Haat aan te vroeg wakker zijn op zondag, maar wel zooo leuk om alle kerstverlichting aan te zetten in de woonkamer terwijl het buiten nog donker is
Stopt het ooit nog met hard waaien? Het is al sinds vrijdag bezig ofzo.
Zo het is 10 uur. Ben al wezen sporten, gedoucht en nu lekker met een ei op tv handbal kijken. Lekkere zondag zo
Is nu over! Zat meer ter hoogte van de maag aan de voorkant, had ook wel vet gegeten. Vandaag maar even kwark en vezelrijk groentedagje van maken
Echt best veel. Sowieso snoep, een stormparaplu, boeken, sokken, knutselspullen en Frozen spullen
Leuk! Ik ook en we matchen
Had ik gisteren boodschappen voor de hele week gedaan. Ontbijt, avondeten, fruit. Alles gehaald.
Behalve lunch voor werk⦠kut echt geen zin om naar de winkel te gaan nuā¦
Mn oma is vannacht overleden. Gelukkig heb ik gisteren nog wel afscheid kunnen nemen al was ze niet meer bij bewustzijn. Ik hoop dat ze er toch iets van heeft meegekregen van het bezoek, want ze reageerde in haar slaap wel op aanraking. Zon naar gevoel om weg te gaan en te weten dat je iemand nooit meer in levende lijve zal zien.
Soms snap ik dingen/mensen echt niet maar vind ik het ook stom van mezelf dat het me toch bezig houdt. Ik had al vaker het vermoeden maar nu is het bevestigt door anderen dat mijn ex regelmatig langs mijn huis rijd (wat best bizar is aangezien ik niet aan een doorgaande weg woon en hij in een totaal andere woonplaats) maar blijkbaar knoopt hij ook gesprekjes aan met mijn buren om dan navraag naar mij te doen (ik heb onlangs mijn huis verbouwd en dan gaat hij mijn (zijn voormalige) buren vragen of ik er nog woon en waarom ik aan het verbouwen ben) En ik heb er geen last van dus wat dat betreft doet ie maar wat ie niet laten kan maar ergens intrigeert het mij ook dat iemand die zelf besloten heeft de relatie te verbreken blijkbaar nog zo met mij bezig is. Waarom zou je al zeker twee jaar regelmatig langs rijden en zo met mij bezig zijn? Ik vind het maar raar en ik vind mezelf stom dat het me bezig houdt.
Gecondoleerd Fijn dat je wel nog op tijd was om afscheid van haar te nemen
Sterkte
Gecondoleerd
Eigenlijk is dat gewoon stalken hoor. Eng.
Heb je hem er al eens op aangesproken?
Gecondoleerd⦠fijn dat je haar nog hebt gezien en in zekere zin contact had. Ik geloof wel echt dat ze zich er bewust van was dat jij er was. Veel sterkte de komende tijd voor jou en je familie
@anon42392789 @Toeptoep @Lentex Dankjulliewel, super lief! Ik heb vannacht wel goed geslapen maar er 2 nachtmerries (de slechte afloop gedroomd) over gehad en pff voel me al zo naar ondanks ik al ben gaan sporten vandaag.
@Karl_Lagerfeld Ik duim voor jou mee dat het ook goed is!
Sterkte
Thanks allen
Nee ik heb hem er nooit op aangesproken. Zou ook niet weten hoe want heb geen contactgegevens van hem en ik āgunā hem die aandacht ook niet. Ik vermoed ook dat hij niet weet dat ik weet dat ie dit doet. En daarnaast langsrijden is natuurlijk niet verboden en praten met oude bekenden natuurlijk ook niet. Het voelt ook totaal niet eng of als stalken. Het verbaast mij alleen. Het is ook geen gevaarlijke gek ofzo.
Ja ik snap dat het eng klinkt maar dat is het niet ik ga ook zeker geen melding doen of wat dan ook. In de tijd dat hij de relatie verbrak zat hij niet lekker in zijn vel en ik (en met mij zo ongeveer iedereen om ons heen) riep toen al tegen hem maak geen drastische beslissingen nu want je gaat er spijt van krijgen. Zelf heb ik altijd gezegd: als hij zijn koppigheid opzij kan zetten dan komt hij wel weer terug. En ik heb heel erg sterk het idee dat zijn langsrijden hier ook vandaan komt. Ik, het huis alles herinnert aan wat had kunnen zijn alleen is hij te koppig om aan te bellen. Niet dat ik hem nu nog terug zou willen maar ik snap wel waar het vandaan komt ondanks dat het mij ook verbaasd.
Gecondoleerd