Ik zit hier echt op de tocht en wat haat ik dit huis dan.
Verwarming vol open (kan geen temperatuur instellen, iemand doet dat centraal), zit met sloffen aan, hemd shirt met lange mouwen en fleece vest met capuchon én slaapzak om me heen en het is nog koud. Elk jaar erger ik me weer aan die kozijnen :@
Ik heb zin om uit te gaan maar ik lig al met gewassen haren en in pyjama in bed
Ik heb ook zoiets volgende week en kreeg al stress van dit berichtje want je beschrijft het heel goed
Ik zit ook met gewassen haren en in pyjama op de bank en heb nu vette FOMO
Maar ik weet dat het verstandigste is om thuis te blijven
Ik heb hetzelfde!!
Alleen lig ik nog niet in bed, zit nog in de trein naar huis. Maar ik wil echt graag uit alleen ik ben net begonnen met een nieuwe baan dus moet maandag wel fris en uitgeslapen weer verschijnen, kan me dat soort dagen nog niet veroorloven
Ik ga ook maar snel m’n haar wassen zodra ik thuis ben, is blijkbaar de manier
Ik ben het weekend dat ik voor het eerst moest gaan werken wel uitgeweest. Twijfelde of dat verstandig was, maar vond het juist ook wel iets om dat dat “laatste” weekend nog te doen. Weekenden daarna was ik daar veel te moe voor door alle nieuwe indrukken
Tijd voor A Christmas Prince: The Royal Baby met tomatensoep in bed. Alleen proberen niet te knoeien.
Oh ja maar het wordt ook m’n tweede week!! En vorig weekend ben ik inderdaad wel op stap geweest haha terwijl ik dus afgelopen maandag m’n eerste dag had
Maar inderdaad alle nieuwe indrukken zijn echt vermoeiend dus ik kan niet anders dan toegeven aan m’n bed zo
Heeft er iemand tips tegen statische kleding?
Mijn jurkje blijft de hele tijd aan mijn benen plakken en het voelt vervelend en ziet er ook niet zo mooi uit ik heb helaas geen droger
Wij gaan morgen waarschijnlijk een nieuw bed (boxspring) kopen. Ons vorige bed is één grote miskoop geweest, en dat willen we niet weer. Waar moeten we goed op letten? We waren vandaag al even bij ‘Zwitsers Gevoel in een andere stad’, maar ik had het idee dat die kerel maar wat aan het lullen was, dus we gaan ook nog even in onze eigen stad kijken.
Ons huidige bed had na een jaar al dikke kuilen, matrassen onder garantie vervangen, maar ook dat had geen zin.
Ik vandaag allemaal borduurspullen gekocht en 2 patronen op Etsy gedownload als kerstcadeautje. M’n handen begonnen ineens te jeuken en nu heb ik 1 patroon al geborduurd! Terwijl we kerstfilms kijken, vreselijk burgerlijk.
En nu ben in mn bff aan het appen in rijmvorm,
Ze heeft het gelezen, maar reageert nergens op.
Best begrijpelijk wel,
Want deze gedichten zijn niet echt top
Zelf lig ik wel helemaal in een scheur,
Maar dat mag wel, na een paar dagen sleur
Ik ben zo’n belachelijke film aan het kijken Singel 39 maar ik MOET het nu af zien
Ik heb hem vorige week gezien en was alweer bijna vergeten waar het over ging. Zo’n onlogische slechte film
Het is zo raar met die dramatische stukjes tussendoor over levens redden? Komt echt totaal niet over
En die geweldige “vriendschap” met de homo buurman hahahaha wat een kut film
Wanneer je ipv kaneel, chilipoeder over je appel gooit. Gelukkig kon ik het eraf wassen maar ben er echt even niet bij met m’n hoofd
Ik heb net Sinterklaas gevierd en ben zo blij met al mn spulletjes
Ik was net bij een concert en het was vet leuk maar m’n nek doet nu al zoveel pijn, wil niet weten hoe het morgenochtend is