Ik moet gewoon aanwezig zijn er is gewoon te weinig werk! Haha, dat is ook de voornaamste reden dat ik hier wegga. In mei ging ik drie weken op vakantie, had in totaal tien werkmails waarvan drie nieuwsbrieven
Ben nu dagelijks de minuten aan het aftellen.
Oooh, genieten! Ik wil wel wat werk overgooien . Ik zou lekker filmpjes kijken, Facebooken, wen boek lezen etc. Slapen eventueel. Geld komt binnen, je zit daar toch maar in je uppie. Misschien zelfs eten bestellen
Je gaat toch weg, gewoon een feestje van maken
Hoe is je sollicitatie gegaan?!
Ik had een sollicitatie
Ik heb bijna weekend. Zit de uren af te tellen en ben alvast begonnen met het plannen van een stedentripje volgend jaar
Goed wel denk ik, ging iig met een goed gevoel weg en voelde me echt wel op mân plek daar dus hoop dat ik t word! Hoor t als t goed is deze week nog. En bij jou? (Of heb je dat al gepost en heb ik t gemist, excuses in dat geval)
Ik wil naar huuuuis en ik wil vanavond comfort food eten. Het liefst pizza maar mn oven is kapot (en bestellen vind ik niet lekker).
Misschien is panpizza een idee?
Heb je de verlening al getekend?
Zo niet is is er niets aan de hand aangezien je huidige contract nog steeds per december afloopt
Ben ook geen arbeidsjurist, maar vond dit op juridisch loket:
Het lijkt me dat het de andere kant op hetzelfde werkt: dus minimaal één maand voor de einddatum (van je huidige contract) beëindigen.
Ik ben net gewoon drie uur weggeweest en heb een kaars laten branden. holy shit.
Ik heb net uitgebreid geluncht met mân grootmoeder waar ik vroeger altijd een beetje bang voor was en weinig contact mee had, maar de laatste jaren hebben we het zo gezellig! Elk jaar doen we dit rond mân verjaardag, samen naar de Albert Cuyp om frutseltjes en kleren etc te kopen en lekker te lunchen, echt een fijne traditie. De rest van het jaar spreek ik haar nauwelijks maar dat maakt eigenlijk helemaal niet uit. Ik mag ook nergens voor betalen, het is een beetje alsof ze âkleinkind verwennenâ probeert in te halen. Echt even een chill moment in een hele stressvolle week.
Waarom krijg je op schoenen in maat 39.5 20% korting op zal.ando en i maat 40 26% korting. wtf.
Vraag en aanbod
Iedereen en zn oma heeft maat 39
@MakeFezHappen nav jouw the nanny post ben ik haar outfits gaan googlen, en heb ik een Instagram gevonden die al haar outfits post . Ben echt verliefd op zoveel van haar looks!
Wauw wat leuk! Hoe heet die insta?
ik heb voor het eerst ooit bij de UB een boek geleend en nu voel ik me een intellectueel
Jaaa! Haha. Hij heet âwhatfranworeâ en soms staat zelfs de designer of het merk erbij!
Kun je bij baan B aangeven dat je graag toch een bepaling in je (verlengde) contract wil voor tussentijdse opzegging, omdat je niet zeker weet hoe jouw nabije toekomst eruit ziet?
Even maandag naar de markt in nijmegen dat kraampje met al die fornituren repareerd ritsen.
Veel laagjes dragen en standaard je handschoenen en muts /haarband mee als je naar buiten gaat.