Wat je even kwijt wil #30

Hmmm lastig, wat wil je zelf liever? Volgend jaar alleen bij organisatie A werken (waardoor je kans hebt niet meer terug te kunnen gaan bij organisatie B)? Of voor meer zekerheid gaan bij organisatie B en geen extra uren bij baan A? Vind je baan A of baan B leuker?

Huh? Ik kreeg net een melding van Spotify over Wrapped, maar als ik erop klik krijg ik die van 2018 te zien. Ik wil weten wat ik dit jaar veel heb geluisterd :sweat_smile:

2 likes

Pfff, jammer! Nog even favo’s luisteren dus

Ik ben vandaag 2 x gebeld door een nummer uit Comoren… wist niet eens dat dat bestond

Ik heb een probleem en shazam werkte niet omdat ik geen verbinding had in een winkel.

Ik hoorde een liedje maar het klonk heel leuk maar ik kon het slecht verstaan.
Het enige wat ik heb weten te noteren was iets how i call … tell you are… you are… days go dark… nights go drunk… Ik vind het niet met google.

Het was met een vrouwenstem en een gitaar en indie qua genre. Wat kan dit zijn. :’)

Protest song Broken Social scene?

Ja scheelt echt

Net een appje van mijn baas. Ik blijf!!! :smile: We gaan een auto huren en nog drie weken door chili roadtrippen, gaat zo’n waanzinnige ervaring worden.

Thanks voor de aanmoedigingen :grin:

78 likes

Ah tof zeg! Heel veel plezier!!!

1 like

Ik heb amandelstaaf gehaald, kaarsjes en wierook aan, kopje thee en nu ga ik lekker puzzelen met first dates op de achtergrond :smiling_face_with_three_hearts:

27 likes

Wat leuk! Echt cool dat je het gewoon hebt geprobeerd en dat het kan! Geniet ervan!

1 like

Ik had hele vieze, 95% cacao chocola gekocht bij de lidl die echt niet te vreten is. Maar heb er nu chocolademelk van gemaakt met kokosmelk en het is mega lekker

12 likes

Die van mij heeft daar ook de grootst mogelijke hekel aan. Ze gaat al boos en vies kijken als je er eentje pakt.

2 likes

wooooaaahhhhh dat is een goed idee

1 like

Weet iemand wat een meisje die zeven jaar wordt helemaal geweldig zou vinden als verjaardagscadeau?

Frozen 2 merch? (of kaartjes voor die film en ook nog eens zelf meegaan)

Barbie (als ze dat nog leuk vindt), lego, gelpennen, knutselspullen, gezelschapsspel, leuk boek, schoolspullen, sieraden, haarspelden/elastiekjes, accessoires zoals een leuke tas van de Primark oid, knuffels, parfum van een popster of Esprit oid

1 like

Frozen 2 prullaria bij de Primark.

1 like

Van die LOL Surprise dingen of iets van top model?

1 like

HAHAHA het ergste is dat ik zeker weet dat mijn zevenjarige er heel blij van zou worden :sob::joy::sob::joy::sob:

@S.onrisa Frozen dingen is hier echt niet meer oke, ‘dat is voor baby’s’. Tenzij je haar meeneemt naar Frozen 2 in de bios. Dan vinden ze het ineens wel weer leuk :smirk:

5 likes