Wat je even kwijt wil #30

Ik zou haar dan ook echt een wetenschappelijk artikel denk ik hebben gestuurd om te laten zien dat dat niet oké was. Was het een oude docent? 50+ oid?

source
Maar je hebt groot gelijk hoor! Zoiets kan alleen maar fout gaan

1 like

Wat een klassieker om jullie op die manier te positioneren zodat ze haar eigen hachje kan redden. In plaats dat zij haar studenten écht serieus neemt. Ik voel mij op het hbo (nu) ook veel minder vaak serieus genomen dan op de universiteit. :upside_down_face:

1 like

Toch maar weer pizza besteld. Ik word nog eens tonnetje rond.
Morgen gourmetten en vanaf maandag echt weer in het gareel!

1 like

Kutfuckschijtpiemeltering mn bovenbuurvrouw komt net langs om te vagen of ik ook muizen heb. Want zij heeft er mega veel en ze komen kennelijk uit de keuken en die van haar is precies boven mijne. Ik heb nog nergens last van maar nu gaat de bestrijding haar gat dichtmaken en komen ze straks bij mij zeker.

Misschien kun je staalwol gebruiken? Daar kunnen ze ook niet doorheen en dat is misschien wat beter te controleren dan dat schuim haha

3 likes

Is echt bijna niet te voorkomen in oude huizen in Amsterdam (woon jij toch ook?). Zou er vooral voor zorgen dat je echt geen kruimels achterlaat ergens. Als ze dan al binnenkomen valt er niks te halen en gaan ze meestal weer weg. Dat werkt bij mij het beste, ik krijg hier namelijk nooit alle gaten dicht. Mijn bovenbuurman is heel vies en zijn huis trekt muizen aan maar hij heeft een kat.

Aaaah wat super leuk zeg! Gefeliciteerd!! :heart_eyes: :raised_hands:

1 like

Jup we zijn hier echt niet de gemiddelde Nederlander. We zijn beter geïnformeerd, redelijk maatschappijkritisch, meestal wat linksers, vaker begaan met de medemens en het milieu en hofleverancier van dode cavia’s ‘NMSVPE’.

5 likes

Voor alle muizenslachtoffers: neem/leen tijdelijk een kat of neem bij iemand met een kat wat grit uit de kattenbak mee! De geur schijnt vaak al genoeg te zijn. Verder inderdaad beter staalwol dan purschuim!
Ben zo blij dat ik na 6 jaar op de begane grond in de stad, dichtbij water ook nog, nog nooit een muis of een rat heb gezien hier #afkloppen Dankjewel suffe poes!

3 likes

Niet mijn smaak veel plezier ermee.

1 like

Thankyou! Ik ga heb bekijken :blush:

Bij de aldi is dat waarschijnlijk nog steeds ipv al paaseitjes.

10 likes

Dankjewel!:smiling_face_with_three_hearts:

Ik was net zo blij dat de jongen op het kantoor niet verder keek dan zijn neus lang was en me alleen het pakketje van de specifieke winkel waar ik om vroeg aan me gaf en niet het andere pakketje ook. Denk niet dat mijn vriend blij was met mijn 3e gymshark bestelling

Ik heb wel een dubbele!

1 like

Aaah spannend man, ben benieuwd. Ik ga voor je duimen

1 like

Jaaaa leuk! Tegenover een park in K of in B?

1 like

mijn eten is al 20 minuten te laat
Ik heb honger😕

Oh nee! Ik had een kerstmuts op mijn hond zijn kop gezet en toen zag hij niks meer. Loopt hij tegen de tafelpoot aan. Nu is hij boos op me :sob:

4 likes