Wat je even kwijt wil #30

@Vaiana ja oke dat is waar
@Chuckie Ik begrijp je helemaal!
Met alcohol sta ik ook gewoon klaar met mijn id en nu wilde ik hem ook gewoon geven, maar ze zei op voorhand al van nee het mag niet. Daarom dacht ik van huh?!
Ach ik maak mij hier geloof ik veel te druk om haha

Toen ik in Australië was wilde ik de lokale versie van de ov-chipkaart kopen, de man achter de balie vroeg toen hoe oud ik was “want als je onder de 16 bent is die kaart heel goedkoop!”, ik was toen 25 :joy:

1 like

Ik ben 32 en moet nog steeds mijn ID laten zien als ik alcohol of sigaretten wil kopen. Ben elke keer weer verbaast eigenlijk, maar zie het dan maar weer als compliment of zoiets.

Vind dit eigenlijk nog wel meevallen. Ben zelf 30 en wordt soms ook nog voor minderjarig aangezien.
Edit: dode cavia 11

Dit snap ik wel, ze zijn nou eenmaal verplicht om tot 25 jaar iemand te laten identificeren. Ze kon waarschijnlijk niet goed inschatten of je 25 of ouder bent (dit bedoel ik niet lullig, ben zelf 30 en moet mij bij drank nog regelmatig identificeren :see_no_evil: ). Een winkel kan een boete krijgen als ze dat niet doen

Edit. Spuit 11 :sweat_smile:

Ik heb net de laatste big bang gekeken :disappointed_relieved:

En ik heb een nieuw luchtje. 15 euro van replay no shame in me game

2 likes

Ja zag net ook dat dit niet de eerste post was hier over. Dat dacht ik NL

1 like

Mijn broertje kreeg hierdoor een keer z’n bier niet mee :stuck_out_tongue: Hij ging bier halen en ik stond naast 'm. Hij (20) hoefde zich niet te legitimeren maar ik (toen 26) wel maar ik had geen legitimatie bij me haha :smiling_imp:

6 likes

Ik heb gisteren alle kerstkransjes uit m’n kerstboom gegeten maar blijf me steeds hoopvol omdraaien naar de kerstboom in de hoop dat er toch meer verschenen zijn.

29 likes

Holy shit. Lig net relaxed op de bank bijna te slapen en dr was me toch een harde knal buiten!

Geïnspireerd door Mark Tigchelaar (moet eigenlijk een affiliatelinkje aanmaken) ben ik nu bezig met het leren van een methode om de volgorde van een heel pakje kaarten te onthouden. Ik weet nog niet of het een bevlieging is en ik het straks opgeef of dat ik hier echt heel goed in ga worden… Maar het is wel een leuke uitdaging.

Als iemand mee wil doen, ik probeer PAO.

2 likes

Zo deed Patrick Jane het ook in the Mentalist

2 likes

Ik heb teveel chilli poeder in mijn soep gedaan :fire::fire::fire:

1 like

Ik moet zo op verjaardag ergens waar binnen wordt gerookt en ik haat dat ZO erg. Kan daarna al mn kleding ook wel gelijk in de was gooien en mijn haar 3 keer wassen. :unamused:

De award voor aardigste forumer ever gaat naar @Krabsalade want door haar heb ik weer een AirPods doosje!

39 likes

Zijn de spekjes van de vegetarische slager een beetje vergelijkbaar qua smaak met echt spek?

Ik vind ze naar Lays frietjes smaken
lays-sticks

De gerookte reepjes van de Appie vind ik het dichtst bij komen qua smaak

De vegan spekjes van de ah vind ik het dichtsbij komen

Die Creatief met Action FB pagina blijft me steeds verbazen. Sommige dingen zijn best leuk verzonnen, maar de meeste creaties zijn niet mijn ding😐

1 like

Ik kijk Revolutionary Road (met Leo DeCaprio en Kate Winslet in de hoofdrollen), echt prachtige film :smiling_face_with_three_hearts: