Ik heb me eerste oliebol op
Heb wekdienst (voor mijn zoon) maar ik ben kapot. Dus loop ik nu in de vrieskou met mijn hond die helemaal geen zin heeft (want koud😂).
Ik weet niet waar ik dit kan plaatsen, maar ik vind dit zo grappig Die laatste kat zie je gewoon denken: N O P E.
De laatste jaren was ik echt zo’n bittere kersthater, maar dit jaar voel ik het nu toch kriebelen om (voor het eerst ooit sinds ik op mezelf woon) een klein boompje te kopen en een boel versiering te verzamelen/maken…
In mijn blok wonen van die aandachtsgeile studentenvereniging meisjes die nu allemaal andere aandachtsgeile meisjes hebben uitgenodigd. Staan al de hele avond hard en vals mee te zingen met de domste liedjes. Make. It. Stop.
Misschien een gekke vraag voor hier maar kent iemand hier iemand een betrouwbare en goede fokker die toypoodles verkoopt?
Lucille: JP, wat moeten we met Ho Ho? Is dit woord wel toegestaan?
JP: Ho Ho heeft geen vijf letters. We moeten de beurt geven aan de andere partij.
Ik ben op reis nu, vind het echt fantastisch, maar vlieg volgende week terug en moet in de december weer werken. Maar nu heb ik een groepje ontmoet die een auto willen huren en een paar weken door chili willen rijden. Lijkt me echt fantastisch om mee te gaan en ben nu ernstig in de verleiding mijn baas te bellen om te checken of ik ook wat langer weg mag blijven…
Gewoon proberen!
Waarom zou je het niet doen? Als je het zo graag wil! Het enige wat er kan gebeuren is dat je baas zegt dat, dat niet mogelijk is. Naja dat weet je dat, maar heb je het in ieder geval geprobeerd.
Oh echt een geluksmomentje: mijn lievelingsmuziek (zeer onbekende ondergewaardeerde COLLEEN) ineens horen bij de buren door onze dunne muurtjes heen. Ben benieuwd hoe ze het kennen of dat ze het kennen doordat ik het vaak draai. Laatst hoorde ik ook dat ze Bach solo viool dingen aan het luisteren waren (iets wat ik elke dag speel en wat ze elke dag ook horen). Oh zo schattig. Of gewoon heel toevallig.
@FrozenFlame @Desalnietteplus Ik werk momenteel voor drie klanten die allemaal in de veronderstelling zijn dat ik er in december weer ben. Zou eigenlijk hun dan ook moeten inlichten. En mijn vakantiedagen zijn ook meer dan op haha, dus misschien moet ik gewoon accepteren dat het een mooie reden is een keer terug te komen
Leven is kort
Wie niet waagt, wie niet wint.
Niet geschoten is altijd mis.
Nee heb je, je kun je krijgen
Etc etc
He shit! Flink wat koffie erin en dan ga je gewoon rocken! Uitrusten kan je (hopelijk?) daarna, succes!!
Ik heb nachtdienst (in m’n eentje, gebouw bestaat uit 2 verdiepingen) en nu hoor ik beneden geschuif met meubels. Fuck dat spook, ik blijf mooi zitten waar ik zit!
Oh shit. Ik voel het gelijk.
Alleen heb ik ook eens een inbreker gehad en dat kwam door je bericht ook bij mij op. Was het het spook? Of een patiënt?
Oooh, dit klinkt echt als een van de beste beslissingen die je kan maken! Bel de baaaasss❤️
Mijn trein vertrekt vandaag en morgen 4 minuten eerder en dat stond nergens aangegeven (buiten de reguliere reisplanner). Hierdoor mijn trein gemist. En ik had al een ochtendhumeur.
Zo slecht geslapen vandaag, echt te weinig uren.
Ik ben toe aan weekend maar ik zie er tegenop want ik heb nog 0 plannen. Wel twee halve afspraken dus die moet ik maar even concreet maken.