Wat je even kwijt wil #30

Je kan het een beetje aan de vorm zien, hij zou een soort van uit stopsel moeten hebben

1 like

Die is al vroeg dan? Meestal toch pas vlak voor kerst? Of ben ik vreemd :sweat_smile:

Ja ik heb m’n vader eerst laten proeven en hij zei dat het geen echte kip was. Wel verwarrend, ze kunnen beter op het doosje zetten dat het veggie is of een sticker erop plakken.

1 like

Ja dat had ik gisteren ook. Op het bonnetje staat dan no bacon vega oid

1 like

Haha dit had ik met m’n secret Santa gedicht. Ik dacht die past wel op 1 A4… nope.

1 like

Ja geen idee had het ook niet verwacht.

Bij mij stond het toen wel op het doosje met een sticker.

Ik heb ooit eens een veggie besteld en daar zat bacon op…

1 like

Ik ben onderweg naar het concert. Ben zoo benieuwd! Ik ga wel vaker alleen maar heb geen ideee of het druk gaat zijn en met wat voor mensen… en er is ook nog een afterparty. We gaan het meemaken!

2 likes

Kensington?

Maar veel plezier!!

Hahaha nee een klein oninteressant concept in Breda, maar ƩƩn van mijn lievelingsartiesten komt en ik ken de organisator, dus ik heb me op de gastenlijst laten zetten :joy:

2 likes

Ik voel me nu, sinds 2 weken ofzo, weer een beetje fijn! :blush:
Volhouden dit :blush:

21 likes

Bepanthen of Purol zalf

1 like

Er wordt net ā€˜stiekem’ een foto van me gemaakt op werk. Eh. Sorry denk dat ik van gisteren ben, dat ik niet door heb dat je een foto maakt? Sowieso kijk ik recht in de camera. Trut.

Nee! En nu baal ik. Want ik vind het ook echt mega aso.

Ik heb donderdagavond iets heel stressvol en spannend (wil er liever niet over uitwijden) en het kan 2 kanten uitgaan, ofwel heel slecht ofwel heel goed. Mijn hoofd maakt er natuurlijk van dat het heel slecht zal zijn.
Iedere keer ik er aan denk, voel ik mijn hartslag versnellen en ik lig nu al bijna iedere avond wakker door de stress.
Sorry dat ik zo vaag ben, maar kunnen jullie alsjeblief heel hard voor een goede afloop duimen?

11 likes

Ik was mega brak vandaag, maar dat zijn ideale dagen om met Mn beste vriendin af te spreken want dan maak ik een bank van Mn bed met kussens, met allemaal vreten en de tv ervoor en dan de hele dag loungen. Zij houdt van rustige dingen en ik kan dan de hele tijd chillen, vind dat zo’n gezellige manier van katerig zijn.

12 likes

Natuurlijk! :heart::heart::heart:
HEEEEEEL dikke knuffel

1 like

Ik heb ner mn secret santa gedicht geschreven en ben ik bezig met mn gedicht voor mn kerstcadeau voor mn bff. En ik vind mezelf zo hilarisch en goed he :grin::joy:
Schud het allemaal zo uit mn mouw :raised_hands:

9 likes

Ik zal voor je duimen! Ik hoop dat je voor donderdag nog wel een paar goede nachten zult hebben.
Succes!

1 like