Wat je even kwijt wil #30

Ik ben echt een kneus, ik heb in plaats van voor vandaag voor volgende week woensdag om 18:00 uur een bioscoopkaartje gekocht. Ik zat echt niet op te letten op een datum of per wanneer de film te zien was, shit. 18:00 wordt echt heel heel krap, kut.

En als je een enter zet tussen die twee links? Dus overal een regel tussen laten. Zo werkt het bij mij wel altijd. Dus:

Link

Link

Tekst

2 likes

Dank @lightbox en @TheOne

Je kunt even bellen om te vragen of het nog omgezet kan worden? Pathé hier doet daar niet moeilijk over.

goh vreemd, ik zal het er eens over hebben hoe dat kan. volgens de documentatie is het zetten op een eigen regel voldoende, ook zonder extra spaties of lege regels.

2 likes

en @Santeria

Het was niet Pathe, maar wie weet of Vue daar ook gemakkelijk over doet. Ik ga het straks eens proberen ;p En anders wordt het haasten :sweat_smile:

Ik voel echt aan alles dat ik de loterij ga winnen. Al sinds vorige week had ik het gevoel dat vandaag een speciale dag zou zijn dat ik goed nieuws zou krijgen of iets leuks ging doen of wat dan ook. Dus ik dacht ik koop vandaag een staatslot haha want het universum verteld mij dat het daar vandaag de dag voor is. Toen ik hem bij de uber lieve mevrouw van de primera kocht drukte ik op de knop en daar kwam haar geluks getal uit. Toen zei ze oh jeej nu weet ik zeker dat jij een groot bedrag wint.
KAN TOCH GEEN TOEVAL ZIJN!?!?!?!

Nou volgend jaar ben ik rijk! Echt zin in.

54 likes

Hallo jullie mogen allemaal op mn house warming komen! Het is wel bring your own food want ik zie hier teveel lekkere recepten voorbij komen. Dan mogen jullie mij daarna een tikkie sturen voor de boodschappen hahaha

5 likes

Ik was je digitale vriend toen je nog arm was, vergeet dat niet!!!

12 likes

Ik heb vandaag al tegen drie mensen flink de waarheid gezegd. Heb echt geen tijd voor deze bullshit, voel me ook gelijk beter. Niet fucken met mij.

14 likes

image

hoop dat dit helpt!
en dat je nog een lekker taartje kan eten vandaag, ook belangrijk

14 likes

Volwassen zijn is vandaag even te moeilijk. Wil onder de deken liggen en balen van alles. Vooral van mijn eigen slechte beslissingen. :no_mouth:
Maar er moet helaas vanalles gedaan en geregeld worden.

Hebben jullie ook wel eens het gevoel dat je in een (slechte) film leeft?

Ik heb al de hele dag de Samson rock in mn hoofd :confounded:

3 likes

Oh man. Die instagram van Laurent, die duidelijk door z’n ouders gerund wordt, lijkt wel door Donald Trump geschreven (LIAR LIAR PANTS ON FIRE​:rofl::rofl::rofl:!!!). Dat arme kind

4 likes

Vriend zit me al weken te plagen dat ie zooooo’n leuk kerstcadeau voor me heeft. Hij begint er echt elke avond over en ik ben zooo benieuwd en kan echt niet tegen verrassingen.
Nu heb ik spotgoedkoop kaartjes voor de efteling kunnen scoren om hem daar mee naar toe te nemen en ik geniet echt van het feit dat ik hem heb gevraagd om een bepaalde datum vrij te houden en hij zit nu te vissen waarom en ik laat niks los hahah

3 likes

Heb een blazer met kreukels gekocht . Enige in mijn maat en met spoed nodig. Dame in de winkel gaf tips over strijken en stomen. Geprobeerd en de kreukels gaan er niet uit. Kan wel janken want het is voor morgen en belangrijk.

Kun je hem nog naar een stomerij brengen? Misschien eerst even bellen?

Nee, morgen nodig.

Wie kan me een netflix serie aanraden? Geen detective, horror of comedy (mag wel beetje grappig zijn, maar niet dat dat het hoofdthema is zeg maar). Verder sta ik voor alles open

Ik hoorde vandaag de Titanic op de radio met stukjes tekst erdoor van Jack en nu heb ik zin om weer de Titanic te gaan kijken. :heart: Paar maanden terug ook al gedaan maar ik blijf zwijmelen bij Rose en Jack.

2 likes