Wat je even kwijt wil #30

Nee het heeft niks met een feestdag te maken.

1 like

Heel lief dat ze appt na twee jaar!

4 likes

Heb echt zin in bitterballen

1 like

Ik denk dat ik vanavond maar the knight before Christmas ga kijken. Ik heb echt zin in een draak van een kerstfilm al vallen die mannen in die films bijna altijd tegen. :upside_down_face:

Dit is exact mijn plan, ik vroeg mijn nichtje of ze nog leuke slechte Netflixfilms wist en toen noemde ze deze. Met de toevoeging ‘Wel echt slecht’ erbij.

Leuk van je boekidee trouwens! Ben echt benieuwd! :smiley:

Ik hoorde gister op een iemand over dat al het sintspul en snoep in de winkels al bijna op is omdat de winkels niet meer willen aanvullen want die passen zich aan aan de nieuwe meerderheid in Nederland die blijkbaar op sinterklaas spuugt.
Ok.

Hier nog genoeg te koop hoor.

Ja hier dus ook daarom dacht ik ???

1 like

Nah, de Hema en Kruidvat hier wordt gewoon steeds aangevuld hoor :woman_shrugging:t3:

Wow morgen is alweer jaar geleden dat ik mijn huisje kreeg. Gaat snel zeg.

3 likes

Ben wel benieuwd wat je bron is, want in de supermarkt werkt het nog vooral op vraag en aanbod?

Ik heb mijn hele moeilijke examen gehaald :partying_face::partying_face:

48 likes

Waaaaarom zijn alle klantenservicemedewerkers die ik spreek onkundig?! Bij KPN kost het me altijd 5 pogingen om het goede antwoord te krijgen, Vodafone idem en nu ook Victoria’s secret. Heb zelf ook CS werk gedaan en first time right stond nogal hoog op de prio lijst normaliter maar dit is echt belachelijk.

2 likes

O geen bron! Ik zei het denk ik verkeerd. Ik bedoelde dat een ze zItTe aAn mE cUlTuUr type wat ik ken per abuis voor een half leeg sintschap stond in de AH en dat haar conclusie was dat dat komt omdat we geen sinterklaas meer mogen vieren van die linkse radicalen.
Wat natuurlijk onzin is want de winkels puilen uit van sintspul. Maar goed, zij is dezelfde die ook zegt ‘staat je kerstboom al, o ik bedoel FEESTBOOM want we mogen geen kerst meer vieren in Nederland!!!’

1 like

Bleh ik wil naar huis. Nog 4 uur😭

Ah gossie, wat zielig voor dr

Omg oke ik heb zojuist m’n scriptie ingeleverd. Heb er nog steeds hartkloppingen van. Alsof ik iets stouts/stiekems heb gedaan. En nu maar afwachten


29 likes

omdat mijn studie zo nieuw is zijn er nog geen specifieke ‘exchange arrangementen’ waardoor ik - na veel vragen - een overgebleven plek van een andere studie mag vullen


maar ik heb dus geen idee wat dit wordt en het kan echt overal op de wereld zijn haha help

1 like

Ik heb zo’n lief berichtje gekregen van 1 van de 2 gezinnen :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Ik heb echt zo’n goeie dag! Ik heb kaarten voor Harry Styles weten te bemachtigen, ik kreeg vandaag salaris terwijl ik het pas maandag verwachtte, ik heb geen kater ondanks dat ik gisteren helemaal van de wereld was na borrelen met collega’s Ă©n ik zit nu te wachten tot het boek dat ik heb geschreven voor een vriendin van me gedrukt is bij de print on demand drukker. Stelt niks voor, helemaal geen meesterwerk, maar ik weet dat ze er heel blij mee zal zijn, en ik ben best wel trots dat het af is. Blij :biggrin:

14 likes