Hele stomme vraag misschien, maar hoe kom je in members only topics?
Zeg gewoon: ik keek wel uit naar girlsnight dus dat heeft mijn voorkeur!
Wat een rot situatie, herkenbaar ook. Zou het wel zeggen als ik jou was, dat je liever niet met die vriendengroep erbij ga chillen. Dat als zij dat per se willen, jij lekker in je eentje ga chillen.
Op 3 is een docu van Louis Theroux over een guy op Yale die beschuldigd werd van verkrachting, ben benieuwd
Ah zo flauw dit soort situaties, want ze zetten je mijn inziens behoorlijk voor het blok. Hun vriend zit erin, jij hebt er verder niks mee dus om het dan bij jou neer te leggen… ik zou ook eerlijk zeggen dat je ernaar uitkeek en t graag door zou laten gaan! Ben wel benieuwd hoe ze daarop reageren want daar kun je vaak veel uit opmaken
Ik had echt een ontzettende schijtdag (week eigenlijk) hele dag bijna in tranen en toen kwam aan het einde van de dag onverwachts een van mijn favoriete collega’s nog even, heb me echt helemaal slap gelachen, toen we gedag zeiden zei ze ook ‘bedankt voor het lachen’ en dat vond ik zo lief klinken
Ook zit ik nu met een glaasje rode bonuswijn op de bank en voel ik me al met al beduidend beter.
Wo cool had een aantal boeken op bol gezet ter verkoop, en heb er nu al eentje verkocht. Hopelijk heeft de nieuwe eigenaar er meer aan
Ik wou je taggen in de forum faq maar ik kan dat topic ineens niet meer vinden.
Anyhow je moet meer dan 50 berichten hebben en een maand (ik wou in dienst typen…) lid zijn van het forum. En dan kan je een verzoek indienen. Volgens mij op je profiel ergens.
Pfff ik voel me lichamelijk zo rot. Ben zo verkouden en soms twijfel ik of ik niet tegen een griepje aan zit ofzo. Maar voel me niet ziek ziek, al voel ik me buiten vooral soms wel alsof ik koorts heb. Dan heb ik het zo gigantisch warm, terwijl het buiten koud is. Vandaag middagje naar de stad geweest en ben gewoon lichamelijk helemaal op nu, het kostte me zoveel energie. Maar wel een mooie outfit en parfum gescoord dus daar doen we het maar mee
Morgen een feestje/verjaardag die ik echt niet wil/‘kan’ missen dus hopelijk voel ik me dan beter.
@Fenayi ik heb vanmiddag een gember/citroen/honing thee op, dat leek wel te helpen! Dus tipje voor jou!
Ja dat heb ik ook, weet niet wie ik moet geloven
Ja vind ik ook wel maar ja betekent dat dan maar dat hij het wel gedaan heeft
Ja eens. En naar dat er dan door een jury wordt beslist dat meneer niet schuldig is bah
Hele drukke week gehad met allerlei afspraken. Vandaag “vrij” en heb dus ipv rustig aan gedaan mijn hele huis schoongemaakt en opgeruimd…
Voelt wel heel fijn dat alles schoon is maar nu ben ik helemaal bekaf
Ja ik weet het ook niet goed. Deze gast ook met die moeder erbij…
Oké wow nu plottwist
Ik heb per ongeluk te grote stukken (blijkbaar rauwe) knoflook door mn zoete aardappelstamppot gegooid
Voel mij al de hele week niet happy. Merk dat ik het steeds moeilijker vind dat veel mensen een partner hebben, zwanger zijn etc. Heb wel vriendinnen die ook singel en laat bloeiers zijn maar die vinden dit prima. Nu is er ook nog een probleem met mijn CV ketel, terwijl de monteur hem vandaag heeft schoongemaakt.
Op dit soort momenten wens ik dat ik een partner had en dingen niet alleen hoef te doen. Het is gewoon even de druppel en voel mij erg alleen en verdrietig.
Misschien niet maar vind Shaif nu ook zeer vreemd doen
Waarom is dit zo duur en komt het uit Amerika Een bad- of deurmat waar je zelf de tekst steeds van kan aanpassen.
Jammer dat je dan niet even op iemand kan leunen… Vooral als je niet lekker in je vel zit, ga je dit soort dingen opsommen. Knuffel voor jou!
Heb je misschien iemand van het thuisfront die je het kan vragen en dit weekend iets gezelligs inplannen met een vriendin?