Ah tof zeg! Heel veel plezier!!!
Wat leuk! Echt cool dat je het gewoon hebt geprobeerd en dat het kan! Geniet ervan!
Ik had hele vieze, 95% cacao chocola gekocht bij de lidl die echt niet te vreten is. Maar heb er nu chocolademelk van gemaakt met kokosmelk en het is mega lekker
Die van mij heeft daar ook de grootst mogelijke hekel aan. Ze gaat al boos en vies kijken als je er eentje pakt.
wooooaaahhhhh dat is een goed idee
Weet iemand wat een meisje die zeven jaar wordt helemaal geweldig zou vinden als verjaardagscadeau?
Frozen 2 merch? (of kaartjes voor die film en ook nog eens zelf meegaan)
Barbie (als ze dat nog leuk vindt), lego, gelpennen, knutselspullen, gezelschapsspel, leuk boek, schoolspullen, sieraden, haarspelden/elastiekjes, accessoires zoals een leuke tas van de Primark oid, knuffels, parfum van een popster of Esprit oid
Frozen 2 prullaria bij de Primark.
Van die LOL Surprise dingen of iets van top model?
HAHAHA het ergste is dat ik zeker weet dat mijn zevenjarige er heel blij van zou worden
@S.onrisa Frozen dingen is hier echt niet meer oke, ‘dat is voor baby’s’. Tenzij je haar meeneemt naar Frozen 2 in de bios. Dan vinden ze het ineens wel weer leuk
Omgggggg ik vind deze outfit dus zoooo sick heh omg Die matchende haarband ook echt
Zou jou ook echt perfect staan!
De hele avond een fotoshoot gedaan in een eetcafé waar ik social media voor doe aka 4 uur op m’n voeten terwijl ik een splinter in m’n voet had aaaaaah! Net een kwartier bezig geweest om hem er uit te krijgen, beter dan sex.
Ahh thanks! Omg ik wil gewoon al haar outfits bijna hebben Wow stel je voor dat je ze allemaal zou mogen dragen. Me droom
Ik lig languit op de bank een chocoladeletter van mijn zoon te eten. Mocht iemand het vragen, ik heet Bessa
Gaat er ooit een afl van Grey’s zijn waarbij ik niet moet huilen? Ik kan het niet meer aan.
Nee.
Make it staaaaahp
Solliciteren is zo stressvol, ughhh. En ik ben nu al twee keer na een gesprek afgewezen met de opmerking dat ik echt een prettig, enthousiast en open persoon ben maar dat ze toch voor iemand met ervaring kiezen. Bijna nog irritanter, alsof ik steeds een 5,4 scoor.
En verder heb ik vandaag echt de meest zinloze en saaie training ooit gevolgd.
En dat allemaal op mijn verjaardag. Niet een voor in de boeken