Wat je even kwijt wil #30

En toch zijn mensen met 1 miljoen op de bank dom genoeg om er in te trappen :woman_shrugging:

2 likes

Ik heb een waterpik (ja zo heet dat echt) opzich fijn voor etensresten enzo maar echt stokeren of rageren schijnt veel beter te zijn volgens mijn mondhygiënist.

2 likes

Ik kan daar ook geen medelijden mee hebben. Met alle berichten in de media moet je gewoon van nature wantrouwig zijn op dit gebied

1 like

Vind het zo sneu dat er dus oudjes die net de iPad een beetje snappen wel intrappen.

1 like

Bah bah morgen ochtenddienst omdat een collega moest snitchen over de bezetting in de avonddienst. Haat haar zo erg nu :triumph: kan ik niet uitslapen

Ah jammer, had gehoopt dat dit een goed alternatief voor rageren is.
Er zijn ook zoveel soorten, dat ik door de bomen het bos niet meer zag.

Ik lig in bed en heb echt honger. Maar weet niet waar ik zin in heb om te eten

Ik lig in bed met sokken aan en ik wil mn sokken uitdoen met mn voeten en het lukt maar niet. En ik ben nu te koppig om het met mn handen uit te doen. Grr.

2 likes

Yayy, begin mei naar Dua Lipa :blush:

4 likes

Heb je hem nog kunnen bemachtigen?

Als je hem gaat wassen moet je hem even in een waszakje wassen. Ik had een paar jaar geleden zo’n trui en die kraaltjes kunnen ergens achterhaken in je wasmachine en een gat veroorzaken.

1 like

Niet vergeten vanochtend he :smile:

Heel herkenbaar verder :see_no_evil:

Aaargh, helemaal op tijd opgestaan, kijk nog even in mn werkmail voor ik vertrek, heeft mijn eerste afspraak gisteravond gemaild dat het toch niet zo lekker uitkomt. En de afspraak staat al een week. Ik wil echt net als tandartsen gewoon een rekening sturen omdat ze niet 24 uur van tevoren heeft afgemeld. Gvd. Maar ik werk in het onderwijs dus mag nooit een rekening sturen, maar ben wel heel geïrriteerd nu :mad:

“Omdat het toch niet zo lekker uitkomt”
Zou best een goede reden kunnen hebben. Maar dit is dan ook wel beroerd omschreven :unamused: .

1 like

Kum je vlees bijv. Niet bakken in een pan en bewaren/opnieuw invriezen als er weer stroom is?

Ze wil dat er iemand anders (extra) bij is, waarvan de hele week al bekend is dat die er niet bij kan zijn, en dat is sinds gisteravond ineens een probleem. Superchill wel :+1:

Ik ben Plastisch Fantastisch terug aan het kijken en ik krijg echt de rillingen van die vrouw. En toen ze ging zingen, wat een cringe moment. Zou het eigenlijk niet moeten kijken, maar ergens vind ik het ook heel fascinerend ofzo

1 like

Vandaag gaat mn vader mijn gezeik oplossen en ik voel me weer zo schuldig grrr. Ik ben bang dat hij gepiepeld gaat worden en dat zou ik echt zo vervelend vinden.

Als je m toevoegt op Whatsapp zie je zn foto! Amateuuurrr

1 like

Ik heb straks een heel spannend gesprek dus ik heb net zo’n stressmoment pilletje gepakt, maar gaddddver, wat komt daar een graflucht vanaf zeg :sweat_smile:

Er komt zo iemand langs om mn identiteit te checken. Heel serieus, heb nu een klok die aftelt gekregen tot het moment dat deze meneer (met naam en foto) voor de deur staat. Draagt geen bedrijfskleding om veiligheidsredenen. Ze maken me wel zenuwachtig zo.

nog 30 sec