Wat je even kwijt wil #30

Dag 3 van ziek zijn en op de bank liggen :sweat:

Vriend en zoontje hebben van de gelegenheid gebruik gemaakt om een kerstboom te kopen + voor weet ik het hoeveel geld aan kerst troep ( huisjes, ballen, kransjes, slingers) want: zoontje vind dat leuk…

Ik vind het best leuk hoor, als hij móóie dingen koopt. Nu heeft hij D. Alles laten uitzoeken en is het echt een grote bonte verzameling aan kerstspullen.

Ik ben echt aan het huilen nu.

Edit: vriend vergeet voor het gemak ook even de 3 verhuisdozen die boven staan met kerstspullen…

1 like

Ik heb echt al een week lang een gescheurde mondhoek en 't lijkt wel steeds erger te worden sinds ik er labello op smeer maar ja ga ook niet NIET eten?!

Geen labello smeren! Maar iets van een vettige uierzalf ofzo uit zon gele pot. Of elisabeth 8 hour cream.

2 likes

Nee dat dacht ik eigenlijk ook maar m’n moeder raadde dat aan?!? Ik heb wat je noemt niet maar wel vettige crĆØme gesmeerd die ik ook op m’n gezicht smeer

Heftig. Al van je bekenden gehoord?

Ik sta op de gastenlijst voor een concert vanavond maar we staan vet in de file in Duitsland :sweat_smile:

Ik zou je toch aanraden om morgen even iets van een vettige zalf voor wondjes enzo te kopen. Kan je heel erg lang mee doen en kost ook niet veel. Zon creme voor je gezicht is eigenlijk ook niet goed voor je lippen omdat dat toch een ander soort huid is.

1 like

Kutland is het ook :crazy_face:

M’n familie is in ieder geval gewoon thuis, maar m’n halve vrienden- en kennissencirkel komt daar ook vandaan dus de zorgen zijn nog niet over.

Waarom is het ook alweer een goed idee om werk te maken van je angsten??
Ik ga zo naar een concert. Veel mensen e.d.
Ik heb er wel zin in maar vind het ook eng. Ben toch wel blij als ik weet thuis ben straks.

1 like

Omdat je straks hoe dan ook trots bent dat je bent gegaan. Ook al voelt dat nu en misschien bij het concert niet zo. Je kan het!!

6 likes

Ik vind pinguins altijd al heel grappig, en in combinatie met mijn nichtje blijkbaar nog meer. Ik kreeg een video doorgestuurd waarin ze in zon tuincentrum zijn, wat ze gewelllllldig vind. En daar staan van die grote pinguins, die letterlijk even groot als haar zijn. En 1 zo’,n pinguin valt weer om als ze ernaast loopt. Haahha het is zo’n grappig gezicht.
giphy%20(2)

13 likes

Ik ben vandaag verhuisd van de ene naar een andere stad. Het is een kwartier met de trein maar zojuist toen ik bij mijn ouderlijk huis mijn vader knuffelde om weg te gaan, brak mijn hart. Ik verheug me op een nieuw avontuur maar dit deed echt zo’n pijn. De tranen rollen nog over mijn wangen. :frowning_face:

6 likes

Had ik ook heel erg toen ik op mezelf ging, dacht wat heb ik mijzelf aangedaan. Ik denk dat het gevoel er een beetje bij hoort, het verdwijnt wel weer.

1 like

Knuffel! :heart:
Ik had dit ook, dit wordt echt beter :heart: oh en je mag verdrietig zijn he, dat is niet erg of raar of zo!

1 like

@Lentex ja denk ook wel dat het erbij hoort maar valt zwaarder dan ik dacht. Zoveel ook meegemaakt in dat huis. Maargoed. Bedankt voor de steun! :heart:

1 like

Ja herkenbaar ook, ik was laatst in mn oude slaapkamer en toen voelde ik t ook idd.

Lol ik zit in de trein en hoor zo’n oma over haar kleinkind praten:
ā€˜Ja op zijn wiskunde had hij maar 57% en hij heeft in totaal (alle vakken samen) nog nooit 70% gehaald en hij zit al in het 2de middelbaar. Er schort wel iets met dat kind he’
ā€˜Zijn ouders willen hem naar de eliteschool sturen maar ik heb mijn gedacht gezegd hoor, dat gaat niet helpen’

Wtf

1. Niet ieder kind is overal even goed in
  2. Wtf naar die ouders om je kind dan naar een eliteschool te willen sturen

(oja die 57 en 70 % wordt hier gebruikt in BE. Ik weet dat het in NL een 5,7 en 7 zou zijn)

1 like

Ik heb McDonald’s gehaald, en ik heb een veggie homestyle crispy chicken. Nu kom ik thuis en er staat nergens op het doosje(wel op de bon) dat het veggie is. Klopt dit? Of heb ik gewoon the real deal?

Ohh! Zat ook vrij wanhopig in alle jassen en tassen te graaien met de deur op een kier :joy:. Je zal vast niet de enige zijn.