Love it dat ik een vet goedkoop hotel geboekt had via booking.com en ze me nu een bericht sturen dat de prijs even verdriedubbeld wordt, zonder dat dat op booking.com ergens staat.
Huh, je hebt dat hotel al geboekt en moet nu ineens bij betalen???
Wat ga je met je kamer/huis doen? #woningnood
Maar wel leuk hoor! Ook omdat je het samendoet.
Ja, ik zou daar pas bij aankomst cash betalen (op Bali) en ze mailen met nu dat het niet 125000 (8 euro ong) per dag is, maar 425000 (ong 27 euro) per dag is.
Dus ik heb nu gemaild of we niet iets lager overeen kunnen komen en dat ik anders iets anders ga boeken. Ik zou eigenlijk sowieso dan wel iets anders willen boeken, maar dit was ook wel uitzonderlijk goedkoop. Ik kan in elk geval nog een half jaar gratis annuleren en heb al een ander hotel bewaard om ander snel te boeken.
Ik heb vandaag een bijeenkomst voor de 3e keer en tot nu toe ben ik elke keer 10 minuten te laat geweest. En vandaag wilde ik echt op tijd zijn, kwam ik er bij de bus achter dat ik mijn ov was vergeten. Dus nu ben ik weer 10min te laat. Ik haat het zo dat ik zo vaak te laat kom en mensen me op die manier onthouden. Kut ADD.
Ik kan echt genieten van in de trein zitten. Moet naar een werkafspraak á een uur met de trein. Ik hoef nooit met de trein maar dit voelt echt als me-time. Koffie erbij, lekker muziekje, beetje forummen. <3
PS Neemt niet weg dat ik mij heel goed kan voorstellen dat als je regelmatig/dagelijks met de trein moet en vaak gezeik hebt je mij echt compleet gestoord vindt…
Een collega van me vertelt net dat ze hoofdpijn heeft en dus een kwart paracetamol heeft genomen.
…
EEN KWART?! Ik moest gewoon lachen. Dat werkt toch totaal niet.
Ja precies, ik neem er ook standaard 2. Ze schrok zelfs toen ik dat zei haha.
Hahaha wat?
Hahaha. Het is een studentenkamer dus die gaat naar de eerstvolgende op de lijst helaasch.
We gaan dan ook samenwonen dus het is wel een echte nieuwe start samen. Heel spannend!
Vanaf 08:00u al aan het wachten tot de onderhoudsmonteur komt. Ik heb alleen zo’n gevoel dat er niemand komt🙄
M’n vriend begon er toevallig gister nog over! Ik heb het zo druk met opdrachtgevers, Etsy-shop, markten en lastige pup dat ik dat hele ding vergeten was. In januari wil ik er even een mooi plekje voor gaan vinden en bedenken wat ik er nou in wil.
Het liefst wil ik een klein landschapje met wat plantjes, water en een kikkertje gaan maken. Love kikkertjes!
Hahaha, see, ze is echt irritant! Die domme grappen ook steeds. Ik hou van Michèl tho en ik kan de acteur van Kirk echt steeds meer waarderen
Ja kikkertjes zijn leuk! Of zo’n hele dikke pacman frog. Ben benieuwd wat je er uiteindelijk van maakt!
Had ik eerder moeten zeggen
Tip voor mijzelf: afspraken in mijn agenda schrijven zodat ik zeker weet wanneer afspraken zijn.
Wow die paceman frogs heb ik net opgezocht, wat een joekels! Nu wil ik er eentje en dan noem ik hem Bowser met de hele tank in Super Mario style.
Hahaha ja dat zei ik tegen een andere collega ook al, maar ik vrees van niet. Ze is echt heeeel voorzichtig met alles en alles moet volgens de regeltjes, dus ik denk dat ze gewoon bang is dat het snel te veel is ofzo? Geen idee, ik begrijp haar wel vaker niet haha.
Lekker moet een assesment maken voor mijn werk op vrijdag de 13e
Toevallig heeft mijn favo youtuber laatst een pacman paludarium gebouwd, zo vet