Gecondoleerd en veel sterkte
Gecondoleerd, veel sterkte
God door die kutwind vliegen de vliegtuigen weer recht over mān huis, elke vier min ongeveer. Teringherrie.
Thnx babe
Gecondoleerd en sterkte
Als iemand bijna overlijd is het gehoor het zintuig dat nog het langste blijft werken. Misschien lijkt het dan van niet maar er is een grote kans dat ze heeft gehoord en gemerkt dat je er was
Welk cafe?? Dan kom ik binnenkort een borrel halen
Fijn om te horen, dat wist ik namelijk niet.
Heftiger nog dan Ruk en Pluk of Welling? Denk altijd dat het niet heftiger kan maar wie weet!
Voor de personen die vrouwe gtst keken: weten jullie nog dat Maxime zich voordeed als moeder van Nina in het ziekenhuis?
Ik snap het nu! Ik zal mijzelf nooit moeder noemen van mijn nichtje maar als zij zegt āja maar ik ben ook jouw kindā smelt ik wel echt. Ik houd zoveel van dat meisje.
Gecondoleerd en sterkte Fijn dat je nog even bij haar hebt kunnen zijn
Gecondoleerd en veel sterkte
Ja joe dat wordt lang zoeken dan in de stad
Ik ben aan het schoonmaken en ondertussen een interview aan het kijken (of luisteren eigenlijk) over social media. Het gaat er onder andere over dat het doel is om het zo verslavend mogelijk te maken, en dat dat wordt gedaan door in te spelen op negatieve emoties, als afgunst, en misgunnen, omdat positieve emoties niet verslavend werken. Het gaat erover dat social media op zaken als hate speech en geweld en fake news ingericht is, en dat het objectief mensen aantrekt die houden van geweld en consternatie. Dat het daardoor nog giftiger wordt als omgeving en dat er uiteindelijk twee soorten mensen zijn: de mensen die beseffen dat het giftig is en zich terugtrekken (waardoor het nog giftiger wordt) en mensen die erop blijven. Ik zie ook echt in mijn omgeving dat steeds meer mensen hun social media verwijderen. Hij gaf ook aan dat aangetoond is dat het social media gebruiken ook veranderingen in de hersenen veroorzaakt, die mensen ook gewelddadige/narcistischer maken. Heb m nog niet af gekeken maar ik vind het super interessant, omdat hij uitlegt welk gevoel ik heb bij social media maar hij onderbouwt het en dat kan ik niet. Kan me voorstellen dat niet iedereen zin heeft om er anderhalf uur aan te besteden, maar zeker een aanrader (tijdens het schoonmaken bijvoorbeeld).
Mijn vader heeft filmpjes van vroeger gedigitaliseerd en het is zo aandoenlijk om terug te zien, nu een van Sinterklaas bij mijn opa en oma en thuis. Leuke herinneringen en de schuine opmerkingen van Sinterklaas bij opa en oma ontgingen ons kinderen volledig
Een oud collega die ik al drie jaar niet heb gesproken appt me net om fotoās van zijn nieuwe kitten te laten zien hij kent me nog goed
In het kader van je kan geen kritiek geven op dat wat je niet kent ben ik al mijn vierde Nederlandse film van vandaag aan het kijken. En er is geen alcohol of wiet in huis maar straks tenminste een onderbouwde kutmening
Door mijn werk (kerstgeschenk) heb ik opeens een kruidenschaar van ā¬50.-. Haha, het meest fancy gebruiksvoorwerp is een schaar.
Yes! Morgen weer hamsterwekenš
Wij hebben een nieuw bed gekocht, nu wil ik ook een mooi dekbed erbij en mijn oog is gevallen op een super mooi fluwelen dekbed. Is dat verstandig of slaapt dat echt verschrikkelijk haha?