Nee een jongen van werk! Ik volg Ronnie niet.
Ahh
Ik zit niks te doen bij de kassa want heb mân eigen werk al af. Maar door al die klanten die steeds in de rij staan en me aanstaren voel ik me bezwaard.
Ik scande hem als eerste en toen stond er meteen 1 cent, zou dit dan een overblijfsel van de actie zijn?
En omg juice wrld⊠wtf
Ik vond de eerste twee films van âa Christmas Princeâ (in mân herinnering in ieder geval) echt leuk. Nu kijk ik âthe royal babyâ en het is echt een teleurstelling
Was toch maar even naar de supermarkt gegaan, meteen rondje gewandeld. Toen koken (laatste keer is denk ik 2 weken geleden⊠oeps) en eten.
Ik heb hem ook gezien gisteren en vond het zoân slechte film. Kon mijn aandacht er niet bijhouden. Ik vond deel 1 dan nog het leukst.
Ik was vanmiddag aan het winkelen en stond te wachten na het passen om mijn gepaste kleding terug te geven aan de medewerker van de winkel. Het duurde best wel lang want ze was iemand aan het helpen die nog moest passen en die te veel items had meegenomen. Ondertussen komt er een man uit de pashokjes die ook zijn kleding wil teruggeven en die gaat pontificaal vóór ons staan. Dus ik zeg iets van âehm sorry, wij waren ook aan het wachtenâ. Zegt hij heel resoluut: ânee ik ben al geweestâ en draait zich weer om. Dus ik denk even huh wat bedoelt ie?! voor ik me besef dat hij bedoelt dat hij al heeft gepast. Maar ik ook, dus dat is precies waarop ik stond te wachten (en hoezo zou hij eerder mogen als ik wel stond te wachten op hulp van de medewerker wanneer ik nog moest passen). Anyway, ik zeg dus dat wij ook al gepast hebben en staan te wachten op de medewerker. Toen begreep ie het en zei âOh dan heb je gelijk, ik ga achter jullie staanâ. En vervolgens âmaar ik wist niet dat je boos werd!â. Nouuuja ik was niet overdreven vriendelijk maar ook totaal niet boos naar hem geweest. Ligt het aan mij of is dat echt zoân rot opmerking?! Ik zei nog dat zoân opmerking in elk geval niet hielp en toen reageerde die met âweet ik, maar leuk om even te kietelenâ. Toen ben ik maar weggelopen voordat ik wel boos werd.
Het is heel druk in de trein. Terwijl er nog een stuk of 10 mensen moesten uitstappen, liep een gezin met 2 grote koffers de trein al in. Asociaal
Ik heb me een uur eerder weg gezeken van mn werk zodat ik nog kon sporten vanmiddag. Echt heel hypocriet omdat ik het haat dat er iedere dag iemand eerder weg wil
Haha ja maar stel je voor dat de trein al wegrijdt voordat zij zijn ingestaptâŠ
Hahah tattas gonna tat
Wow! Dat hij ook mag blijven staan.
Meestal zie je zoiets een keer langskomen, voor hij weer een uur verdwijnt in de koelkast.
Ik twijfel tussen 2 veel te dure tassen en ik weet niet wie of wat de doorslag moet gaan geven en nu erger ik me aan mezelf
Hahahaha nee dat kan echt niet, dat is echt te veel geld en daarvoor lijken ze ook teveel op elkaar
Ik weet even niet of dit in het biechttopic hoort maar ik moet het toch even kwijt. Vanmiddag liep ik nietsvermoedend door mijn oude woonplaats en kwam ik mijn allereerste vriendje van de middelbare school tegen (oftewel, ongeveer de helft van mijn leven geleden). We hebben uren herinneringen zitten ophalen en het was zo leuk om het weer eens over die tijd te hebben.
Blijkbaar iets te leuk, want we hebben ook weer als twee vijftienjarigen liggen vozen
Er zit donkerblauwe verf in mijn haren! joe joe tot zo
Hahaha ja twijfelde al @ParisDarling @Wonderland maar zoân luxe probleem en waarschijnlijk weet ik het dan zelf wel als het dan niet wordt welke ik wil ⊠Welk topic zal het worden
Ik woon in een behoorlijk klein appartement, en vorig jaar hebben we een grote kerstboom gehad maar daar moesten we best voor schuiven en dingen tijdelijk op zolder opbergen. Vanochtend heel lang lopen dubben met mân vriend en uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat we daar geen zin in hadden dit jaar. Alternatief was een mooie krans en door het huis heen veel versiering, dus wij naar de dichtstbijzijnde plantenplek voor een krans. Resultaat: er staat nu een kerstboom in ons huis
Ik word echt ontzettend gestresst en geirriteerd van iedereen die blijft vragen of ik al nieuw werk heb. Nee, nee en nog eens nee.
En morgen moet ik (nog op mân huidige/oude werk) werken op mijn vrije dag.
Krijg ik geen cent extra voor. Echt helemaal klaar mee.
Wel echt een chill weekend gehad, dus jammer dat deze gevoelens nu weer de boventoon voeren. Zo maar lekker Expeditie Robinson kijken met een latte en lotus koekies.
Dat mens bij Border Security verdient echt een Oscar