Misschien kan je iemand anders vragen of die een taakje voor je heeft?
En als je gewoon geen zin hebt om te werken (hebben we allemaal wel eens haha): AskReddit kan je je wel een tijdje mee vermaken
Misschien kan je iemand anders vragen of die een taakje voor je heeft?
En als je gewoon geen zin hebt om te werken (hebben we allemaal wel eens haha): AskReddit kan je je wel een tijdje mee vermaken
Volgens mij word ik echt genaaid door mān werkgever. Heb nu een afspraak met een jurist om het te bespreken en als ik gelijk heb ga ik direct met mān manager praten en al het bewijs op tafel smijten hehehe
ik ga vandaag naar de intratuin
Oh nee ik ga naar tuincentrum osdorp, nog beter want goedkoper
Beetje late to the party, sorry, maar wil je echt iets op papier? Anders is een app/site als todoist ook wel fijn, naast je digitale agenda.
https://www.ad.nl/show/coldplay-stopt-met-touren-we-kunnen-dat-niet-maken-tegenover-het-klimaat~a4981ce5/
Hopelijk volgen er meer artiesten
Ik heb echt de definitie van een silver fox als gastdocent
Ik heb geen reuma, dus misschien heb je helemaal niks aan deze minitip, maar heb je ook polswarmers voor overdag? Je kan ze simpel maken door (warme) sokken kapot te knippen (de voet eraf), zodat ze om je pols kunnen. Of (laten) breien / haken. Vind het altijd fijn, omdat mijn pols altijd zoān koude rand is met het opkruipen van mijn trui, etc.
Wellicht zullen die mensen er zijn. Maar ik denk dat dat niet in de buurt komt van wat zoān band als Coldplay allemaal uitstoot. Die zijn alleen maar op tour en vliegen zelfs binnen Europa.
Hoe dan? Coldplay is altijd op tour en vliegt de hele wereld over vs. een paar shows in Londen, waarvan het merendeel ook gewoon Engels zal zijn. Bovendien moet je dan ook maar net het geld hebben om vanuit Australiƫ bijvoorbeeld ff naar Londen te vliegen.
Daarnaast vind ik het ook gewoon goed dat zoān invloedrijke band als Coldplay zoān boodschap naar buiten brengt, zet vast wat mensen aan 't denken
Haha, ik heb ook altijd het gevoel alsof geld verdiend heb als ik iets retourneer.
Warmtedeken, warmtekussentje, kruiken, hittepit. Laatste drie neem ik gewoon mee naar whatever als t nodig is. Alleen warmte helpt bij mij. Sterkte!
Ik wil zo graag een winterslaap doen tot het weer mooi is. Ja heb er al eerder over geklaagd maar ben er gewoon nu al zo flauw van. In de lente/zomer ben ik tenminste niet ziek en is het ook niet zo tyfuskoud als je om 07:20 naar je werk fietst (of 's middags weer naar huis).
Ik heb daarom dus een klein elektrisch warmtekussentje. Die is zo groot als een hoofdkussen ong. En leg ik bij mn voeten eerst en dan lekker in mn rug nek. Is ook overdag super easy
Hahaha dat heb ik ook. Soms ben ik ook blij als ik iets heb besteld en kleding niet past en ik dan weer mān geld terug krijg.
Ik heb soms zoān dag dat ik veel moet plassen en een droge mond heb en dan raak ik gelijk zenuwachtig dat het diabetes is en door die zenuwen moet ik nog meer plassen en pff
Het is soms maar één dag dus ik schat de kans ook laag in⦠ik kan over twee weken weer naar mn eigen huisarts dus misschien ga ik het dan wel even laten testen.
Word je betaald voor het werk dat je aflevert of moet je gewoon aanwezig zijn? Hoe kan je niets te doen hebben?
Ik denk dat het niet alleen om crew gaat, maar ook om decor en materiaal, dat gaat niet zomaar samen met de crew in een vliegtuig denk ik.