Wat je even kwijt wil #30

De vegan spekjes van de ah vind ik het dichtsbij komen

Die Creatief met Action FB pagina blijft me steeds verbazen. Sommige dingen zijn best leuk verzonnen, maar de meeste creaties zijn niet mijn ding😐

1 like

Ik kijk Revolutionary Road (met Leo DeCaprio en Kate Winslet in de hoofdrollen), echt prachtige film :smiling_face_with_three_hearts:

Mijn vriend heeft wraps gemaakt met super veel avocado en hij heeft chille wijn gehaald. En het beste is; heeft een soort nest gemaakt door de banken met de binnenkanten tegen elkaar te zetten. Top avond dit!

32 likes

Man is naar de winkel omdat er geen toetje is. Ofna, klein laagje yoghurt volgens hem. En hij wil wat lekkers voor morgenochtend.

Ik heb ijs en keelsnoepjes besteld omdat ik keelpijn heb.:relaxed:

Vreetzakken zijn we ook.

1 like

Man man man ben echt zo verkouden, bahhh. Kon vanmiddag bijna niet meer praten

Ja die comments snap ik echt niet hahaha! Er heerst nu kledinghangerkerstkrans en een wattenschijfjeskerstkrans hype. Whyyy :sweat_smile:

1 like

Goeie god zeg ik ging nieuwe kerstkrantjes kopen, komt de man voor me in de rij me vertellen dat dat niet gezond is. Oh really???
ondertussen kocht ie zelf ook alleen hamburgers/mayonaise/kaas/witte bolletjes/energydrink.

15 likes

Opbokken en je bek houden.

Ik heb butter chicken gemaakt, met snijbonen, en het is zo lekker.

1 like

Zijn er hier mensen die bij een bedrijf werken waar ze Holacracy hebben geĂŻmplementeerd?

Jeetje mina! Ik dacht dat Sascha Visser (oid) niets meer deed op tv, maar nu presenteert hij backstage bij voetbal? Is ook geen spat veranderd :neutral_face:

Mmm dat klinkt heerlijk

M’n moeder zou eerst gister langskomen, heeft ze afgezegd omdat ze moe was (okĂ© kan voorkomen). Dus zou ze vandaag komen, nog niks gehoord en ik ben te Petty om zelf een bericht te sturen.

Yehes. Tim heeft z’n eigen ‘person of the year’ nominaties meegenomen bij dwdd, vijf chicks. I love het echt.

1 like

Vandaag alweer de derde keer in een week tijd dat iemand compleet over mij heen walst op mijn werk.Vorige week heb ik iets niet goedgekeurd maar is het uiteindelijk toch bij de klant terechtgekomen,vervolgens krijg ík de boze klant aan de telefoon waarna ik gezellig op bezoek mag bij diezelfde boze klant om het probleem te bespreken en ter plekke op te lossen.Gister was het zo erg dat ik tijdens een bespreking met een brok in mijn keel mijn tranen zat te bedwingen.En vandaag heb ik een flinke discussie met iemand waarna diegene álsnog haar idee door mijn strot dauwt.Terwijl ik de leidinggevende ben en al die mensen in feite helemaal niets met mijn afdeling te maken hebben.Ook tijdens vergaderingen overstemt iedereen me áltijd of laten ze me niet eens uitspreken.Ik dacht eerst dat het kwam doordat ik een stuk jonger ben dan alle anderen maar het ligt puur aan het feit dat ik het láát gebeuren.Ik zou echt wat mondiger willen/moeten zijn maar hoe doen mensen dat? Niet alleen op het werk maar ook in het dagelijkse leven is dit altijd een probleem.En nu denk ik: “bij de eerstvolgende vergadering krijgen ze het verdomme te horen ook” maar als we daar eenmaal zitten dat denk ik weer van alles en zeg ik niks of luisteren ze niet eens.
ZĂł toe aan vakantie :tired_face:

Ah dit lijkt me heel lastig! Heb je iets van opleidingsbudget op je werk, waar je een cursus leidinggeven mee zou kunnen volgen? Of assertiviteitstraining?

Maar hoeveel repen chocolade kun je eten

9 likes

Wow ik heb net even tussen de vacatures gekeken op de website en wat een ellende! Ze hebben een vacature voor “on-call office champion” staan en ik dacht nog “oh leuk, oproepbasis office manager in een leuke bedrijf waar ik letterlijk tegenover woon” maar toen las ik dit:

And lastly, you can make chocolate from anything and everything:

9 likes

Godddd ik heb eindeloos contact gehad met die ‘klantenservice’. Gewoon elke zin met ‘oei dat is niet de bedoeling!’ beginnen en je bent binnen. ‘Oh no that was not the meaning!’

Trouwens, op de dag dat ik een slechte beoordeling kreeg op stage vertaalde mijn mentor ‘mening’ als ‘meaning’. It is so great to see they already have their own meaning. Yeah ok.

7 likes

Wel een waar ze er mee bezig zijn