In plaats van werken heb ik net voor de eerste keer macarons gemaakt. Moet zo uit eten (voor werk) en ben misselijk van het proeven tussendoor haha. Hopelijk trekt het zo weg.
Ik had net een klant die op âDe heer arnold laanâ, woont. Dus ik zeg verward:â De Hey arnold laan?â. Waarom ben ik zo đ€Š
hahahaha loolllll
ik moet altijd zo hard lachen om âwell it was fokking one of yasâ ga nu ook weer helemaal stuk
Ik denk vooraam op de grote markt bij alle stoffen. Of daar bij de flying tiger. Weet niet precies maar hij staat ook in mijn dorp en hij kan heel goed ritsen fixen
Haaa dit is een inside Joke met mijn vriend omdat zijn moeder hier echt heel erg op lijkt(En Engelse is)
OkĂ© ik heb gebeld en hij gaat met andere collegaâs overleggen en belt me morgen terug. Dus het klinkt alsof er mogelijkheden zijn. Ahh vind het spannend en zou het zo ontzettend tof vinden!
Ik ga misschien komend jaar een week alleen backpacken en een week een vriendinnetje opzoeken in het buitenland. Toch leuke dingen in het vooruitzicht!
Stiekem wil ik tinder weer downloaden maar ik twijfel of het wel verstandig is. Aan de andere kant denk ik fuck waarom ook niet haha.
Dit is de Oxxio app om je verbruik bij te houden. We wonen nog niet in ons nieuwe huis (dus douchen niet, koken niet, gebruiken vrijwel geen elektriciteit want er staat nog niks qua meubels of spullen) maar zijn er af en toe een paar uurtjes aan het klussen. 18 november aan het eind van de middag even de verwarming aan gedaan op 20 graden en toen we naar huis gingen heeft mân moeder de temperatuur op 16 graden laten staan. Maar als dit elke dag al âŹ10 kost?! Ik probeer nu te chatten maar wacht al langer dan twee uur op een antwoord
Kunnen de leveringskosten voor de netbeheerder zijn! Die betaal je ook als je een dag geen stroom/gas verbruikt
Het is tijd om je moeder aan een spies te rijgen.
Ik moet morgen van 8 uur sochtends tot 6 uur savonds werken. Kill me now.
Heftige maatregel voor een appel met zuurkool. Wat te doen in geval van ananas met zuurkool?
Stenigen idd!
WAAROM heb ik dat filmpje van die koala die werd gered tijdens de bosbranden in Australië gezien. Die kreten zit te huilen op de bank.
Oh ik heb t ook gezien maar zonder geluid? Krijst hij?
Misschien een geruststelling (heb t filmpje zelf niet gezien)
Maar koalas schreeuwen sws hard ook naar elkaar enzo
Ja naar he
Hij maakt een beetje piep/huilgeluidjes
Heb even snel gekeken ( niet te lang kan ik niet aan ) maar het is wel het geluid dat hij normaal maakt maar dan zieliger