Wat je even kwijt wil #30

Dat moment ook dat hij haar op komt zoeken om het geweldige nieuws te vertellen. Wat een verschrikking. Gelukkig was het eind goed al goed… :roll_eyes:

Ik was ook bij een concert en mijn nek doet ook pijn van het scheef kijken.

Hahahaha ja ben nu op het eind lekker cringe met dat nummer eronder en dan Lies Visschedijk op de voice over man man man

Omg en het werd nog erger op het einde haaa

Hahahaha ja prachteinde wel. Van die momenten dat je denkt dat het niet erger kan maar dat het toch gebeurt.

1 like

Oh ja dat wordt zo naar stijf dan. Was het wel leuk?

Ja!!

Ik ga zo douche om het warm te maken.

1 like

Ik heb ondertussen een kerstboom, 2 kerstdorpen, 2 kerststukjes, 2 kaarsen met versiersel, 1 kerstboeket in vaas, een slinger met huisjes boven de tv en een grote lichtslinger in de achtertuin.

Met dank aan vriend die even “zin had” om het huis te versieren.

Oh en vergeet alle random boompjes, kerstmannetjes en beertjes niet…

5 likes

Hahahaha mijn moeder. We kwamen Nieuw-Zeeland in, beantwoordt ze bij de paspoortcontrole op de vraag ‘Hebt u ooit in de gevangenis gezeten?’: ‘Ja’. Allerlei toeters en bellen, maar goed, ze geloofden haar op haar lieve ogen dat ze verkeerde antwoord heeft ingevuld.

Reizen we nu binnenlands, had ze een plastic mes in de handbagage meegenomen, per ongeluk. DUS… Doet ze het erom ofzo hahaha

22 likes

Ah neee, mijn arme katje heeft pijn. Hij loopt superlangzaam en is in een hoekje gaan liggen. Ik mag hem ook niet aaien of optillen. Ik voel me er echt heel k*t over. Hij is pas 8 maanden :cry:

Ik heb die groene, die parels zitten iets anders erop. Ik wilde de gewone versie maar was uitverkocht in mijn maat.
Heb de zwangerschapsversie, ben ook zwanger maargoed, zie voor de buik eigenlijk niet extra stof. Misschien is dat nog een optie?

1 like

Ah nee wat zielig :disappointed: Hopelijk is het niks ernstigs en voelt je arme katje zich snel weer beter <3

Verdammt. Ik heb ineens vet pijn aan m’n rug, halverwege zo en nu trekt het naar voren. Alsof ik een hele strakke riem om heb? Lig al anderhalf uur te creperen in bed en daarvoor ook al bij iemand thuis krom gelegen om die stomme rug. Lichaam wat is deze?!?! :sob:

2 likes

Ik kom moeilijk in slaap nu, geen idee waarom… Net werd ik ook door een random nr gebeld, telefoon ging keihard af. :sweat:

Morgen heb ik best een drukke dag dus ik wil heel graag snel slapen, alleen lukt het dan nog minder…

Leuk! Wat voor dingen heb je gekregen?

Ik ga altijd bij de portiers schooien om eten dat ze hebben afgepakt. Net een kinder bueno gescoord :smirk:

8 likes

Beste chocola, samen met dove caramel :heart_eyes:

Ik heb zo’n leuke dag gehad, eerst high tea met vriendinnen en daarna met andere vriendin en man naar feestje geweest, wat heel gezellig was

4 likes

Wij hebben daar ook ons bed gekocht. Zijn een keer op een doordeweekse middag daarheen gegaan en ongeveer 1,5-2 uren daar geweest. Goed geholpen en hebben echt een fantastisch bed!! Uiteindelijk blijven die verkopers gauw ‘sales-mannen’ dus die mooie praatjes zal je houden, wij vonden het fijn om echt uitgebreid gelegen en getest te hebben, zo bleven we toch het dichtst bij óns gevoel.

2 likes

Het is hier nog geeneens 12 uur al middags en heb al twee cocktails op (wel met koffie erin verwerkt) :thumbsup:

9 likes

Normaal ga ik nooit met de auto aan het werk, maar vandaag maak ik een uitzondering. Wat een vies weer.
Moet ook flinke afstanden afleggen vandaag dus ik ga met de auto.