Wat je even kwijt wil #30

The Crown, Breaking Bad, Love, Stranger Things, You, Manhunt: Unabomber, Black Mirror

1 like

The crown!!!

2 likes

Sons of Anarchy :heart: (x100)

1 like

Jaaa love the Crown! Wil binnenkort weer beginnen met S1, maar voorlopig heb ik even genoeg gezien. Toch bedankt!

• word aangebeld. *
    Ik: * denkt dat het collecte is en pakt gauw haar portemonnee *
    jongeman met reclame in plastic in de hand: “Fijne feestdagen!”
    Mijn hoofd: “Moet ik die jongeman nu geld geven terwijl ik die zooi helemaal niet wil hebben??”
  • Awkward stilte *
  • grist geld uit portemonnee, doet deur dicht en gooit die plastic meuk direct in de vuilnisbak *

Het is dat dit niet mijn huis is en die jongen ook zijn werk doet, anders had ik wel een sticker op mijn deur gehad. :wink:

Heb dus al gestoomd met de strijkijzer. Geföhnd en gestreken met een doek er over heen. Ga zo douchen en dan ook stomen. Vind het gewoon raar dat niks lijkt te werken.

1 like

@Paardenmeisje knuffel lieverd :heart:

1 like

Ik ben trouwens echt slim
 Had vannacht weer sleutels in de voordeur laten zitten. :see_no_evil:

Waarom waait het opeens zo hard.

Ik had gisteren echt een moeilijke dag (druk en stress en me kut voelen en daarna psycholoog). Nou vanmorgen dacht ik:oke vandaag gaan we ff anders doen, lukte tot 8.00 uur en ik op school mijn bord probeerde aan te zetten

Kut bord doet het niet (ict en alles gekomen, lekker storend zo’n man die 3 uur in je lokaal bezig is terwijl je les probeert te geven zonder bord. En toen bleek bord kapot). OkĂ© adem in, adem uit. Euh we improviseren wel wat.
Nou dat is gelukt, maar echt geen seconde rust gehad vandaag. Dus ja. Wilde vanavond nog gaan zwemmen, maar twijfel nu. Wel gaan en over mn grens heen gaan en wel een voldaan gevoel hebben of niet gaan, schuldgevoel hebben, maar wel ontspannen (in mn eentje)?

Oh en zometeen wel eeeeerst mn secret santa cadeau uitpakken :heart_eyes::heart:

1 like

Al de hele nacht en dag ziek in bed, maar ik kan niet eens relaxed ziek zijn omdat er deze week twee projecten zijn op stage waarover iedereen me blijft appen/mailen :sob:

Beterschap :heart:

Dankjewel! :hugs:

1 like

Klinkt inderdaad heel druk! Maar je hebt het overleefd, en dat is heel knap.
Zou je van het zwemmen uiteindelijk ‘beter’ worden, of zou het je vooral veel kosten? Een schuldgevoel hoef je niet te hebben als je een weloverwogen keuze maakt die het beste voor jou is! Dus die factor mag je vast elimineren :slight_smile:

1 like

Ja dat is het lastige, het kan zijn dat ik wel voldoening heb, maar ook dat ik na 10 minuten denk waar ben ik aan begonnen.
Je hebt wel gelijk met dat laatste. Heb nog even tijd om te beslissen.

We hadden vandaag een lunch afspraak met onze manager inclusief “verzorgde lunch” maar gezien ik toch liever m’n eigen pasta salade eet dan broodjes had ik mijn lunch mee. Komen we daar aan met z’n 8en, waarvan 7 vrij brede en grote mannen, zijn er in totaal 12 zachte bolletjes met kaas en had de manager voor zichzelf een rijk gevulde salade besteld. Zeg dan niet dat het een verzorgde lunch is? Was zooo blij met m’n eigen salade.

3 likes

Katoen en polyester.

Ja heb je ook gelijk in. :sweat_smile:

Ja ik wilde net zeggen wat @voortaan zegt! Je hoeft niet per se tot het gaatje te gaan, je kan ook gewoon heel rustig of wat korter zwemmen. Ben je misschien ook op tijd weer thuis om daar nog even voor jezelf een rustmoment te nemen :slight_smile:

Ja idd, enige ding is dst het zwembad pas om half 9 open gaat, maar een half uurtje is ook gewoon prima natuurlijk. Hoef iig niet te haasten :blush: