Wat je even kwijt wil #30

Ik heb nooit make up op naar het werk. En als ik het wel heb omdat ik daarna iets leuks ga doen is het maar een klein beetje. En nu ben ik ongesteld dus dan heb ik zin om mezelf extra te verzorgen. Dus ik ga zo full glam naar werk haha. Inclusief oogschaduw en al.

12 likes

En het is opgelost! M’n vader was super lief, ging allemaal goed, niet gepiepeld zegt hij. Wat een opluchting wel. Heb al cadeautjes gekocht voor mn vader en broertje om te bedanken.

17 likes

Ik heb een tijdje geleden tickets gekocht voor een concertje en bedacht me net ineens weer dat dat vanavond is. Nu wordt er vanavond een nieuw scherm voor m’n pc bezorgd en had me helemaal voorgenomen om een avond te bankhangen met Bridget Jones op tv :weary: Twijfel zo over wat ik ga doen.

Ik kan echt niet wachten tot ik thuis ben en van m’n nieuwe meubels kan gaan genieten haha!

5 likes

Ik droomde vannacht dat ik buschauffeur was, maar dat er in plaats van de lijn/bestemming er HENK op mijn bus stond

27 likes

Haha ik ben zoals gewoonlijk weer ongeduldig geweest en hem mn spam niet gechecked. Maar hoera morgen komt mn Chromebook binnen.

3 likes

Goede kans dat degene op de eerste plaats voor allebei ook dezelfde persoon is, en die kan er toch echt maar een accepteren, dus dan heb je er sowieso eentje :smile:
Door die discussie over studentenwoningen ga ik weer twijfelen of ik nou wel of geen campuscontract heb. Ik had het gecheckt laatst maar ik weet het niet 100% zeker. Ik hoop het niet, dan kan ik er gewoon voor altijd blijven wonen :’)

Ik heb een magere poging gedaan om een bojack kerstavatar te zetten maar ik krijg het niet precies goed
Aaaaarrggghhhhh

Ik belde net ff de buurvrouw voor de postbezorger. Hij vroeg of ze in de buurt was, Nja prima. Dus ik leg het uit, zegt ze ā€œnou ik weet niet of dit voor mij isā€, maar ik had al een heel verhaal verteld en ze zei verder niks en deed echt alsof ik mega dom was. Dus na nog een keer uitleggen zegt ze ā€œnou je hebt echt de verkeerde hoorā€ ik zo ā€˜nee echt voor jou, maar dan niet’, dus wilde al ophangen want dacht ik sta hier iets voor jullie te regelen. En toen opeen leek het kwartje te vallen. Maar man. Nu voel ik me dan onaardig omdat ik pissig deed haha

Het is eigenlijk jammer dat je geen raad de plaat Eurovisie editie kan doen. Het is dan veel te makkelijk. :crying_cat_face:

Had geen lunch bij maar wel een lange dag, dus kon kiezen tussen een (goedkopere) kantine of een koffiezaakje. Omdat ik trots was op mezelf voor iets wat ik vandaag had gedaan koos ik voor het tweede en geen spijt. Super lekker broodje gehad en een mega goede Chai latte. Ben helemaal happy.

11 likes

Nieuw dieptepunt in mijn leven: ik werd net onder de 18 geschat…
Ik had een tientje gewonnen met zo’n decemberkalender dus die wilde ik gaan inleveren. Het was echt super druk in de winkel, er stond een rij van 5 mensen achter mij dus iedereen hoorde wat er werd gezegd. Zegt die mevrouw, ja ik kan het niet aan je meegeven je bent nog geen 18. Dus ik vet verbaast zo stamelen van uhh jawel!?!?
En iedereen achter mij moest ook echt lachen van whutt haha
Weet niet of het voor mij of voor haar nou ongemakkelijker was, ik heb in ieder geval mijn 10tje

het is niet dat ik bejaard ben, ben 21 haha, maar vind het best beschamend dat zij mij dus echt 16 ofzo heeft geschat… heb ik dan zo’n babyface?

2 likes

Valt toch nog mee? Mens schrok zelf waarschijnlijk ook daarna hahaha

Ik word ook vaak jonger geschat en moet eigenlijk altijd wel mijn legitimatie laten zien als ik alcohol koop. Dan denk ik altijd maar: over een paar jaar ben ik blij dat ze me nog zo jong schatten, dan is het een compliment :stuck_out_tongue:

@Vaiana @MakeFezHappen Mja ik weet niet, ik voel me er toch ongemakkelijk bij ofzo? Ik vind dat je als 16 jarige wel echt in een andere levensfase zit.

Ik snap er niks van, kwartje is bij mij duidelijk nog niet gevallen.

Edit: oh, viel bij hƔƔr het kwartje? Ik dacht bij jou, en dat snapte ik niet.

2 likes

Ik ben tegelijkertijd ā€œtrotsā€ en beledigd als mijn id niet gevraagd wordt wanneer ik drank haal :joy:. Voorheen moest ik aaaaltijd m’n id laten zien, nu dus nooit meer (ben 27) :laughing:

Oh dat snap ik wel, maar ik neem aan dat ze om je ID vroeg vanwege je uiterlijk/uitstraling en niet vanwege je gedrag. Dat zou dan wel vervelend zijn.

Ik ging vorig weekend even met m’n broertje bier halen voor z’n verjaardag. Zegt de cassiĆØre tegen mij: ā€œmag ik je legitimatie even zien?ā€ en meteen daarna tegen m’n broertje: ā€œnee bij jou weet ik dat het goed zit hoor!ā€
Broertje werd die dag 22 en ik ben bijna 24 gvd :") Gelukkig reageerde ze heel lief toen ik diep verontwaardigd DAT IS M’N KLEINE BROERTJE JA riep.
Meestal boeit het me ook niet zoveel en heb ik m’n ID al in m’n hand voor ze er om kunnen vragen want zij doen natuurlijk ook maar hun werk, maar m’n jongere broertje ouder schatten dan mij ging me te ver

1 like

Haha bij haar niet indd. Maar ze heeft t nu opgehaald dus ben er vanaf haha