Wat je even kwijt wil #30

Nou het heeft inderdaad echt heel erg geholpen, bedankt voor het zetje haha

1 like

Ja fan-tas-tisch, echt het mooiste land wat ik ooit heb gezien. Lange reis wel helemaa waard!

1 like

Ik heb afgesproken met een ‘vriendin’ die altijd te laat is. Ik heb met haar afgesproken omdat ze al 4 maanden een trui van mij heeft. Het is al 1000 x misgegaan met afspreken. Dus ben benieuwd! Ze had 10 minuten geleden hier moeten zijn iig :+1:t3::clap:t3:

Als ze die kut trui maar heeft

9 likes

Ik heb vandaag twee bolletjes en zeven macarons gegeten.

7 likes

De kerstboom staat! :christmas_tree: Het enige leuke aan kerstmis haha

2 likes

Iemand ervaringen met jongerenwoningen in Amsterdam? Goed vriendinnetje van mij werkt fulltime en komt in aanraking en wil zich inschrijven, kans lijkt mij groter want kleinere concurrentie maar blijft altijd moeilijk waarschijnlijk. Iemand ervaringen? Denk nu met haar mee want vind het zelf ook interessant haha

Haha de conducteur riep het verkeerde station om, maar moest daar vervolgens zelf heel hard om lachen. Ben gelijk weer vrolijk

9 likes

Mijn zus is echt een hypocriet mens. Zij heeft altijd op alles en iedereen commentaar, heel de dag en vervolgens gaat ze altijd extreem oordelend reageren ALS jij een vooroordeel of zo hebt. Ook qua asociaal gedrag, ze doet vet vaak asociaal tegen of over mensen en als jij aso doet is ze plots de moraalridder.

Normaal laat ik het altijd maar gaan maar net ben ik echt op haar uitgeflipt. Dat ze zich godsamme eens bemoeit met d’r eigen zaken en begint met zichzelf te corrigeren in plaats van anderen. Hoop echt nooit zo te worden. Vind ik echt lelijke eigenschappen.

O ja en vervolgens gaat ze natuurlijk de schuld bij jou leggen: “dat JIJ het niet kan accepteren dat …”.
Weet ook dat m’n ouders vinden dat ik gelijk heb maar helaas verandert dat er niets aan.

Omdat ik vol verwachting zat te wachten op de speculoos donuts van de ah en ze dus helemaal niet terugkwamen dit jaar bedacht ik me ineens dat ik ze gewoon altijd kan eten ook als het niet-Sinterklaas is. Door gewoon speculoos op een donut te smeren.
Heb er echt lang over gedaan om deze simpele lifehack te bedenken maar dan heb je ook wat.

27 likes

Gefeliciteerd met je nieuwe baan!

1 like

Ik heb krediet aangevraagd bij duo waarmee ik mn collegegeld kan betalen. Heb het vier maanden geprobeerd maar het lukt me niet om 30-35 uur per week te werken (nodig om rond te komen) en stage te lopen en studie te doen. Met dit krediet kan ik een dag minder gaan werken, hoe heerlijk.

15 likes

Ook al heb ik het huis voor me alleen sinds mijn niet meer samenwonen, ben ik toch lekker weer gevlucht en heb ik een kamer voor mezelf, inclusief ontbijt op bed morgen.
Nu lekker uit eten met nepwijn, dan naar de film. Ik doe dit nu elke 2 maanden en het is zooo fijn.

2 likes

Ik besef me opeens dat het (bijna ) tien jaar geleden is dat we allemaal bang waren dat de pleuris zou uitbreken doordat de computers van 1999 naar 2000 zouden gaan. De spanning tegen die avond op de tv. Nieuwsredacties bleven allemaal op kantoor om computers in de gaten te houden. Wtf 10 jaar voorbij.
Edit: uh 20 :’) Ik dacht opeens huh 9/11 in 2001 is toch al langer dan 10 jaar geleden? Hoe kan 2000 dan opeens 10 jaar terug zijn?

20 likes

Dude. 10 :smirk: ???..

13 likes

En Femke neemt het nog op voor die lul van een man van haar ook

Oh props voor Soundos

Hahaha ik ga stuk om de verbazing dat ‘t TIEN JAAR!!! is blijkt het al TWINTIG JAAR!!!:joy:

10 likes

Ik sta sinds mijn 18e ingeschreven en heb nooit kans gemaakt op een jongerenwoning. Ben inmiddels bijna 32 en heb nog steeds geen huis. Hoop voor je vriendin dat zij meer geluk heeft!

Er was vandaag bij mij op school kerstbomenverkoop voor het goede doel. Begon tijdens schooltijd, dus ik ben met al mijn kinderen een kerstboom gaan uitzoeken, kopen en in de auto gaan proppen :smirk: Hij is al half versierd inmiddels, maar ik zoek nog meer ballen (inschattingsfoutje), heb er te weinig en een slinger.

2 likes

:joy: wat debiel, moet je je dan als 1 jarige al inschrijven om tzt kans te make ofzo. Slaat toch nergens op. Sommige organisaties…:sweat_smile:

1 like

Bij studentenwoningweb kan je zien hoe lang degene ingeschreven staat die de kamer/studio heeft gekregen en vaak is dat 2010 ofzo. Je kan je daar geloof ik ook pas inschrijven vanaf je 18e dus dan maak je pas kans als je bijna bent afgestudeerd :poop:
Of allang als je het allemaal snel doet.