Als de discussie niet meer gevoerd hoéft te worden, dat zou pas mooi zijn.
Edit: nee niet mooi. Broodnodig.
Als de discussie niet meer gevoerd hoéft te worden, dat zou pas mooi zijn.
Edit: nee niet mooi. Broodnodig.
Ik zou zo blij zijn als het 16 uur is en deze werkdag klaar is.
Wat een kut dienst nu al.
Alles gaat mis, kan niemand bereiken.
Als er nu iemand dood neervalt, heb ik geen idee wie ik moet bereiken…
Vondst tijdens het soggen:
Dit verzin je toch niet?
Thanks! Ik heb het gedicht in tweede persoon gezet, ipv derde, dan sluit het mooi aan!
Ik word ziek maar ik moet maandag heel veel uren in de trein zitten voor werk (op zn minst 8 uren heen en terug naar een nieuwe klant) dus zo naar dit
Ik heb echt de lelijkste surprise ooit gemaakt, ik lach mezelf zo hard uit. Waarom kan ik niks. Zelfs een 6 jarige kan beter knutselen dan ik.
Het foldermeisje kwam net aan de deur. In mijn andere buurt gebeurde dit nooit dus het duurde nog 3 seconden voor dat ik het begreep. Maar heb nooit los geld, gelukkig vond ik nog €2,50 in mijn vriend zijn jas. Maar nu vraag ik me af is dit een beetje redelijk?
vannacht weer zo lekker uit geweest en gedanst man m’n voeten doen pijn, we waren pas half 7 thuis
en nu lig ik met een prosecco in bed Avatar te kijken en te wachten tot m’n date komt om met me te knuffelen
life is good soms
Ik vind het oké en in principe is het ook toch gewoon wat je kan missen. Ik gaf meestal 3 euro of zo. Twintig eurocent of zo zou ik wel karig vinden. Lekker mijzelf tegenspreken.
Ik vind dit echt prima hoor!
Ik zit bij de kapper en heb hongerrrr. Zit al helemaal te bedenken wat ik thuis ga eten
Dit had ik laatst ook! Bleek een pakketje van AliExpress te zijn. Van wie was het uiteindelijk?
Lekker hele dag rond gefietst naar de markt en toen om gefietst om wat pannen zegels op te halen. En toen om gefietst naar de oliebollenkraam om naar jaren eindelijk eens een bananen bol te gaan halen.
Ik werd om half 3 wakker, wtf brain.
Kom net thuis van boodschappen doen en ik ben compleet leeg en uitgeput. Ben maar in bed gaan liggen, maar ben zelfs te moe om te huilen.
Ah heeft de smaak van zijn mozzarella veranderd. Hij is nu echt niet lekker.
Er is een grillroom ontploft in mn oude woonplaats en ik hoop zo dat er geen bekenden onder het puin liggen (er is nog weinig bekend).
Ik wil een boek in bed lezen maar mijn ene kat ligt precies in het midden.
Mijn vader heeft sinds kort een gehoorapparaat en je kunt dus het volume etc instellen met een app. Zo fancy. Extra leuk dat hij z’n telefoon altijd laat slingeren…