Wat je even kwijt wil #30

Bel anders je huidige leverancier, zeggen dat je het niet begrijpt en je nu zorgen maakt dat er wat omgezet wordt. Een kennis heeft hier ook wel es geouwehoer meegehad (maar die was zelf niet helemaal sociaal vaardig). Anders goed kijken wat er in de mail staat en sowieso terugmailen dat je dit niet wil.

3 likes

Ik vraag mij af hoe sommige mensen/collega’s denken. Als ik een mail krijg met een vraag, antwoord ik altijd. Als ik inhoudelijk geen antwoord weet, stuur ik iemand door. Wanneer ik iets moet doen, en ik weet niet direct hoe, zoek ik het uit. Maar 75% van mijn mailtjes aan anderen valt in een zwart gat. Zonder antwoorden.

4 likes

Ben een dagje op stap in een stad, 10 minuten na aankomst ben ik al doorweekt en moet ik de rest van de dag met natte schoenen lopen. Haat

Sommige ouders… Wel heftig hoor, zo jong al afstuderen. Je hebt dan gewoon je hele jeugd overgeslagen? En dan nog extra druk vanuit je ouders ook, doe normaaaaal.

1 like

Ben hier heel lang niet meer geweest, leuk om te zien dat er nog steeds leven in zit!

10 likes

Ja, hoe asociaal is dit inderdaad. Ik zou even bellen met dit verhaal! Anders eventjes op Facebook zetten hhaha

5 likes

Ik zou in protest gaan

60 likes

Pffff wat een kutdag. Mega slecht geslapen en vandaag beoordeling op stage die echt kut was. Het ging ook niet goed, i know. Maar er zijn nu zoveel dingen tegen me gezegd vandaag waardoor ik onder een dekentje wil gaan janken.

Nee het is pas middagpauze dus nog tot drie in de klas en dan moet ik daarna ook nog met m’n mentor bespreken hoe nu verder.

En het is echt een momentopname. Want ik weet wel dat ik dit kan en dat ik het goed kan. Maar vandaag ging het even niet zo top en dan is het meteen dit dit dit dit en dit moet anders blablabla

Ik zit erover na te denken om binnenkort een nachtje in een hotel voor mezelf te boeken in mijn eigen stad. Maar vind het toch een beetje gek om dat in mijn eigen stad te doen.

1 like

Ik vind deze kerststal zo goed!

3 likes

Doen!! Ik wil ook nog steeds naar een hotel in mijn stad, ga dat ook echt doen als ik een keer geld over heb (voorlopig niet dus haha).

Ik word echt gek van mijn droge hoofdhuid, heeft iemand een goed middeltje? Werkt olie goed er tegen? Ik lees vanalles via Google maar weet gewoon niet wat nu helpt en wat niet.
Ik was mijn haar 2-3x per week en gebruik Dr. Organic (dus geen brol zoals sulfaten etc) dus op dat vlak doe ik al m’n best maar het lijkt niet veel te helpen.
Ik zie langs mijn haarlijn ook gewoon schilfers zitten van een te droge huid.

Volgens mij komt het door het weer. Althans als het koud word buiten heb ik er ook last van. Olie kan idd helpen maar kijk even welke olie bij jou past. Sommige olien drogen je haar uit (zoals kokos olie bij sommige mensen super werkt en bij andere niet) misschien even youtube filmpjes zoeken. En volgens mij heeft lush ook maskertjes voor een geirriteerde hoofdhuid.

1 like

ohjee, Laurent. tip: als je zo’n link als enige op een regel zet, krijg je een preview.

1 like

Volgens mij is dit echt een domme vraag maar ik moet volgende week m’n auto naar de garage brengen (net een half jaar m’n rijbewijs en nog nooit een auto gehad). Waar moet je je auto dan neerzetten? Moet je echt die garage inrijden? Of gewoon ervoor?

Ik heb hier ook al jaren last van. Het enige wat enigzins helpt is een lotion van Eucerin. Je haar wordt er wel vettig van dus ik breng slechts een kleine hoeveelheid aan, maar het biedt echt comfort. Ik zou niet meer zonder willen.

het is deze

1 like

Op de parkeerplaats voor de garage. Hun rijden hem naar binnen als je weg bent en naar buiten als je hem komt ophalen.
Succes!

1 like

Ik pleur m gewoon daarvoor en dan loop ik naar binnen om mn sleutel te geven

En dan brengen ze me weer thuis (maar de garage is van een vriend)

1 like

Mijn vriend had precies dit en had al vanalles geprobeerd maar hij heeft dun blond haar dus het zag er snel vet uit. Toen heb ik een flesje Sebamed voor hem gekocht, dat gebruikt hij nog steeds en z’n hoofdhuid is helemaal prim nu, nooit meer schilfers, roodheid of jeuk. Misschien het proberen waard?

1 like