Wat je even kwijt wil #30

Ik denk dat je hem ook wel krijgt als je alleen die coupon inlevert maar dat vind ik een beetje skeer

1 like

In plaats van dat fantasiesprookje kun je een variatie maken van een favo serie/boek, bijvoorbeeld wat als Perkamentus niet was doodgegaan hoe zou het verhaal dan verder gaan. Werkt voor mij als schijnbejaarde beter dan het helemaal moeten verzinnen van een verhaal :sweat_smile: protip: de muziek van de serie/film erbij luisteren.

1 like

Anders een McFlurry of milkshake bestellen

Mijn zwarte stalen kast komt zo, staat er in de tracking: “zorg dat je genoeg mankracht hebt want de chauffeur is alleen”

Ja vriend, ik kreeg die tracking vannacht. Hoe moet ik dat fixen nu?! Ik ben niet zo sterk haha! Hoop dat het meevalt…

Ik heb m gewoon gekregen zonder iets te bestellen, ze deed helemaal niet moeilijk. Maar heb een koffie voor de vorm. Heb gevraagd of ik er twee mocht maar dat mocht niet, anders had ik m opgestuurd.

Ohja goeie dat kan ik wel doen, vind hun cappuccino’s wel lekker

Ohhhhh wat lief :heart::weary: ik ga ook net als jij een kop koffie erbij bestellen!

1 like

Knap lullig als er een 60-70 plusser is die zo’n kast besteld heeft. Zeker ook voor de bezorger

Ja toch? Vind dit echt heel apart en idd vooral erg voor de bezorger…

Oh, dit stond bij ons ook maar uiteindelijk waren ze samen en hebben ze hem naar binnen getild. Hopelijk bij jou ook!

Ik sta in het park te wachten op iemand en er rent een best wel oude meneer rondjes hier. Met sokken om z’n handen :joy:

3 likes

Oh ja, dat is wel een goed idee. Ajax gisteren werkte ook goed. Helaas nu weer aan het werk en daar moet ik vooral mezelf bezig houden dus dat is wat moeilijker als je gedachten afdwalen

1 like

Ik las ergens een stukje geschreven door zijn vader dat iemand iets over Laurent gezegd had. Stond er tussen haakjes bij dat diegene een mavo opleiding had. Waarna vervolgd werd dat dat de laagste opleiding in Nederland is (zijn tekst dus hè).
Ik vond dat zo bizar. Past wel in de verhalen die je verder leest. Maar in hoeverre is dat belangrijk! Jemig. Ik raak weer geĂŻrriteerd.

1 like

Meen dat het op z’n Instagram stond. Die posts zijn verwijderd :thinking:

1 like

Nee was alleen. Hij en de kast zijn (zachtjes) gevallen, heb in paniek bij de buurvrouw aangebeld die kon helpen. Was echt drama! Ga nog wel een berichtje sturen naar het bedrijf…

Sowieso qua werk voor de bezorger is dit niet te doen! Daarnaast kunnen ze niet verwachten dat ik zomaar een tweede sterk persoon erbij kan halen op een door de weekse werkdag…

Krijg de kast ook niet uitgepakt dus geen idee of die heel is. Kom ik pas achter als m’n vriend thuis is vanavond laat.

Zeker een berichtje sturen, vraag me af mag zoiets arbotechnisch wel? Fijn dat hij er is en dat de buurvrouw kon helpen.

:raising_hand_woman: hier ook echt geen zin meer! Nu vind ik m’n werk sowieso niet meer leuk en ga ik in januari (hopelijk) wat anders doen dus dat helpt niet haha, maar ik kijk zooo uit naar vakantie

1 like

Wow hij komt zelfs op CNN?!

Is de uitspraak van Laurent eigenlijk op z’n Nederlands of Frans?

Een onbekende scholier: “Mevrouw, waren de noodles lekker?”. :joy:
Waar die jongeren op letten als ik door de school loop.

10 likes

Joh Lorahn heeft m nog niet hè, voor hetzelfde geld duurt dat ook nog tot z’n 23e of later!

3 likes