Wat je even kwijt wil #30

Ja ik vind hem fijn en zeker voor 40 euro.

Ik realiseer me net dat het 5 dec is. Dus ik cheat met pepernoten, chocolademunten en chocoladeletter. Terwijl ik big bang binge.

1 like

Big Bang Binge. Zeg dat eens 10x achter elkaar

6 likes

Na 1x lezen loop ik al vast

4 likes

Ik dacht dat vandaag een dag zou worden die in het teken stond van de Sims, maar ik heb al twee sollicitatiebrieven geschreven en verstuurd, een sinterklaas gedicht geschreven, een wandelingetje gemaakt en de was gedaan :ok_hand:

31 likes

Hij is wel fijn! Alleen je hoort je muziek er wel goed doorheen, dus kan wel voorstellen dat mensen er last van hebben ofzo. En hij is wel groot en lomp, maar misschien moet ik er aan wennen

Dat is omdat sinterklaas de overige pakketjes bezorgd

19 likes

Hebben jullie dat ook wel eens, dat gevoel ‘dat er iets niet klopt’? Ik weet niet, voel me heel rot en naar en de hele tijd het gevoel dat er iets niet klopt in mijn leven maar kan mijn vinger er niet op leggen. Soort dubbele knoop in mijn maag, iemand die dit herkent?

1 like

Hockeyouders zouden schijnbaar een moord doen om kant-en-klare surprises te kunnen aanschaffen voor hun kinderen.

7 likes

Na veel wikken en wegen heb ik gisteravond besloten om toch door te gaan met mijn korte studie, maar wel een parttime baan te gaan zoeken in het onderwijs of een stage die redelijk betaalt. Dan kan ik na het behalen van het extra papiertje alsnog een tijdje gaan reizen. En een 9 behalen voor een vak geeft ook wel aan dat ik dit aankan terwijl ik nog herstellende ben.

5 likes

Ik vind het BRILJANT als incapabele niet-creatieve inpakker met de mindset ‘het is het gedacht dat telt’ / ‘het gaat om de inhoud, niet de verpakking’.

Mijn creatiefste idee voor dit jaar was Twister maar dan the ‘thirty shades of grey’ editie. Met een bord wat rondjes aftekenen, vakken grijs kleuren en met een stuk karton en een splitpen zo’n draaiding maken. :joy:

3 likes

Kijk zoiets kan ik zelfs niet eens bedenken!

1 like

Kolonisten van Satan was wel een groot succes jaren geleden maar ik ben momenteel een beetje uitgeblust. Ik vind iets bedenken leuker dan het maken zelf. :upside_down_face:

3 likes

:kissing_heart:

Ik heb je eerdere post toevallig hier ook over gezien en ik snap je helemaal! Lukt het ook niet hoger op? Een vakantie is echt iets wat iets leuks moet zijn en een reisbureau moet er juist voor zorgen dat er wat stress uit handen wordt genomen. Ik zou zeker even klagen, super zonde als je echt voor niets dat schiphol hotel hebt geboekt en indd die werkdag.

1 like

Nja het gaat bij cadeautjes van maximaal 5 euro nou ook niet echt om de inhoud.

@Mhysa het was vooral episch fout.

Kolonisten van Catan maar dan in de hel met veel verwijzingen naar harde muziek, literatuur (o.a. Dantes De goddelijke komedie) en de draak steken met extreem Christelijke opvattingen.

4 likes

Wil jij een keer met mij Sinterklaas vieren?

1 like

Omy. Ik kwam er vandaag achter dat ik al ruim anderhalf jaar een Premium Spotify-account heb. En dat via de creditcard van mijn vriend…

Ik heb zelf geen creditcard en het abonnement is destijds na een proefperiode automatisch via zijn kaart afgeschreven. De app heb ik tussendoor maandenlang niet eens op m’n telefoon gehad. Ik ontving geen facturen per mail en ik zag ook niets in de app staan erover (toen ik m weer gedownload had dit jaar), ik had echt geen idee!

Super stom natuurlijk… M’n vriend vindt het gelukkig best (:pray:), maar ik heb het wel opgezegd nu. Met dank aan het forum, want vanwege dat wrapped-2019-gebeuren ben ik grondig in m’n account gedoken via de website.

3 likes

Als een dag meer 24 uur heeft :upside_down_face:

2 likes