Hoop dat het goed is gegaan! Je kunt je vaak vooraf veel meer zorgen maken dan eigenlijk nodig was dus hopelijk gaat dat in jouw geval ook op
Ho Ho Ho
De opperloser meldt zich. Ik was 28 toen ik mijn masterbul in onvangst mocht nemen en ben op mijn 30e weer op de middelbare school.
Ik schaam mij zo erg dat ik altijd in het donker van huis ga en ook weer naar huis fiets. Ik wil dat niemand van dit grote geheim weet of mij op straat herkent!!1!!
En mijn master is een die van arts dat is natuurlijk slechter dan science want dan ben je arts of tandarts zoals die ex-urkenaar.
Heb meteen gebeld: directie wilt één iemand laten bezorgen zodat klanten geen bezorgkosten hoeven te betalen…
Heb toch maar vrij boos gezegd dat ik met liefde bezorgkosten wil betalen zodat die arme man niet alleen hoeft te sjouwen. Niet alleen mega kut voor hem, ook voor mij gewoon echt vervelend.
Kreeg alleen: ik geef het door. Beter is die kast heel, anders is het echt oorlog vanavond
Heb je nou een bachelor of heb je arts?!?!?!
Een bachelor en een arts.
Double rich
Misschien kan een echte arts in plaats van een bachelor je een echte diagnose van loser geven. Zelfdiagnostiseren doen we niet. Staat ook in de forumregels. Raadpleeg altijd een professional. Heb je moeite om er een te vinden, ga dan naar een beachclub.
Je kan nog altijd onderwijzer worden zoals deze loser. De titel bovenwijzer is alleen bestemd voor mensen die op hun 9e minstens een bachelor hebben gehaald. Dus ik begrijp die ouders best…
Jezus ik keek net in mn alieexpress acount en ik zie gewoon dat ik 18 paar oorbellen heb besteld in de afgelopen weken. Wel allemaal 925 zilver of met zo’n gouden laag erover waarvan ik ook weet dat het mooi blijft maar dat het er zoveel zijn. voel me net zo’n youtuber.
Wat doe je nou nu raak ik compleet van de speelkaart? Een potje pesten. Sksksksksk. Ik zou ook weggaan bij de TU die Nederlanders deugen echt niet. Zwarte pieten een potje pesten.
Ik ben geen wonderkind en bezit dus geen literatuurgave.
Dan moet ik eerst mijn baard laten groeien. Schijnbaar had die wonderkind dat dus wel??? Kijk dat vind ik nou pas echt wonderbaarlijk. Een baard in de keel voor de pubertijd.
De moderne anarchistische vrouwen opleiding ja. Ik heb het dus niet zo op regels.
Ik voel me even heel zielig . Er komt geen water uit mijn kranen, mijn wasmachine wil niet meer warm wassen en mijn cv valt steeds uit, dus het is koud. Ugh. Niet echt het succesvolle, volwassen leven
.
Serieuze vraag: ik doe nu qua werk iets anders dan mijn studie en ben inhoudelijk ook echt al veel vergeten. En soms heb ik het er met mensen over en dan is het vaak van, ja maar het belangrijkste wat je van je hogere opleiding leert is een bepaalde manier van denken.
In hoeverre kun je een manier van denken aanleren in zo’n korte tijd (omdat hij die opleiding zo versneld doet dus)?
Vervelend dat je daar tegenaan hinkjet, maar is er al een oplossing in het vooruitzicht? Hebben sommige dingen met elkaar te maken of is het gewoon vette pech?
Die laudinges is hoogbegaafd dan gaat het er in zijn hoofd sowieso heel anders aan toe ongeacht hij een opleiding geniet of niet. Denk dat het dan al deels in je zit (de capaciteit) en het vooral een kwestie van stimuleren/aanwakkeren is.
En wat betreft een studie hebben gedaan + werken in een andere sector, ik denk dat naast een bepaalde manier van denken het bij bedrijven vooral ook draait om de papiertjes an sich. (dus niet zozeer bij de 9jarigejongenkwestie)
Beide. M’n wasmachine was vorige week al kapot, dus daar heb ik al stappen voor gezet. En ze werken in de straat, dus ik vermoed dat ik daardoor geen water heb (was vorige vrijdag ook zo, maar toen was het wel aangekondigd). Ik hóóp dat mijn cv daardoor niet werkt, anders is dit een nieuw probleem. Maar ik had dus net een was ingestoken (die sowieso koud moet), ik heb net een grote boodschap gedaan (zo merkte ik dat ik geen water heb ) en ik heb koud. Ik kan niets doen ook
. Misschien moet ik maar gewoon weer in bed kruipen
.
Aan wat voor budget denk je? Ik zou bijvoorbeeld een horloge, ander sieraad of tas mooi vinden om te geven, omdat zoiets blijvender is dan veel andere cadeaus. Maar dat is meestal wel meteen een heel andere prijsklasse dan een boekenbon of bos bloemen. Ligt ook heel erg aan de vriendin, wat vindt zij leuk? Je zou ook een dagje uit kunnen geven, na een PhD kan je vaak wel wat rust gebruiken is mijn ervaring
Ligt eraan. Is ze 9?
Er lag net een koektrommel bij de weggeefhoek van mijn flat. Heb hem meegenomen, maar ben zo bang dat iemand hem daar per ongeluk neergelegd heeft
Als ik nerk dat degene hem per ongeluk neergelegd heeft, leg ik hen wel terug