Wat je even kwijt wil #30

Een meisje van mijn vorige studie schrijft nu haar scriptie en komt elke keer als ze er vragen over heeft naar mij om te vragen of ik bestand x of bestand y van mezelf van toen wil opsturen ‘zodat ze het kan inzien’ en ze stelt allemaal vragen. Heb haar wel eens wat gestuurd of vragen beantwoord maar ben er nu wel echt een beetje klaar mee, ze komt ook alleen daarvoor telkens aankakken en verder spreek ik dr nooit. Daarom heb ik haar vraag laatst genegeerd op whatsapp, maar nu begint ze dus weer. Zal ik er wat van zeggen en zo ja, wat dan? Want ik wilde haar echt wel helpen maar heb nu het idee dat ze me alleen daarvoor gebruikt en daar heb ik helemaal geen zin in. Heb ook zelf genoeg te doen voor mijn huidige studie dus heb ook geen zin telkens die vragen te moeten beantwoorden, ga gewoon naar je scriptiebegeleider die zit er beter in dan ik

Ohhh! Dacht voor de trekking van vandaag. Nog even afwachten dan :pray:

1 like

HAHAHAHAHAAAA door jou ging ik twijfelen. Ik vond het al raar dat ik een heel lot had gekocht voor maar 15 eu. Maar even gekeken en het was dus wel voor de trekking van vandaag… EN WAT DENK JE??

20 euro gewonnen :slightly_smiling_face:

49 likes

“Hey …, als ik jou was zou ik even een afspraak maken met je scriptiebegeleider want die zit hier beter in dan ik! Hij/zij kan je beter helpen. Ik kom er ook niet echt aan toe je vragen te beantwoorden doordat ik zelf ook bedolven ben onder studiewerk, dus zou daar even aankloppen. Succes!”

5 likes

Hahah toevallig! Helaas geen villa maar toch lekker meegenomen :blush:
Ik had maar 7,50 haha

2 likes

“Laurent vindt Ivo Niehe heel fijn”

Logisch, die kan natuurlijk als enige intellectueel opwegen tegen hem.

4 likes

Ik heb nu wel even een goed lot gekocht hahaha! Ik hoef geen villa maar tof huis midden in de stad is ook mooi meegenomen.

1 like

Als ie t record maar haalt!!!

3 likes

Ja ze probeert ook steeds tussen het gesprek te komen, maar vader praat er lekker overheen

1 like

“Misschien komt ie een grietje tegen volgende week en gaat ie met haar reizen”

Eh. Vriend. Hij mag niet eens alleen in een vliegtuig

26 likes

Is het gelukt inmiddels? Je kan nog proberen of het lukt als je de blazer eerst een beetje nat maakt met een plantenspuit en daarna strijkt

Ah ja, gezellig als 24 jarige na je afstuderen op wereldreis met je 9 jarige vriend.

36 likes

Gedaan. Op een of andere manier gaat die kreukel er gewoon niet uit. Inmiddels heb ik een andere oplossing.

Echt he, wat een irritante man

1 like

Wow wat super lief. Ik pb je even!

1 like

Gefeliciteerd!!

Wel klote van je versiering! Maar stel je voor, dat je kersthuis ineens op fundasfinest staat door hysterische decoratie. Dan maar even ontkersten :rofl:

3 likes

Ik heb allemaal afspraken deze week, en ik dacht van ah ben toch bezig; plan dit en dat er ook nog bij, heb je dat ook weer gehad. Maar nu heb ik spijt :sob: Dingen die allemaal mentale energie kosten en waar ik dingen voor moet regelen. Moet ook overwerken deze week en het voelt echt als hollen en vliegen. Ben blij als het vrijdag is. Al weet ik nog niet of dat 18u, 19u of 20u is. Als ik m’n overuren heb gemaakt :’)
Edit; en het is verdomme bijna 00u wtf. Moet al lang slapen.

Ah gefeliciteerd!
Wel kut dat je even alle kerstversiering mag weg werken en daarna weer terug mag opzetten

1 like

Gvd ik heb een beetje een stresserige rotweek, ging gisteravond voetballen ter afleiding, was het echt een slechte, nare, koude training, vandaag voetbal kijken, was het een kutwedstrijd en stonden er allemaal vervelende mannen naast me.

denk dat dit een teken is dat ik maar helemaal moet stoppen met sport hè?

1 like

Het helpt niet, maar ik wil alleen maar ff zeggen dat ik je gevoel herken. Kan ook echt niet slapen nu.