Wat je even kwijt wil #30

Ik drink de laatste tijd veel minder koffie en dacht dat m’n verslaving wel wat minder erg was geworden, maar ik had net toch weer hoofdpijn omdat ik vanochtend geen koffie had gehad :sweat_smile:

Ik ben echt blij met mijn koptelefoon via de linda. 40 euro, inclusief een abo van een jaar, voor een koptelefoon die op bol ongeveer 130 kost.

1 like

Ik denk dat jij zojuist voor mij hebt besloten wat ik vandaag ga lunchen. Ik wilde eigenlijk niet naar college gaan maar ben toch gegaan dan mag ik ook wel een koningsmaal naar binnen werken.

2 likes

Ik zou nog even terugkomen op de kerstmarkten in Parijs. Helaas vond ik alle “markten” waar ik was enorm tegenvallen. Bij Les Halles stonden 10 skere kraampjes, bij Cité, Galeries Vivienne en Saint-Germain-des-Près hetzelfde. Een local zei dat de kerstmarkt bij Tuileries wel leuk was, maar ik was die middag daar wandelen en toen zag ik uberhaupt geen kerstmarkt :joy:. Dus voor de kerstmarkten zou ik zeker niet gaan. Wel is in de avond de sfeer enorm gemoedelijk en kerstig in de wijk Quatier Latin en rond de straat Rue Montmartre (loopt vanaf Les Halles naar het noorden).

1 like

oeh hoe was de veggie king?

Enjoy!!

@Chief nou eigenlijk gewoon groenten in een krokant jasje, zou er niet voor omrijden: denk dat er wel betere vegaburgers bestaan

1 like

Ik moet zo een presentatie geven en heb er zooo geen zin in :weary:

Omg, Sinterklaas was net hier op school en ik voelde me echt weer even een klein kind.

3 likes

Nooo het begint weer ziek hard te regenen en m’n was hangt nog buiten :broken_heart:

Ik heb vanochtend de uitslag van het persoonlijkheidsonderzoek gekregen en het zit me toch iets meer dwars dan verwacht…

1 like

Mijn vriend zei “voor weer een van je random impulsaankopen is dit wel een goeie deal ja”. Ben benieuwd, krijg hem vandaag binnen.

Oh en voor de liefhebbers. Wimperserum van het Kruidvat is er weer!

1 like

Daarom heb ik al jaren een kunstboom. Vind het zo gek idee dat ik elk jaar een boom om laat hakken voor net een maandje terwijl die boom er wel een paar jaar over doet om zo groot te worden.

Hahahaha er reed net een vrouw voorbij in een scootmobiel met haar hond aan de lijn en de hond liep er voor, precies op hetzelfde tempo als zij reed. Het leek net alsof de hond haar vooruit trok. (Hahaha, je had er bij moeten zijn, als ik het typ is het een stuk minder grappig)

14 likes

Je kan ook een kerstboom ‘adopteren’, dan krijg je, als het goed is, elk jaar dezelfde kerstboom terug. Of via duurzame kerstboom, dan gaat je boom terug de grond in bij bijvoorbeeld een kippenboerderij zodat de kipjes er lekker tussen kunnen scharrelen. Heb je toch een echte boom maar niet voor maar eenmalig gebruik een paar weken per jaar.

11 likes

We stan an influencer

3 likes

Komt wel goed denk ik! Vandaag zou alles platliggen qua vervoer in Parijs en ik zit ook gewoon in de Thalys nu! Vooral de metro’s en de binnenlandse treinen liggen plat, maar tot nu toe reed elke Thalys vandaag gewoon (wel met wat vertraging). Dus denk dat het wel losloopt volgende week!

Hoe vond je het in je eentje?

Ben nu 3x alleen op vakantie geweest maar nog nooit een citytrip alleen, ben benieuwd hoe dat is.

Ik vond het echt fantastisch. Was m’n eerste tripje alleen en wel al m’n 5e keer in Parijs, maar ik ga dit vaker doen. Juist in de stad kun je echt alle kanten op vanuit je hotel, tussendoor even dutjes doen, ‘s avonds yolo beslissen om er nog even uit te gaan enzo. Heb geen vergelijkingsmateriaal maar ik vond dit top.

3 likes

Komt spotify wrap er ook voor mens zonder abo? #askingforafriend

Denk het niet want zonder abbo kunnen ze toch niet zien wat je allemaal hebt geluisterd?

1 like