Vreetpakket
Hoe zorg ik ervoor dat ik weer kerstavatars zie? Ander thema nemen?
Ja, alles was goed
Komt goed, heeft geen haast
Gefeliciflapstaart! En nog een hele fijne avond!
Ik zie er ook geen, dacht dat sommige mensen zelf hun avatar aangepast hadden eigenlijk
Volgens mij is dat ook zo😈
Ik zit iedereen vet blij te vertellen dat ik de lotterij ga winnen en niemand gelooft mij. En ik denk echt ja wacht maar. Jij krijgt niks hoor joe joe.
Ik geloof je ook!
Is ook echt een K bedrijf! Ik heb in een winkelsportwinkel gewerkt en we hadden altijd problemen met leveringen van hun.
Hahahaa WINTERSPORT niet winkelsport.
Ik wilde vandaag iets regelen, maar kreeg een ‘nee’ met een hele vage en niet-logische reden. Nu heb ik de voorwaarden opgezocht en blijkt dat ik gewoon gelijk had. Dus die heb ik nu voor de zekerheid geprint, zodat ik morgen bewijs heb als ik weer langs ga :’) Geen idee wat ik ga doen als ze dan nog steeds nee zeggen haha.
Zn ouders zitten vanavond in Pauw
Dat wordt cringen!
Dit ben ik als ik richting bed wil. Wil dan nog een laatste plas doen maar dan zit mijn huisgenoot een half uur op de plee. Te kakken. Die lucht. En altijd net voor het slapen gaan hè.
Zin innnn
Bah smerig dan voel je je weer helemaal vies voor je in bed gaat liggen
Haal ook wel eens een schoonmaakdoekje over de wc bril voor ik ga zitten. En ik houd de deur een stukje open want wil niet helemaal opgesloten zitten in die lucht :’)
Ik lig al in bed en wil slapen maar m’n werk belt me nu net al voor de 2e x en omdat ze steeds meteen nog een x bellen gaat m’n telefoon af terwijl hij op stil staat. Laat me met rust, ze gaan vast vragen of ik morgen wil werken no thanks you dus stop gewoon.
Is er behoefte aan een topic over prikkelgevoelig zijn?
Nee zijn teveel prikkels!
Ik lig super schor met keelpijn in bed naar mn humidifier/nachtlampje te kijken en had ruzie met mn man. Ik klonk zo zielig met een kraaienstem dat hij uit bed is gegaan om thee te zetten
Kutzooi. Ben het doosje van mijn AirPods vandaag kwijt geraakt in de trein. Heb net echt als een klein kind staan janken erom maargoed, even Apple sponsoren weer zometeen.