Wat je even kwijt wil #30

Ik ga om half 11 naar de bioscoop, en wil zoo graag nachos nemen. Maar iets in me zegt dat half 11 te vroeg is voor nachos, ben bang voor judgende mensen I guess :sob:
Is het ooit te vroeg voor nachos?!

Ik zou dat wel echt vroeg vinden haha, maar je moet toch lekker doen wat je zelf wilt? Zoveel mensen zullen er om 10:30 sowieso niet ik de bios zitten

Ik ben een x om tien uur 's ochtends gaan bowlen en toen hebben we gewoon bitterballen besteld want dat hoor erbij. Lekker doen waar je zin in hebt.

5 likes

Tickets voor Danny Vera gescoord. Mijn moeder gaat zo blij zijn, met moederdag krijgt ze ze .

8 likes

Goals :heart_eyes:
Helaas waren er nog niet eens nachos :sob: Dus nu maar aan de popcorn :tada:

1 like

Ik vind dit uberhaupt kut aan schoonmaken, het effect duurt echt te kort :")

7 likes

Ulg ongesteld en er gaat vanalles mis met een (dure) bestelling. Uuulggg bloedchaggie

verveling op kantoor in afwachting van een assestment. Mijn collega verteld allemaal verhalen van vroeger. #care.
Dus ik verveel me ook gigantisch.

Nee ik heb hetzelfde met m’n ramen hoor. Woon ook nog naast een rangeerterrein waar de afgelopen maanden flink gebouwd en weet ik wat gedaan is dus m’n ramen zijn aan de buitenkant suuuuupergoor, maar kom er zelf met geen mogelijkheid bij. Maar ja dan heb ik dus ook geen zin om de binnenkant schoon te maken.

1 like

Ik mag op gesprek bij de woningbouw voor een appartement waarop ik had gereageerd :nerd_face:. Er staat dat ik tweede plek heb, maar het staat ook bij mijn aanbiedingen. FINGERS CROSSED PEOPLE

28 likes

Zorg dat je vooraf al je papieren in orde hebt, daar vallen mensen vaak nog op af! Ik moest in 3 dagen alles in orde hebben en een adresgeschiedenis of inkomensverklaring duurt vaak veel langer. Succes!!

1 like

Blijkbaar is er vanaf 1 januari nieuwe wetgeving en moeten je gegevens bekend zijn bij de creditcardmaatschappij. Ze hebben er een aantal brieven over gestuurd waar het vast in uitgelegd staat maar die heb ik niet echt gelezen.

1 like

Inkomensverklaring heb ik al, die kon ik gewoon downloaden! Adreshistorie ook aangevraagd, dat kan idd 5 werkdagen duren. Maar heb voor nu printscreens gemaakt en meteen gereageerd op de mail met: aangevraagd en heb printscreens. Dat weten zij ook. Kan ter plekke inloggen en m’n gegevens laten zien in afwachting van de officiĂ«le brief. Nog geen reactie terug dat ik niet hoef te komen :stuck_out_tongue:

2 likes

Ok heb de gemeente gebeld en ze gaan t nu maken en mag het vanavond ophalen haha! XD voel ik me toch weer wat zekerder na je berichtje :rofl:

Pfoeh, werd vannacht wakker met een mailtje dat m’n Disney+ werd stopgezet, omdat mijn betaalgegevens niet klopten, Had al helemaal bedacht dat Mickey dan voor m’n deur zou gaan staan en me zou kidnappen om de kosten te compenseren. Gelukkig is het een storing.

11 likes

@Evert heeft de béste profiel foto in de geschiedenis van dit forum.

Nu wil ik een Harold kerstfilm.

8 likes

Aarghh snap echt heel goed dat dit vervelend is! Vond ‘bloedchagrijnig’ in dit geval wel een heel leuk woordgrapje

3 likes

Ik heb m’n stage gehaald. Nog 4 studiepunten en dan ben ik afgestudeerd!!

35 likes

Zwangerschapsdiabetes struggles.

Begrijp er helemaal niks meer van.
Ik begon mijn nuchtere waardes een aantal weken geleden met 5.2.
Werd langzaam hoger dus savonds aan de insuline. Waardes steeds hoger, insuline steeds hoger

Nu gisteravond insuline weer verhoogd en vanochtend geprikt met 6.5.

Hoe meer insuline ik spuit, hoe hoger mijn waardes worden.
Verpleegkundige snapt er ook niks van.

Nu vanavond maar helemaal geen insuline spuiten, kijken hoe dat gaat :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

Ik word echt gek van de stress voor vanavond. Kan zelfs geen koffie drinken aangezien ik echt hartkloppingen heb nu.