Ik heb zo geen zin om te werken. Nog twee dagen. En nu eerst opstaan van de bank en aankleden en de kou in
Volgens mij zit er iemand een kaascroissantje te eten in de trein. Wat een geur zo sochtends, word er misselijk van
Ik zit naast iemand die een joint aan het draaien is
Oh naar! Heb geen reuma maar heb je al een elektrische deken oid?
Mijn moeder heeft hele heftige reuma, die heeft een infra rood matje dat ze over haar stoel legt overdag. Verder veel kruikjes!
Ik wil NIET naar buiten. Hoe ga ik in godsnaam de winter overleven.
Je kan toch gewoon een eenpersoons elektrische deken kopen en die alleen aan jouw kan van het bed leggen? Heb ik ook! Dan lig ik zelf op de warme deken en heeft hij er geen last van
Ik heb sinds gisteren een aromadiffuser en nu heb ik er sinaasappel en kruidnagel in gedaan en het ruikt zoooo lekker.
Bedoel je overdag? Bij mij helpt het dragen van thermokleding, dus jurkje met thermopanty of een (thermo)shirt onder een trui/jurkje. En warme kruik of plaid als dat kan en anders warm drinken.
Als jij anders krom ligt van de pijn lijkt me dat hij wel okƩ moet zijn met een 1 pers. Elektrische deken toch? Heeft hij geen last van en anders steekt ie lekker een been buiten de deken oid.
Vergeten mān wake-up light uit te zetten dus dat ding ging aan om zes uur vanochtend. En ik weet niet hoe ik m uit moet zetten dus heb mān maar op de grond gegooid zodat ik geen last had van t licht. Gaat een paar minuten later de radio aan! Die heeft nog niet een keer goed gewerkt maar als het niet moet wel natuurlijk. Dus toen heb ik de stekker eruit getrokken.
Precies! Het een beetje warm hebben is een stuk minder erg dan dat jij krom ligt van de pijn toch?
Nog even over het hele gebeuren van laatst. Ik begin nu toch te denken dat hij het zelf is. Hij begon ons ook weer uit te schelden enzo, dus ik heb hem maar weer geblokt. Of het nou hij zelf is of een ex vriendin. In beide gevallen moet de persoon in kwestie hulp zoeken gewoon Ik ben er iig klaar mee
Vriend de deur uit elektrische deken de deur in.
Ik heb straks een soort van sollicitatie maar het is heel vrijblijvend. Maar toch vind ik het wel spannend haha
Zoontje van bijna 3 komt beneden en ziet dat een cadeautje in zijn schoen zit, wat roept hij: Mama gedaan hahah
Ik heb er een met twee kanten. Dan kan hij zijn kant uitlaten. Of neem een eenpersoons. Oh wat @Dombo zegt dus.
Toen droomde ik dat mijn wekker afging⦠Gvd een uur te vroeg vertrokken.
Nog anderhalve week bij mijn huidige baan en ik heb nog steeds niksssssssssssssss te doen. Ik deelde eerst mijn kantoor met twee collegaās, maar die zijn beiden al verhuisd (naar andere afdeling), dus mijn treurige aanzicht als ik op kantoor kom is dit:
ik stond ook al in de min qua verlofdagen maar ik ga vragen of ik volgende week dinsdag al mag stoppen. Wat een hel