Ohhh ik vind het nu echt jammer dat ik in Limburg woon! Zou zo graag Mn spellenkast aan vullen nog
oh wat leuk en goeie tip voor volgend jaar! Ik kende dit niet. Zie dat je je voor 3 november had moeten aanmelden, anders had ik het graag gedaan
Ik heb een burnout en zit al een maand thuis en ik stress hem zwaar over mijn baan. Begin deze maand had ik een gesprek met de bedrijfsarts en die vertelde me dat de kans groot is dat ze niet gaan verlengen en dat ik eind december maar alvast mijn ogen moet openhouden (en dat ik een baan heb die onder mijn niveau is). Nu zie ik net dat er voor mijn functie een vacature openstaat. Mijn contract verloopt pas in maart maar ik denk alleen maar dat ik zsm aan het werk moet en dat ze plannen hebben om me te vervangen. Lekker stressen
Mijn vriend wist het Nederlandse woord wattenstaafje niet en vroeg vanochtend waar de katoenbolletjes op een stokje lagen.
Haha nee joh, wat leuk!
Ben nu wel super benieuwd wie het was!!
Ik vind paleis voor een prikkie zo leuk
Dat is ze zelf!
Haha wat leuk! M! Was je in ‘mijn’ stad? Zij werkt daar in het ziekenhuis bij het station dus dat zou heel goed kunnen!
Was het echt zo van koop deze wijn en eet dit met deze wijn en kijk ook mijn televisieprogramma als je van wijn houdt en mocht je toevallig fan zijn van wijn lees dan mijn boeken.
Ik heb echt t gevoel van onrust in me. Alsof ik vandaag echt een fout gemaakt heb… maar dat heb ik eigenlijk niet… ofja, misschien heb ik iets niet hsndig aangepakt met een leerling, maar dat heb ik later opgelost.
Bleh niet fijn
Zo kut he dit gevoel. Knuffel, hopelijk heb je toch een fijn weekend
Volgens mij krijg ik buikgriep of ik heb iets verkeerds gegeten. Heb al vanaf 21.00 diarree, mijn gat trekt dit echt niet
Oh dat is echt een heel vervelend gevoel he. Maar zoals je zelf al schrijft, wat er misschien niet helemaal lekker ging vandaag heb je weer opgelost! Niemand is perfect he;) waarschijnlijk is iedereen het alweer vergeten behalve jij, omdat je zo streng bent voor jezelf. Hopelijk kun je het een beetje loslaten. Kun je jezelf ergens mee afleiden? Serie kijken, boek lezen etc?
Ik was het sinterklaasjournaal aan het kijken (#kleutersoap) en je kan daar dus je naam op een papiertje laten zetten voor je verlanglijstje. Ik was nieuwsgierig hoe dat hele proces in werking ging, dus ik mijn adres invullen, denkende dat er nog een bevestigende stap komt, niet dus. Dus er komt een echte verlanglijst in de bus. Ze hebben het superleuk gedaan met google maps geintegreerd, ze lieten een screenshot zien van mijn huis, via streetview. En daar kun je me zien fietsen en mijn fiets parkeren. Sta er zo vaak op dat het bijna knap is dat de auto me niet is opgevallen.
Ja klopt. Dankje Heb het net ff van me afgeschreven tijdens mn dagelijkse opdracht van de psycholoog. Dst helpt wel gelukkig.
Ga nu idd ff lezen en daarna misschien nog ff een serie kijken.
Ja leuk he! Ik heb alle adressen van mn klas al ingevuld, samen met de kinderen, en ze vonden het zo leuk dat hun huis in beeld kwam:blush:
Dat had ze dan van tevoren kunnen bedenken of wat eerder bij jou kunnen checken? Nu geeft ze je dus eigenlijk gewoon alleen de keuze om of met die hele vriendengroep te chillen, of om thuis te blijven, de oorspronkelijke afspraak is wat haar betreft dus sowieso al geen optie meer. Ik zou dat echt niet op prijs stellen.
Ik had eigenlijk gehoopt dat ik besmet zou worden met het buikgriep virus op mijn werk zodat ik dit weekend niet hoefde te werken. Maar helaas het heeft niet zo mogen zijn. Zal volgend weekend wel zijn als ik vrij heb
Ik heb jullie advies nodig. Hoe verbreek ik een vriendschap. Mijn beste vriend wist niet wie ed westwick was !! Ik kan hier niet mee dealen!!