Wat je even kwijt wil #30

Ik schakel net in op ned 2 over de Nederlandse Volksunie en ik wil die gast nu gewoon al op zijn bek slaan. (Geweld lost niks op, maar dit is echt een rasdebiel) GAD VER DAMME

Welke? :smiley:

Die kinderen van die man worden ook gewoon racistisch opgevoed ‘ja ik heb een SyriĂ«r in de klas en die heet Aya, maar wij noemen die AAP’

Hier moet iemand toch wat tegen doen :’) de kinderbescherming oid

Ken je dat , dat je gewoon bezig bent of lekker rustig zit en ineens aan iets totaal randoms denk.
Ik zit nu lekker rustig op de bank en ik denk ineens “Koenraads kleefpasta”
The fuck


29 likes

Ik zit de hobbit 3 te kijken zonder dat ik de lord of the rings films fatsoenlijk heb gekeken, en geen van de voorgaande hobbit films gezien heb :joy: Ik begreep er dan ook echt geen kut van eigenlijk en toch maar doorkijken haha

4 likes

Tyfuszooi mijn hele geldstress begint weer opnieuw want volgens de eindnota van NLE moet ik 500 bij betalen??? Ik zat er verdomme elke maand onder qua verbruik en ben nooit thuis??? Kut kut zooi. Begint de hele ellende weer opnieuw

Ik had schoenen besteld en die kreeg ik vandaag binnen. Zat er een leuk briefje bij met veel plezier ervan en in de schoen had ze een zakje kruidnoten gestopt. Vond ik leuk :grin:.

26 likes

Elke avond ben ik gewoon helemaal niet moe. Nu ook weer, loop ik maar gewoon beetje filmpjes te kijken enzo. Nu keek ik op de klok, is het bijna 3 uur?? Voel nog steeds echt 0 moeheid
 wordt morgenochtend echt survivallen :sob:

Dit vind ik echt super leuk!! :smiley:

Ahh men, ben wakker geworden van Ă©Ă©n verstopt neusgat waar ik al weken last van heb, zo irritant. Had nog lekker minimaal een uur kunnen slapen.

1 like

Bestaat er al een topic voor mensen die de feestmaand helemaal niks vinden? Zo nee, dan maak ik dat graag aan, want ik moet mijn hart luchten.

Nope, helaas niet. Scheelt natuurlijk dat er volgende week weer een les is maar was wel ff bitter. De auto starte gisterenavond met behulp van startkabels gelukkig wel weer en als het goed is, is de accu weer opgeladen. Ik weet wat ik fout heb gedaan - miscommunicatie tussen mijn moeder & mij (+de auto is uit 1997 en komt waarschijnlijk toch niet door de apk nog een keer over 2 maanden :upside_down_face:)

Ik had m’n tas gewassen maar nu is hij gaan stinken? Terwijl ik hem direct uit de machine had gehaald en buiten had gehangen, hoe kan dit

Van wat voor materiaal is de tas?

Ik droomde dat ik een baby had en ze was zo lief en nu mis ik haar :sob:

32 likes

Vriendinnetje en ik zitten in een hostel op een kamer van 4 maar we zijn met z’n 3en. De vrouw die gisteren is aangekomen zit nu 1,5 uur in de badkamer. Is het asociaal om aan te kloppen?

Waar ik vroeger werkte deden we een kleine chocoladeletter in de bestelde schoenen van de klant. :smiley:

10 likes

Dat klinkt ontzettend leuk!

Eeuh geen idee, het is gewoon zo’n stoffen Eastpak rugzak, maar wel met een leren onderkant. Maar heb hem wel vaker gewassen maar dit probleem nog nooit gehad :frowning:

Misschien even in een emmer met azijn en water dompelen en dan nog een keer wassen en dan azijn als wasverzachter gebruiken?

Goeie, ik ga hem eerst nog een keer wassen maar als dat niet werkt ga ik dat proberen! Thanks :yum: