Ik heb altijd het idee dat als mensen een hele dag “niks” doen dat ze dan alsnog de deur uit zijn gegaan of iets hebben ondernomen. Maar er zijn dus ook mensen die zoals ik die met niks doen ook echt niks doen bedoelen😌
Ja dat soort mensen vind ik echt uitschot hoor. Wees gewoon eerlijk over je dagindeling en als ik een dag echt niks ga doen, dan bedoel ik ook echt niks doen. Ga ook echt proberen mijn was morgen en dinsdag avond te doen zodat de woensdag van mij is.
Lekker filmpjes kijken in bed, lezen en slapen kan eens in de zoveel tijd zo heerlijk zijn! Ben net een maand begonnen bij mijn huidige werk en ik ben kapot. Een dag luiaard spelen is alles wat ik wil
Ik heb weer zwarte haren en vind mezelf met donker haar echt heel knap. Dus ik ben weer helemaal blij met mezelf!!!
Het heet officieel blueblack maar ik vind het meer gewoon zwart uiteindelijk
Haha geeft niks!! Ik heb er zin in om zo in het daglicht te verschijnen
Hey @vuilnisglitter ik zit net de laatste video van serpadesign te kijken en ik vroeg me ineens af of er al wat in je terrarium zit?
Ik zit one punch man te kijken, en ik vind het echt superleuk haha
Of je dan die DM binnenkrijgt? Ja
Net handbagage koffer van mijn ouders gesloopt. Ging erop zitten, dikke akka weinig grip
Althans de koffer heeft weinig grip.
Ja je krijgt dan een melding met “Peach wilt jou een bericht sturen” en dat kan je dan afwijzen of toestaan.
Kan niet slapen door dat gewaai.
Mijn huisgenoot vertelde dat hij een tijd geleden met vrienden iemand een hond cadeau wilde geven. Uiteindelijk werd dat hem niet dus toen overwogen ze een aap?!? Uiteindelijk hadden ze een vis voor hun eigen huis. Maar ik bleef vooral hangen in het deel dat je a. een aap als huisdier mag hebben in de uk b. dat je die dan gewoon bij een dierenwinkel kan kopen. Wat mij betreft zouden primaten niet als huisdier moeten mogen.
(Ik heb wel duidelijk gemaakt dat ik vind dat je een dier niet cadeau kunt doen, het vereist immers een toewijding van vele jaren en daarnaast is uitzoeken van hond voor iemand anders ook absurd qua karakter match met dier enzo.)
Het is drie uur 's nachts en ik zit te denken hoe ik mijn huisje kan restylen. Toppppp
Bloedirritant, zelfingenomen, egocentrisch. Ik weet ook niet waarom ik nog kijk.
Ik heb zo een zin om te werken dat ik er niet van kon slapen vanochtend maar zie zo op tegen mijn klote werklaptop die alleen al 15 minuten nodig heeft om op te starten en daarna al crasht bij het openen van 2 internetbrowsers, een word document en een excel file.
Help needed! Iemand een leuk cadeau idee voor mijn bijna jarige date?
Ik ben echt the worst met cadeau’s haha. We zijn nu bijna 4 maanden aan het daten en alles gaat lekker soepel, weinig gedoe enzo. Nu is hij volgend weekend jarig en ik wil hem iets leuks geven. Vriendinnen geef ik eigenlijk altijd iets van een etentje oid, maar we zitten nog in de fase dat we regelmatig leuke dingen doen en uit eten gaan. Mijn ex gaf ik eigenlijk altijd een lekker ontbijtje met een lief kaartje en een cadeau dat hij stiekem zelf al had uitgezocht. Dus daar kwam ik aardig makkelijk van af.
Tips zijn zeer welkom haha.
Zou denk ik wel voor een activiteit gaan! Toen mijn vriend en ik drie maande aan het daten waren, was hij ook jarig, en heb toen wat meer uitgepakt met de activiteit door kaartjes voor een attractiepark te geven. Is net wat meer bijzonder dan uiteten en je hebt de struggles niet van welk “fysiek”’ cadeau dan?
Kan ze niet mee? Als ze nog een kaartje kan regelen.
Ik heb met m’n vriend de knoop doorgehakt om van Amsterdam naar Rotterdam te gaan verhuizen. Ik hou van allebei de steden maar ik ga Amsterdam wel missen