oeps!
Ik had een drukke dag op werk en lig nu afgemat op de bank met zin in Chinees. Hoefde dat woordje alleen maar te noemen aan de telefoon en nu gaat vriendlief eerst naar de Chinees voor hij naar huis komt!
Ik ben met bezig met de laaaatste dingen van mijn scriptie. Wilde hem morgen Ć©cht afmaken voordat ik naar een feest ga en dan zondag en maandag helemaal controleren op spelfoutjes e.d. Maar nu vragen de vriendinnetjes van mijn vrienden of ik vanavond ook kom en ik wil zooo graag. Heb mān vrienden echt al zo lang niet gezien en hun vriendinnen ook niet haha. Ik weet dat als ik nu even doorzet ik gewoon om 9uur daar kan zijn, maar ik ben ondertussen de hele tijd op Insta aan het kijken en outfits aan het passen voor morgen. Pls send some motivation
Ik wil gewoon slapen tot februari en hopen dat alles dan is goed gekomen. Word zo (letterlijk) moe van mān leven nu.
Doe gewoon nog zoveel als gaat, je gaat jezelf later dankbaar zijn!
Ik heb zin in marsepein maar moet gewoon gaan koken
Ik ben zo moe en heb spierpijn. Als ik straks opsta vanuit de trein loop ik als een oud omatje en moet ik helemaal rekken en strekken
Ik voel me dus echt mega klote omdat ik dus morgen na mijn date ga⦠Maar ik ben dus best wel ziek maar ik had mijn treinkaartjes al geactiveerd en waarschijnlijk zie ik hem dan weer 13 dagen niet dus dan zie ik hem eindelijk weer en ben ik ook nog ziek. Godver. Hopelijk snotter en hoest ik niet gruwelijk veel.
Het meeste hebben ze. Staat op de website of hun Facebook een lijst met de spellen en direct de locaties.
Dan kun je vooronderzoek doen thuis.
ik moet een restje soep opeten. en de eerste keer was het heel lekker maar het ruikt nu zo vies en ik wil niet.
Dankjeeee dit had ik nodig
Waarom gaan dr altijd mensen naast mij zitten die helemaal in mn aura zwemmen.
Dan pakken ze niet rustig iets uit hun tas nee ik krijg eerst 10 ellebogen in mn zij .
Door jouw post besef ik me opeens dat ik 2 weken geleden soep in de koelkast van de personeelsruimte heb gezet en die staat er nu nog denk ik
Pff wat een rotweek. Weet niet of ik nu zin heb in veel drank en me opdirken of juist in veel slecht eten en met dekentje op de bank.
Zo rook mān soep ook. Niet opgegetenā¦
Na echt een kutweek op werk kan ik zeggen, gelukkig is mijn beschermengel er nog wel.
Uurtje geleden op een haar na geraakt door een openzwaaiende deur van een koel-vrachtwagen.
Hij had de deuren niet goed dicht gedaan, dus op het moment dat de beste man flink optrekt, zwaait de achterdeur dus open, net langs mij, op de fiets, heen
Ik kan echt gefrustreerd raken als dingen tegen zitten, regen, een lekke band, iets vergeten. Maar net had ik een lekke band en daardoor werd mijn eten koud maar ik kon eigenlijk niet chagrijnig zijn want daarvoor waren zoveel mensen vriendelijk tegen mij dat ik weer even helemaal in de mensheid geloofde. Een vrouw bedankte me uitvoerig toen ik haar even hielp in een supermarkt, een man gooide de deur dicht half in mijn gezicht maar hij ging hem toen vriendelijk open doen, mensen zeiden sorry terwijl ze helemaal niet in de weg liepen of toch evenveel als ik bij hun deed.
Ik had een mini Slurp rose gehaald maar jezus daar kan 1 glas uit ofzo? Gelukkig had ik ook een normale fles gehaald daar begin ik nu aan
Ik heb net een kwartier lopen zoeken naar mijn fiets op het station. ik liep de hele tijd rondjes en was zooo verbaasd dat ik hem gewoon niet zag??? Toen waren er nog twee hele lieve jongens die me zo zagen zoeken en die me wilde helpen en ging mee zoeken. Ik ook nog de hele tijd zeggen āja ik denk echt dat ie gestolen is hoorā. En toen zag ik hem ineens staan op de plek waar ik al zoān 5 keer langs was gelopen wel fijn natuurlijk maar zo ongemakkelijk om tegen die gasten te zeggen dat ik hem had gevonden
Wel superlief van die jongens!
Ik had dit probleem zo vaak dat ik van die glanzende inpaklintjes om mān bagagedrager heb gewikkeld. Alsnog was ik m laatst weer even kwijt
Ik vind oefeningen bij pilates/fitness die je op je rug moet doen altijd zo kut, krijg altijd pijn aan mijn stuitje. Gisteren er toch 1 gedaan en nu heb ik gewoon een blauwe plek tussen mān billen, wtf? Doe ik nou iets compleet verkeerd of heb ik een soort aangeboren afwijking?