Ik zou het niet zo noemen als hij mij zou doen.
Hartje voor de āin dienst van het forumāā¦
We zijn op een missie!
Zeg gewoon wat je wilt zeggen meid en ga niet zo passief agressief naar likes lopen vissen.
Ik zeg dat IK het niet zo zou noemen als hij MIJ zou doen MIJN KUT MIJN LEVEN. Ik zeg niks over wat hij heeft gedaan en heel die situatie ja oke thank joe .
Ik weet ook niet wie dat is
Chuck van gossip girl
Ik heb een plaatje opgezocht en herken zn hoofd toch wel. Maar heb nog nooit een seconde van die serie gezien.
Ik vraag me echt al maandenlang af waar @quantum is?! Hopelijk heeft ze hier gewoon een nieuw account (waarschijnlijk heb ik onder een steen gelegen)
Ik vier morgen mn verjaardag en moet uiteraard nog al mn boodschappen daarvoor doen want ik piek het best in stress situaties
Maar nu baal ik dus dat er NU geen supermarkt open is, want heb het gevoel dat ik nu heel goed boodschappen kan doen
Lees het nu terug en het slaat helemaal nergens op maar heb wijn gedronken dusja
Jawel ik snap het!!! Veel plezier morgen!
Ik realiseerde me door jouw post pas dat het al bijna 1 uur is haha. Dacht echt rond 10 ofzo
Ps: ook wijn gedronken
Zijn er mog
Mensen lam??
Medium
Net (of ja om 11 uur) vet stennis lopen schoppen bij de doorbitch van een club, man man man wat een attitude
Ja dit. Of als ze dan sorry zeggen dat ik automatisch zeg āgeeft nietā maar het geeft WEL!!! Hou gewoon je lichaamsdelen bij je en doe normaal. Maarja weet ook niet zo goed wat ik dan moet zeggen.
Ik lig nog in bed en moet echt plassen als een kameel maar vriendin naast me slaapt nog. Ze wordt gegarandeerd wakker als ik eruit ga en dan zijn de rapen gaar. En vandaag zouden we gaan klussen waar ze al een hekel aan heeft en haar energie voor nodig heeft. Dus ik houd het nog ff op joh. Voel de druk al in mān nieren volgens mij.
Graag niet meer doen is wel een goeie. Laatst liep iemand vol tegen mij aan toen ik gewoon op het station stond te wachten en toen zei ik wel: āja ik stond hier al heā en toen kreeg ik een sorry en was dat het. Ga inderdaad proberen te stoppen met geeft niet zeggen want dat slaat echt nergens op en het is echt vervelend als mensen zo dichtbij komen maar ook als ze onnodig breed zitten. Het is niet omdat jij eerder op een stoel zat dat je dan recht hebt op de andere helft van de stoel naast je.
Lief van je, dankje! Let jij ook op je jezelf?
Dan gewoon in bed pissen je moet wat
Vandaag ga ik cheaten met witte boterhammen, gezouten roomboter en Marmite. En een croissant?