Wat je even kwijt wil #30

Vandaag was zo fijn. Kerstboom opgezet en versierd, boodschappen gedaan, taart gebakken en daarna een ovenschotel gemaakt die we in de airfryer hebben gedaan omdat de taart nog in de oven stond en ik vond het zelfs lekkerder dan wanneer we het in de oven maken!

7 likes

Het zijn oudergesprekken, die mensen kunnen er ook niks aan doen :frowning: en ik heb mij in 3 jaar nog 0 keer ziek gemeld (ben ook nooit écht ziek) dus zou een beetje gek zijn. Maaaaar ik heb die neiging wel al een paar keer gehad ja, haha. Nog zeven werkdagen :pray:t3:

1 like

Ik vind de combi van kokosmelk en prei zo lekkererr

Hahaha wow random

Haha alles in dit topic toch?

Hahaha ja maar gewoon zo contextloos ik zie t ook ff niet voor me, bedoel je in een curry of zo of dip jij prei in kokosmelk :joy:? Sowieso vind ik het allebei goor haha maar ja vond het een leuke random constatering.

Ik wilde een flauwe comedy kijken, wat kijk ik? Een documentaire over een moordzaak. Bijna hetzelfde. :+1:

Haha in curry! Maar daardoor vraag ik me dus wel af wat ik nog meer hier kan mee maken, dat geen curry is. Preisoep ofzo. Maar prei werkt als ui toch? Geen goed plan.

Preisoep is heeel lekker

2 likes

https://www.linda.nl/nieuws/bekend/driemaal-is-scheepsrecht-maarten-van-der-weijden-waagt-nieuwe-recordpoging/

Gaan we weer… Even los van het feit dat het heel mooi is hoeveel hij ermee opbrengt heb ik zo geen zin in weer dat hele mediacircus.

12 likes

Ik heb dit vorige keer echt helemaal kunnen ontwijken :+1:t4: behalve dat m’n oppaskind vroeg of het niet vies was om in havens ofzo te zwemmen. Zoiets deed hij toch? Geen idee. Ik heb het zoals je kunt horen helemaal gemist.

Waarom denk je dat? Iedereen heeft toch evenveel recht (mits je betaald natuurlijk of upgrade haha) om daar te zitten?

Fuck hun hoor. Stiekem zitten zij daar met een tweede klas kaartje en denken ze niet weggestuurd te worden omdat ze boomers zijn.

8 likes

Haha ah meid, pak lekker je ruimte en je armleuning! Fuck hun!

1 like

Ik voel me echt rot en kan het aan niemand in mijn omgeving kwijt :frowning_face:. Het komt allemaal wel weer goed, maar nu is het gewoon kut.

1 like

Oh jakkes. Dat klinkt niet fijn. Zeker niet als je het niet kwijt kunt in je omgeving. Kun je iets als afleiding gaan doen? Rondje wandelen ofzo? Of zou dat totaal niet helpen :blush: ?
Hoop dat je je snel weer fijner voelt.

Gisteren een drukke dag met van ‘s ochtends tot ‘s avonds laat weg van huis. Vandaag heb ik het bed welgeteld 2 uur verlaten om te gaan gamen en lig er inmiddels alweer in. Balans moet er zijn, toch?

3 likes

Heerlijk! Dit gaat mijn woensdag zijn op het uit bed komen voor de boodschappen aannemen na. Nu al zin in :scream:

1 like

Ik kijk Gilmore Girls en weet niet of ik Lorelai nou leuk of irritant vind, maar ben wel een beetje jaloers op deze fictieve moeder-dochter band tussen haar en Rory. Band met mijn moeder is prima, maar het lijkt me zo leuk om echt vriendinnen met je moeder te zijn.

4 likes

@Toeptoep.Ik kan het niet echt kwijt, omdat het te maken heeft met mijn relatie en ik niet weet of ik daar nog gelukkig mee ben. Ik ben nog niet zover dat ik het wil vertellen, maar voel me er wel heel rot door.

Bedankt voor je aanbieding voor pb @Santeria! Voorlopig is het wel even goed zo, maar wel lief van je.

1 like