eten dat je in het afgelopen jaar hebt gegeten naast elkaar, hoe ziet dat eruit? Ik ben even gaan nadenken haha, ik denk wel 300 bakken (soja)kwark, wel 250 kilo wortels, 150 komkommers, 24 pakken muesli/ granola, wel 1000 koppen thee, 600 kopjes koffie, 150 liter cola light
 Echt bizar om te bedenken haha

4 likes

Ik sta op voor een dagje shoppen, vriend komt net thuis van een feestje :+1:

2 likes

Jaa nu is het dus weer terug :frowning_face: ik kijk regelmatig rond voor iets nieuws maar valt niet mee om iets te vinden wat goedkoper is én waar ik mijn kitty mag meenemen (dat is echt een ding). Ik ga vanaf 2021 meer verdienen dus houd daar maar aan vast :sweat_smile: lief dat je reageert!!

Ik heb laatst mijn schoenen uitgezocht en nu wil ik ze in zo’n kleding doneer container gooien maar er is er nergens één in de buurt

Verkoopt iemand deze ring van overload studios?

Misschien zit er wel een kringloopwinkel in de buurt als alternatief om ze aan te doneren?

Ik schaam me echt om in Den Haag te wonen nu. Ze zijn nu weg uit Duindorp maar gaan de rest van de stad door om brand te stichten

1 like

Mijn respons was nooit verzonden, zie ik nu. Maar kon gelukkig na een half uurtje! :grin:

1 like

M’n vriend maakt soep, vraagt ie: “kan die sinaasappel met schil erin?!” - ehhh :thinking:
afbeelding

8 likes

Ik baal dat je geen chocoladepepernoten thuis kan laten bezorgen. Heb daar zo’n zin in maar wil niet naar buiten :sleepy:

Ik ben een dagje weg met mijn ouders maar ik erger me echt aan alles wat ze zeggen. En dat vind ik mega kut, want ik wil gewoon een leuke dag hebben.

Ik ben blij dat sinterklaas weer is geweest en dat de zwarte pieten discussie (hopelijk) nu weer even stopt. Ik snap het wel hoor maar pff de discussies die ik om mij heen hoor zijn zo vermoeiend om aan te horen.

7 likes

Er was een kunstenaar die zijn voedsel consumptie van een jaar in een tentoonstelling liet zien. Interessant

Kan iemand me helpen met mn sinterklaasgedicht? Ik zit echt al uren te broeden en ben inmiddels een heel eind. Alleen de laatste alinea lukt me niet. Ik wil niet zo’n slecht standaard uit, maar wat dan wel? Het zijn echt nog maar 4 zinnen. Het gedicht (verwacht niet teveel, ik ben geen dichtwonder);

Het is weer zo ver, Sint kijkt terug op afgelopen jaar,
en wat hij daar ziet? naam staat altijd voor zijn kinderen klaar.
Hij biedt ze altijd een helpende hand,
dat maakt hem toch wel de beste (schoon)vader van heel het land!

Als het gaat om last minute muren witten,
dat ziet hij allemaal wel zitten.
Of het in elkaar zetten van een grote Ikea kast,
ook dat was voor naam geen last.

Van klussen gaan we naar babyfeestjes,
en zelfs ook nog door naar het zorgen voor konijnenbeestjes.
Hij staat voor iedereen paraat,
en gaat dan ook door tot 's avonds laat.

Zit iemand met een lastig klusje om 't hand,
dan helpt naam degene graag uit de brand.
De Sint dacht, dit is toch ongewoon!
het is tijd dat ik hem hiervoor beloon.

2 likes

Ik vind je rijm leuk! Dit einde heb ik dit jaar gebruikt. Het is niet fantastisch, maar misschien inspireert het je.

Wacht niet langer en gooi deze rijm opzij
Van je cadeautjes word je vast erg blij
Dat je ze niet leuk vindt, lijkt de Sint nogal stug
Dus hij komt volgend jaar gewoon weer terug

2 likes

Hmm ik bedoel meer de manier van discussie voeren wat ik vermoeiend vind, van beide kanten. Ligt denk ik beetje aan de mensen met wie ik om ga.

1 like

Ik vind de discussie niet slecht, maar hoop wel dat er voorlopig minder met vuur gegooid wordt (door de relschoppers) en de discussie weer rustiger gaat verlopen. Ik hoop dat er volgend jaar een goede middenweg komt

1 like