Echt een nachtmerrie . T is ook echt zo klein ding wat je makkelijk kwijt kunt raken. Zaten je airpods er ook in?
Ja echt zo kut en normaal doe ik ze daarom echt in een klein tasje met allerlei spul in mān tas en nu blijkbaar niet?? Mān oortjes had ik gelukkig in dus de schade is best beperkt.
Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen:
Ik heb vandaag te veel vlaai gehad.
Was wel lekker.
Opgelost. Oud jasje van mijn man past mij en ga ik dragen. Kreukel gaat terug naar de winkel.
Vlaai of vla?
Gefeliciteerd!
Wat zouden jullie doen : Werk betaald mijn opleiding voor 3 kwart. Een x aantal bedrag storten ze komende maand, en een x bedrag leg ik bij. Het gehele bedrag staat dan op mijn rekening, en kan ik in een keer aflossen, maar dan staat er even niks op mijn spaarrekening. Ook kan ik er voor kiezen om het in 4 termijnen te betalen, zodat er ten alle tijden wel iets op mijn rekening staat mocht er een noodgeval qua kosten plaatsvinden etc.
Ik weet echt niet waar ik goed aan doe! Ene kant denk ik van : dan ben ik er wel in een keer vanaf. Maar ugh, idk?
Termijnen zou mij wel meer rust geven. Er kan altijd wat gebeuren en ik heb niemand op wie ik kan terug vallen.
Ik heb al zó lang een crush op een collega (en ik kan er niets mee doen, want hij is getrouwd). Op het werk vind ik het gewoon leuk en gezellig, ook al gebeurt er dus niets (wil ik ook niet). Alleen thuis word ik zo stalkerig, checken of hij online is e.d. En steeds aan hem denken. Ik word gek van mezelf .
Ben gaan zwemmen. Half uur, nu moe, maar voldaan.
Ik kan echt niks zonder jullie advies he
Ook gefeliciteerd Evert!
Wanneer heb je weer een stockphotoshoot
Huh wow ik zie op belsimpel.nl dat ik de iPhone XR die overal ā¬709 kost los kan bestellen voor ā¬635, dat is nogal wat korting op een Apple product. Maar belsimpel is wel gewoon een ābekendā en ābetrouwbaarā bedrijf . Tempted ā¦
Meh kutzooi, mijn stiefoma is in het ziekenhuis opgenomen en moet waarschijnlijk vandaag geopereerd worden, maar ze wonen in een ander land dus kan er niet zoveel mee. Heb nu bij een borrel extra veel gedronken als een soort coping. Echt dom
Ik slaap al een paar nachten slecht. Afgelopen nacht bij Mn ouders blijven slapen dus ook geen fantastische nacht gehad⦠ga nu dus lekker al naar bed en slapen.
Sterkte hopelijk heeft ze een spoedig herstel.
Ik heb triviant gekocht
Ik heb echt oneindig dorst manman wat irritant
Thanks, is gewoon kut want moet waarschijnlijk aan haar hart geopereerd worden en ik weet eigenlijk helemaal niet precies hoe ernstig het is. En vind het naar voor mijn opa en vader
Ennnn?
Mijn vriend gaat altijd tegen de tv praten als hij een programma met een quiz ziet, zo irritant.
Eindejaars lot haha dus ik weet het nog niet.