De confrontatie is nu nog groter. Wtf 20 jaar man? Vind het zo bizar dat ik in decennia kan praten al. Dat ik 20 jaar geleden ook heel bewust heb meegemaakt :s
Kan ook bij de gewone woningnet en soms gaan er huizen naar mensen die sinds '89 of dat soort jaartallen ingeschreven staan. Mag toch hopen dat die wel ooit eerder een huis hebben gehad
Ik bedenk ineens een mogelijke loophole dat ik misschien gewoon nooit mān master moet halen en dan kan je voor altijd in zoān studio blijven voor een lekker laag bedrag. Met die 2000 per jaar aan collegegeld ben je vast alsnog goedkoper uit.
Hoorde ook laatst van iemand dat ze een phd ging doen en het fijne was ook dat ze in dr kamer mocht blijven daardoor. Misschien zitten er alleen maar dat soort mensen in
Studentenwoningweb kun je vanaf 16 inschrijven wel al! Maar goed het is nog steeds wel behoorlijk crisis inderdaad
(dus mocht je nog een leuk cadeautje zoeken voor een 16-wordend broertje/zusje/neefje/nichtje - kan uit ervaring zeggen dat ze dar een paar jaar later heel blij mee zijn hahaha)
En?? Heb je je trui terug?
Er liep net een vreemde kat mijn appartement in, blijkbaar loopt hij hier vaker rond maar hij is niet van iemand hier in het gebouw. Hij liep heel doelgericht naar mijn bed en sprong erop, brutaal beest! Gelukkig liet hij zich wel oppakken zodat ik hem weer buiten kon zetten. Nu denk ik goh het was toch wel gezellig geweest om een avondje een kat te hebben haha
Ik huur zelf niet zoān kamer nu! Maar wie weet dus ooit als ik nog 10 jaar studeer haha
Nee is ze vergeten
ik hoef dit jaar nog maar 5 dagen te werken verdeeld over 3 weken terwijl ik 28 uur werk. Alles valt gunstig voor me dit jaar. Zo lekker, zo blij mee.
De kast staat Ʃn is heel! Thank God wat een dag. Nu nog een lastige lamp ophangen, daarna kan ik weer ademen.
De kat zit al de hele avond naast me en ik vind het zo gezellig, doet ze normaal niet zo snel.
Oh dit doet me eraan denken dat ik jaren geleden een gat in mn deur had, en een buurmeisje haar kat vaak op de gang liet rennen. In die week dat ik dat gat in de deur had rende dat beest steeds naar binnen. Ben zelfs een keer wakker geworden dat hij bij mij in bed lagš² of onder mn bed sliep etc. Of dat ik juist naar binnen ging en hij mn plant aan het opvreten was.
Ik heb een keer een date gehad met iemand van 31 die al een aantal jaar zichzelf opnieuw inschreef voor een studie in de onderwijs richting, puur om deze reden. Geen instellingsgeld ivm onderwijs, de kosten voor het jaarlijkse collegeld vielen in het niet bij de huur die hij bespaarde ten opzichte van de vrije sectorā¦
Eindelijk klaar met werken. Twijfel of ik nog ga sporten. Denk eigenlijk dat het te laat voor mij is om dan daarna nog op normaal tijdstip te kunnen slapen met gierende adrenaline enzo. Mehhh.
ik woon ook in een studentenstudio trouwens, maar ben er komen wonen met anderhalf jaar inschrijftijd (eerste bewoner dus er kwamen toen in twee weken iets van 400/500 woningen op studentenwoningweb dus toen had je een stuk minder inschrijftijd nodig). En ik mag ook blijven tijdens mān PhD inderdaad en weet wel dat er hier een hoop PhD-studenten wonen + dat DUWO echt slecht controleert op bewijs van inschrijving geloof ik.
Ik mag hopen van niet voor haar want dan mag ze echt een nieuwe gaan kopen
Kan je niet bij haar langsgaan om hem op te halen? Dan weet je gelijk of ze hem misschien wel kwijt is.
Ze kan die trui toch gewoon opsturen. Wat een flopvriendin.
Omg ik kijk het perfecte plaatje en ze hebben gewoon vet dichtbij mijn gehucht een shoot gedaan!
Dat mag niet meer! Pas vanaf je 18e en sinds een jaar of 2 ook maximaal 8 jaar in totaal, zodat je niet op je 30e met 15 jaar wachttijd in een goedkoop appartementje kunt gaan zitten.