Wat je even kwijt wil #30

Ah vervelend. Moet je vroeg op?
Ik dacht ik ga ff podcast luisteren om rustig te worden, maar dat is helemaal niet zo’n ontspannend verhaal. Nu weet ik niet wat ik moet doen. Ben bang dat ik ga lopen malen en nadenken en heb daar al helemaal geen zin in. Zo veel te doen morgen.

Ja om 7 uur. Dus redelijk vroeg. Ik heb vanaf kinds afaan al problemen in slaap te komen (vooral doorslapen dat is nog veel erger). Maar er werd dan o.a. gezegd dat ik een heel leuk verhaal moest bedenken. Een soort fantasiesprookje in je hoofd en uiteindelijk viel ik daar gek genoeg wel vaak van in slaap. Maar dat is als volwassene natuurlijk veel makkelijker gezegd dan gedaan. Kan je verder niet helpen helaas.

Absurd eigenlijk dat dit groot nieuws is en bij Pauw komt.

Afgelopen week hadden we zowel de pers als het universiteitsbestuur uitgenodigd om de situatie in alle transparantie te bespreken.

Er is een hoogleraar die hem op dagelijkse basis begeleidt, dat heeft geen enkele andere student.

In januari wil het gezin op reis om op te treden in talkshows in verschillende landen. ‘Laurent kan een inspiratie zijn voor andere kinderen wereldwijd.’

Dat kind kreeg bijna privéles op een universiteit en dan is het nog steeds niet goed. En hoe gaat hij ooit leren samenwerken met anderen? Lijkt alsof de vader de pers als chantage middel wilde gebruiken. Ik hoop dat bij Pauw ook een aantal kritische vragen gesteld zijn.

Vervolgens gaan ze naar Marbella, ‘jetskiën en beachclubs’, zegt Laurent. Daar hebben ze een huis. ‘In de beachclub’, zegt Alexander, ‘is hij een andere persoon. De Ocean Club, ken je die niet? Dat is heel exclusief. Daar zie je een heel ander Laurentje.’

Verder gaan ze universiteiten bezoeken waar Laurent na de zomer kan studeren. Welke is geheim. ‘Al het nieuws komt eerst op Instagram’, zegt Alexander. Het account is net geopend; hij hoopt op veel volgers voor zijn zoon.

Dit stukje vind ik nog steeds zo bijzonder, (toen) achtjarig kind dat opbloeit in beachclub en de studie die grootse aankondiging krijgt.

Je moet ook dat IG account van die Laurent zien. Scroll naar beneden en je ziet foto’s met van die vrouwen op een beach club. Weliswaar niet ‘heftig’ maar toch een beetje gek, jongetje van 9 naast een entertainende beach club vrouw. Jongen volgt ook maar 11 accounts waarvan 1 een of andere plastische chirurgie met before/after foto’s van fillers. Uitstraling lijkt ook behoorlijk ‘kijk mij’ van dat accou t, geloof echt niet dat dat kind er zelf achter zit…

3 likes

Aaargh heb al weken snachts een verstopte neus aan één kant, als ik eenmaal in slaap ben gevallen merk ik het niet, maar nu dus wakker geworden en niet meer in slaap kunnen vallen. Wil naar beneden lopen om een ui te snijden, maar dan flipt mijn man denk ik om die geur :’)

Ik ben gewoon klaar wakker, terwijl ik pas rond 0u in slaap viel en mega moe was.

Ben voor beide huurwoningen op de tweede plek gekomen, verdomme! Ik hoop dat de eerste ze niet hoeven: fingers crossed :crossed_fingers:

21 likes

Oooh ik hoop met je mee! :crossed_fingers:

1 like

Ze hebben ook een aantal posts verwijderd zie ik. Juist de posts met aardig wat kritische reacties.

Ik hoop vooral dat die jongen zelf gelukkig wordt (mag worden)

Moet eigenlijk opstaan en naar de uni want ben gebonden aan een super strak schema maar ik heb zo slecht geslapen. Raak er super geïrriteerd van.

Wow wat heerlijk! Ik ben er ook wel klaar mee voor dit jaar, hahaha, nog 9 dagen werken. Het ontbreekt me ook een beetje aan de zin, in donker heen en terug meh.

Pfoee ik voel me gestresst terwijl ik dat nu juist niet zou moeten zijn. Hoe zet je je hoofd uit?

Sporten/schoonmaken

Veel succes :slightly_smiling_face:

1 like

20 eu :slightly_smiling_face:
Had ook nog eens ipv oudejaarslot (wat ik dacht dat ik had) een lot voor de 10e hahaha. Dus snel savonds nog maar een oudejaarslot gekocht haha.

2 likes

Ik had een beetje een crush op de sportleraar en dat was wel weg. Tot ik net droomde dat hij me hielp met een soort parcours door een stad heen en super lief was. Nu ben ik sad dat ik droom over een lieve jongen en de realiteit behoorlijk hard aankomt.

Valt reuze mee, had ik laatst ook. ik kreeg eerst een soort faalangst omdat het voor het eerst is enzo, maar toen bleek dat het om de stagiaire ging en niet om mij.

:stuck_out_tongue:

2 likes

Really. Ik appte een vriendin over hoe kut ik me voelde gister na stage en ik had nog m’n eten op m’n bank laten waardoor er nu een mega vieze vlek op zit. Dus ik ging om half negen slapen maar toen belde m’n werk etc. En ohja vanmorgen wakker worden met nieuwe over Ajax en ik liet koffiedik op de grond vallen.

Het enige waar ze op reageert is Ajax.

Fuck ik wil de mc donalds pop socket maar wil geen mc donalds eten vandaag

Hoe werkt dat, krijg je m alleen als je mac haalt? Of als je die coupon gebruikt uit de kalender?