Heb je de verlening al getekend?
Zo niet is is er niets aan de hand aangezien je huidige contract nog steeds per december afloopt
Ben ook geen arbeidsjurist, maar vond dit op juridisch loket:
Het lijkt me dat het de andere kant op hetzelfde werkt: dus minimaal één maand voor de einddatum (van je huidige contract) beëindigen.
Ik ben net gewoon drie uur weggeweest en heb een kaars laten branden. holy shit.
Ik heb net uitgebreid geluncht met mân grootmoeder waar ik vroeger altijd een beetje bang voor was en weinig contact mee had, maar de laatste jaren hebben we het zo gezellig! Elk jaar doen we dit rond mân verjaardag, samen naar de Albert Cuyp om frutseltjes en kleren etc te kopen en lekker te lunchen, echt een fijne traditie. De rest van het jaar spreek ik haar nauwelijks maar dat maakt eigenlijk helemaal niet uit. Ik mag ook nergens voor betalen, het is een beetje alsof ze âkleinkind verwennenâ probeert in te halen. Echt even een chill moment in een hele stressvolle week.
Waarom krijg je op schoenen in maat 39.5 20% korting op zal.ando en i maat 40 26% korting. wtf.
Vraag en aanbod
Iedereen en zn oma heeft maat 39
@MakeFezHappen nav jouw the nanny post ben ik haar outfits gaan googlen, en heb ik een Instagram gevonden die al haar outfits post . Ben echt verliefd op zoveel van haar looks!
Wauw wat leuk! Hoe heet die insta?
ik heb voor het eerst ooit bij de UB een boek geleend en nu voel ik me een intellectueel
Jaaa! Haha. Hij heet âwhatfranworeâ en soms staat zelfs de designer of het merk erbij!
Kun je bij baan B aangeven dat je graag toch een bepaling in je (verlengde) contract wil voor tussentijdse opzegging, omdat je niet zeker weet hoe jouw nabije toekomst eruit ziet?
Even maandag naar de markt in nijmegen dat kraampje met al die fornituren repareerd ritsen.
Veel laagjes dragen en standaard je handschoenen en muts /haarband mee als je naar buiten gaat.
In plaats van werken heb ik net voor de eerste keer macarons gemaakt. Moet zo uit eten (voor werk) en ben misselijk van het proeven tussendoor haha. Hopelijk trekt het zo weg.
Ik had net een klant die op âDe heer arnold laanâ, woont. Dus ik zeg verward:â De Hey arnold laan?â. Waarom ben ik zo đ€Š
hahahaha loolllll
ik moet altijd zo hard lachen om âwell it was fokking one of yasâ ga nu ook weer helemaal stuk
Ik denk vooraam op de grote markt bij alle stoffen. Of daar bij de flying tiger. Weet niet precies maar hij staat ook in mijn dorp en hij kan heel goed ritsen fixen
Haaa dit is een inside Joke met mijn vriend omdat zijn moeder hier echt heel erg op lijkt(En Engelse is)
OkĂ© ik heb gebeld en hij gaat met andere collegaâs overleggen en belt me morgen terug. Dus het klinkt alsof er mogelijkheden zijn. Ahh vind het spannend en zou het zo ontzettend tof vinden!
Ik ga misschien komend jaar een week alleen backpacken en een week een vriendinnetje opzoeken in het buitenland. Toch leuke dingen in het vooruitzicht!
Stiekem wil ik tinder weer downloaden maar ik twijfel of het wel verstandig is. Aan de andere kant denk ik fuck waarom ook niet haha.