Wat je even kwijt wil #30

Ik vind het verschrikkelijk. Zo glad & voelt niet lekker aan.

6 likes

Ik heb net met 50% korting de kokosnootpepernoten gekocht
Ze zijn inderdaad net zo lekker als jullie hier zeiden, baal dat ik er nu pas achter kom :thumbsdown:

3 likes

Ik vind dat ook echt niet prettig. Ook zo’n beauty kussensloop die je tijdje terug veel zag. Bleh heel naar en koud om op te slapen.
Ik heb zelf voor de winter zo’n pluche onderlaken en zo’n hele zachte ikea overtrek. Love itt. Echt een soort knuffel waar je in kruipt.

1 like

Oh ik lees net dat hij 2 kanten heeft, een 100% katoen en een fluwelen. Dus dan zou het wel weer kunnen haha.

Ja, katoen kan natuurlijk altijd. Maar met je hoofd op fluweel, brrr.

1 like

Waar koop je dit? Te veel berichten om terug te scrollen… :stuck_out_tongue:

1 like

Bij de AH.
Ik heb ze ook naar aanleiding van de lovende verhalen hier gekocht maar ik vond ze totaal niet lekker.

Misschien de Asos curve collectie? Even alles goed opmeten en dan kun je kijken welke maat je nodig hebt. En bij Asos de beschrijving lezen of het een elastische stof is of juist helemaal niet.

2019 begon echt zwaar kut maar het einde van 2019 is wel leuk. :heart:

5 likes

De WE?

1 like

Sterkte en gecondoleerd. :heart:

1 like

Ik heb voor het eerst een kerstboom en ben er blijer mee dan vooraf gedacht.:hugs::hugs::smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Al sinds gisterenavond aan het appen op rijm met mn beste vriendin, en zij blijft ook doorgaan (net zoals ik). Ik ben benieuwd wie de eerste gaat zijn die ermee stopt. Maar vind t echt hilarisch (vooral mezelf)

3 likes

Ik heb vandaag een kerstboom gekocht en had voor sinterklaas zo’n mega haardvuurkaars gekregen en nu is het zo gezellig :heart:
Als kers op de taart begin ik nu voor de eerste keer met lezen in Harry Potter and the half blood prince.

13 likes

Sissy Boy!

Ik kom er net via Instagram achter dat een artiest waar ik veel naar luisterde afgelopen jaar, Juice Wrld, opeens overleden is. Iemand postte van RIP. Ik schrok echt. Zo’n jonge gast damn.

Shit. Ik bedenk me net dat mijn moeder volgende week 70 wordt en ik heb gewoon geen idee wat ik moet geven??? We geven wel een surpriseborrel voor haar maar een cadeau is ook wel handig. Nu spijt dat ik met moederdag een robotstofzuiger heb gegeven, was nu ook wel een goed cadeau geweest

1 like

Mijn the Good Roll wcpapier kostte 1 cent??? Hoe dan

3 likes

Was een gratis actie bij een ander product vorige weken ergens!

Iemand Ronnie Flex?