Ik ga uit eten met de fam, maar het is nog zeker 1,5 uur rijden en we zijn aan de late kant. Heb sinds de middag niets meer gegeten dus word helemaal misselijk van deze autorit😷
even iets scoren bij een tankstation onderweg?
Welke goedkope online parfum winkels zijn nou écht betrouwbaar? Vele zien er zo dubieus uit.
Ik zoek YSL Mon Paris Eau de Parfum voor m’n zusje voor kerst
- 2x gratis upgrade naar de 1e klas
- Geldig t/m 5 januari 2020
Tip voor tatas: https://www.ns.nl/spoordeelwinkel/campagnes/treinpakkers/upgrade-1e-klas.html
Douglas , ici paris xl
Ik heb laatst goedkoop parfum gekocht bij parfumdreams punt nl. Duurde wel ongeveer een week voordat het bezorgd werd, want het kwam uit Duitsland.
Haha die zijn misschien wel het meest betrouwbaar idd, maar die prijzen, manmanman.
@Geo Had je het gevoel dat je the real deal in handen kreeg?
Ervaring met dezelfde als @Geo . Duurde ook wat langer, maar prima bezorgd uiteindelijk en best veel korting op parfum + make-up vergeleken met de winkelprijs.
Hier kan je met Paypal betalen, heeft kopersbescherming dus als die nep blijkt te zijn krijg je je geld terug
Edit: zie dat er nog €9 verzendkosten + Paypal kosten bijkomen, maar misschien wel handig om tijdens de rest van je zoektocht op te letten!
Jaa ik had een cadeau verpakking van La vie est belle besteld. Ziet er gewoon legit uit. Het is een cadeau dus heb de geur zelf niet geroken of gebruikt.
Misschien hier? Heb hier al een paar keer besteld (.de), zowel geurtjes als huidverzorging, en tot nu toe altijd tevreden.
Als ik dubbele heb spaar ik ze voor je! Dan kun jij of je moeder ze misschien een keer ophalen of anders stuur ik ze op.
Er is iemand buiten al de hele avond van die stomme vuurwerkdingen aan het afsteken in z’n eentje. Het is koud en het regent en het is gewoon kutweer, ik snap de lol echt niet.
Ik zou vanavond de kerstboom opzetten met mijn vriend maar nu blijkt dus dat de standaard van de boom nog bij m’n ouders thuis ligt! Ik baal echt vet hard nu
In dezelfde strekking. Kunstboom in elkaar gezet, stoppen we hem in het stopcontact doen de lampjes het niet
Ik heb extra nieuwe lampjes gekocht dus die doen het gelukkig! Maar zonder voet geen boom
Ik kijk voetbal met een glas whisky en ik voel me erg volwassen.
mijn oma ligt op sterven en ik ga er morgenochtend heen om afscheid te nemen. Hoop dat ze dan nog leeft. Naar gevoel.
Veel sterkte, ik hoop dat je nog afscheid kunt nemen
Heel veel sterkte. Ik ga hard voor je duimen dat ze morgenochtend nog in levenden lijve is.