Of Yanny 
ik ga stuk
Zo, na een reis van 37 uur eindelijk op Schiphol. Zin in een bakje kwark manmanman
De winterdip is een feit. Ik ben vanmiddag vrij en ik moet echt even naar buiten van mezelf (hele week nog geen daglicht gezien) maar ik heb echt geeeen zin het is zo koud. En over 3 uur is het alweer donker. 
Ah kan me zo goed voorstellen dat dit frustrerend is
je valt dan gewoon echt tussen wal en schip. Kan je als alternatief met een vriendin wonen? Of een appartement delen met iemand die ook volwassen is en niet studeert? Anti-kraak? Of bij woningcorporatie vragen of ze iets hebben dat net onder geliberaliseerde huurprijs ligt maar te duur is voor huursubsidie ofzo? Weet niet zo goed hoe dat soort dingen werken
Hoe heb je het gehad? Wat vond je van het land?
Ik had dit bericht kunnen typen. Het is echt erg hĆØ
Bij onze huurorganisatie was dat destijds ook het geval. Woning viel niet onder sociale huur maar waren hun eigen regels. Uiteindelijk hebben ze een uitzondering gemaakt voor ons omdat ze gewoon zekerheid hebben en dat hebben ze minder bij iemand met minder inkomen die het allemaal maar net aankan bij wijze van. Misschien kun je nog met ze in gesprek. Als het je droomhuisje is dan donāt take no for an answer.
Het hele systeem moet eigenlijk op de schop (buiten het feit dat er gewoon veel meer moet worden bijgebouwd). 
Ah wat rot zeg. Snap je heel goed. En het is ook nogal moeilijk te anticiperen op dit soort dingen, wees niet te streng voor jezelf. Ik denk dat je in dezelfde stad woont als een goede vriendin (weet 't niet zeker hoor), zij heeft iets in de vrije sector gevonden dat wel betaalbaar was. Weet niet meer hoe, wil het wel vragen? En dingen als Marktplaats, kennissen en vrienden vragen helpt vaak ook wel goed, misschien dat iemand je kan voordragen bij zijn of haar eigen huisbaas als die weer iets vrij heeft dat hoor ik in mijn omgeving ook wel eens. En idd anti-kraak een tijdje?
Is het een optie om je inkomen van vorig jaar op te geven als inkomen? Volgens mij moet je bij de meeste woningcorporaties een recente definitieve of voorlopige aanslag inkomstenbelasting inleveren. Je meest recente is waarschijnlijk van 2018 dus in dat geval zou je die kunnen inleveren, op basis waarvan je misschien nu nog wel kans maakt op een sociale huurwoning?
Vrijwel alle kerstkados zijn besteld, nog 2 kadoās bedenken en dan klaar!
Goed cijfer gehaald voor een lesbezoek. Kreeg veel veren in mijn kont gestoken dat ik toch maar kardashiankontimplantaten moet overwegen. 
Mijn vader komt vrijdag eten⦠nadat ik hem 16 jaar niet gezien of gesproken hebā¦
Fuck, wat eng.
Pff wat stom!! Voor hetzelfde geld heb je nu even tijdelijk een baan maar volgende maand niet meer. Balen zeg
Ben al de hele dag onrustig door die kut levering en die kast. Wil gewoon weten of die nog heel is! Vriend is pas 8u thuis en dan nog wachten op extra sjouw hulp
Ik had al lang ongesteld moeten zijn, en nu denkt mijn rare hoofd dat ik zwanger ben. Het is echt zoān vreemde angst, want het voelt echt reĆ«el, maar ik ben niet verder gegaan dan mannen aankijken
Pff vind het toch wel moeilijk dat ik weg moet bij mān werk (5 jaar gewerkt), mān teamleider kwam net ff kletsen o.a. over mān afscheids borrel en moest bijna huilen ugh
Nou het heeft inderdaad echt heel erg geholpen, bedankt voor het zetje haha
Ja fan-tas-tisch, echt het mooiste land wat ik ooit heb gezien. Lange reis wel helemaa waard!