Yehes. Tim heeft z’n eigen ‘person of the year’ nominaties meegenomen bij dwdd, vijf chicks. I love het echt.
Vandaag alweer de derde keer in een week tijd dat iemand compleet over mij heen walst op mijn werk.Vorige week heb ik iets niet goedgekeurd maar is het uiteindelijk toch bij de klant terechtgekomen,vervolgens krijg ík de boze klant aan de telefoon waarna ik gezellig op bezoek mag bij diezelfde boze klant om het probleem te bespreken en ter plekke op te lossen.Gister was het zo erg dat ik tijdens een bespreking met een brok in mijn keel mijn tranen zat te bedwingen.En vandaag heb ik een flinke discussie met iemand waarna diegene álsnog haar idee door mijn strot dauwt.Terwijl ik de leidinggevende ben en al die mensen in feite helemaal niets met mijn afdeling te maken hebben.Ook tijdens vergaderingen overstemt iedereen me áltijd of laten ze me niet eens uitspreken.Ik dacht eerst dat het kwam doordat ik een stuk jonger ben dan alle anderen maar het ligt puur aan het feit dat ik het láát gebeuren.Ik zou echt wat mondiger willen/moeten zijn maar hoe doen mensen dat? Niet alleen op het werk maar ook in het dagelijkse leven is dit altijd een probleem.En nu denk ik: “bij de eerstvolgende vergadering krijgen ze het verdomme te horen ook” maar als we daar eenmaal zitten dat denk ik weer van alles en zeg ik niks of luisteren ze niet eens.
Zó toe aan vakantie
Ah dit lijkt me heel lastig! Heb je iets van opleidingsbudget op je werk, waar je een cursus leidinggeven mee zou kunnen volgen? Of assertiviteitstraining?
Maar hoeveel repen chocolade kun je eten
Wow ik heb net even tussen de vacatures gekeken op de website en wat een ellende! Ze hebben een vacature voor “on-call office champion” staan en ik dacht nog “oh leuk, oproepbasis office manager in een leuke bedrijf waar ik letterlijk tegenover woon” maar toen las ik dit:
And lastly, you can make chocolate from anything and everything:
Godddd ik heb eindeloos contact gehad met die ‘klantenservice’. Gewoon elke zin met ‘oei dat is niet de bedoeling!’ beginnen en je bent binnen. ‘Oh no that was not the meaning!’
Trouwens, op de dag dat ik een slechte beoordeling kreeg op stage vertaalde mijn mentor ‘mening’ als ‘meaning’. It is so great to see they already have their own meaning. Yeah ok.
Wel een waar ze er mee bezig zijn
Heb even zoveel stress dat ik er echt buikpijn van krijg. Ah sorry ff kut situatie en moet t hier kwijt my goooood. Wat een gezeik
En het is geen grap? Daar zou ik met dit soort zinnen wel serieus aan twijfelen
Morgen een project op stage en ik heb het echt afgeraffeld. Echt helemaal niks voor mij en ik vind het ook super stom en jammer, maar ik was als enige op kantoor (van de afdeling) deze week en ik ben ook nog eens heel de week ziek al. Woensdag wel een halve dag geweest voor het andere project van deze week (handig ook alles in één week) en steeds thuis een beetje dingen zitten doen, maar baal er echt van dat het voor morgen zo’n zooitje is…
Net pas thuis maar wel: bloemen gekregen van een collega, uitgenodigd voor een spontaan feestje bij een andere collega morgenavond, en eten gekregen van mijn huisgenootje dat ze over had zo chill allemaal.
Ik wil een shout out naar @Dazed doen want zij heeft me geinspireerd om mijn eigen haar te verven. Ging beter dan gedacht haha.
Tragisch
Sowieso een zin beginnen met het woord and die hebben niet opgelet bij Engels!
Ja echt die aangeraden vacatures slaan hij mij ook echt nergens op, haha.
Ik ga maar een open sollicitatie sturen voor copywriting.
Ik wil dit jaar persoonlijke berichtjes op de kerstkaarten zetten ipv standaard “prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar”
Nu dus net begonnen maar heb er nu 10 klaar en moet er nog een hele boel maar ben inspiratie loos en heb een lamme hand.
Morgen maar weer verder…
Zal het maar niet in het Engels doen he? Of meteen een linkje meegeven naar een beëdigd vertaler.
Wat ik vandaag gedaan heb op het werk? Samen met een collega een suprise gemaakt voor haar zwager. Het was zo rustig en wij hebben zoveel karton op het werk .
Jaa you go! Welke kleur is het geworden?