Wat je even kwijt wil #30

Ik heb de afgelopen dagen dus een cursus, waar ik echt naar uit keek. Leek mij vakinhoudelijk erg leerzaam. Vandaag is de laatste dag en heb werkelijkwaar nog niets nieuws geleerd. De spreekster/dagleidster is echt onwijs saai, verlegen en totaal niet enthousiast. Zat gisteren vanaf 10.00 uur al steeds op de klok te kijken wanneer het afgelopen was. Zie echt op tegen vandaag want heb het doodsaaie programma alweer gezien. Twijfel of ik straks bij aanvang al ga zeggen dat ik het tot op heden echt teleurstellend vind of dat ik dat pas aan het einde doe.
En het ergste: de koffie is niet te hakken!! :’(

3 likes

Ohjeej haha. Maaar you can do it!!

Meest zielige hotelkamer eten ever: diepvriesgroenten opgewarmd in kokend water in een Sistema bakje met een schep pastasaus en daarnaast maiswafels. Wel cheap

3 likes

Lol suprise me

Succes!

1 like

Ben jij zeven?:astonished::yum:

Huh ok. Ik geef les in het VO en geef daarnaast ook trainingen aan docenten in het VO. Nu heeft mijn leidinggevende op school een poosje geleden gevraagd of ik kon informeren over een training geven daar. Superleuk. Dus ik geef alles door, hoor even niets, kan gebeuren. Krijg ik nu een uitnodiging voor een ‘cursusmiddag’ over mijn onderwerp, door iemand anders gegeven. Gratis! Voel me best wel gepasseerd en weet nou niet zo goed of ze me zuur gaan vinden als ik erover ga praten, maar niets zeggen kan ik denk ik ook niet. En ben vooral heel benieuwd of ik wat ga leren en zo nee of ik dan naar huis mag.
Maar welkom in het onderwijs I guess, waar alles gratis moet.

1 like

Lijkt me in ieder geval niet persoonlijk. Dus misschien zeggen dat je het jammer vindt maar verder boeiend. Als zij zo cheap willen doen…

Ik heb al een paar weken dat ik me zo moeilijk tot dingen kan zetten en alles half doe (met name thuis, huishouden ).

Nu heb ik een to do list gemaakt en ik kan gewoon niks afstrepen omdat ik alles half doe. Hopelijk Komt die andere helft zo nog goed

Veel plezier! Super baaas :heart::muscle:t5:

1 like

Hmm, ik heb niet uitgebreid gezocht ofzo, maar ik weet dat er in het Duits (helaas) heel veel bestaat (via Amazon). In het Engels zijn er vast ook wel te vinden. Franzis, Conrad, Maker Factory, Tech Will Save Us, Elegoo en Haynes zijn een aantal merken.

Bijvoorbeeld:







Maar ik heb dus zelf geen ervaring en ik heb het ook nog niet uitgebreid bekeken, dus ik weet niet of die dingen echt wat zijn (en ook interessant voor volwassenen).

(Ik heb zelf een Arduino Starter Kit, maar dan kost het dus wel een heel stuk meer.)

1 like

Dankjewel! Ik ga het vanavond als ik thuis ben even uitgebreider bekijken!

1 like

@visual Oh yeah! Team NZ present hier! :new_zealand: :heart: Zowel Noord als Zuid. Maar zuid is favoriet (Otago :heart_eyes:)
Wat een toffe reis ga je maken! Rust goed uit nu made lange vliegreis! Ik weet zeker dat dit land voor voldoende afleiding gaat zorgen! :kissing_heart:

1 like

Ha, het EGF wordt uitgebreid genoemd in The Best Social podcast door Yara Michels. Volgens mij zat de interviewster daar ook. Ze vragen zich af of er nu nog plekken op het internet zijn waar mensen zo lief voor elkaar zijn :smiling_face_with_three_hearts:

9 likes

Heb je een link? Ben wel benieuwd!

Ik luister hem in Pocketcast, maar dit is hem volgens mij https://youtu.be/lV5_lNIJadg

1 like

Ah top ik ben in de volgende fase van mijn verkoudheid gekomen… Longen eruit hoesten. :cry:

Same :persevere: ik ga vanmiddag eens verse gemberthee proberen, wie weet helpt dat.

1 like

Elke keer denk ik dat mn koorts weg is, maar nope :persevere:

Ik zou vandaag gebeld worden over mijn sollicitatie. Het eindresultaat zeg maar.

Word ik net dus gebeld met de mededeling dat ze er nog niet uit zijn en een paar dagen extra nodig hebben. Hartslag van een miljoen en nog geen uitsluitsel :sob:

2 likes