Wat je even kwijt wil #30

Wie is er nou belangrijker???

1 like

Hier en ook daar zijn we toch heel lief voor elkaar?

Kun je pletskeskoek maken met normale koffie? Dit is een vraag voor de limburgse madels

1 like

Krijgen we nog wel steeds dagelijkse outfit inspo?¿

3 likes

Omg. Ik had zo’n waarom ben ik zo moment :sweat_smile: Liep na boodschappen doen met vriend naar de parkeerplaats en kwam er zo’n gast echt agressief uit een vak geraced, echt zo gas bij geven om ons voor te zijn maar mijn vriend liep gewoon door dus toen moest ie wel remmen, echt supertriest en overdreven toeteren en gelijk beginnen te schelden. Ik loop naar het bijrijdersraampje, begint hij ook gelijk op mij te schelden, tik ik op zijn auto waarvan ik weet dat ik dat niet moet doen :roll_eyes: maar hij rijdt weg dus prima. Stopt hij een paar meter verderop alsnog en begint tegen me te schreeuwen dat ik nog een keer aan zijn auto moet zitten, dan slaat ie me het ziekenhuis in. Echt van die momenten waarvan ik weet dat ik er niet op in moet gaan en zou moeten zeggen “oke meneer, fijne dag nog” Maar nee, mijn hoofd denkt “ok boomer, doen we”… Dus ik tik nog een keer tegen zijn auto :confounded: Hij stapt uit, loopt woest om die auto heen, gaan voor me staan ., en doet echt letterlijk deze (helaas zonder borstel) in mn gezicht + schreeuw :rofl: :

En daarna stapt ie weer zijn auto in, beetje schreeuwend dat ik geluk heb dat hij geen vrouwen slaat :sweat_smile: Dat zag hij schijnbaar pas toen hij die auto al uit was…
In ieder geval, ik voel me dan zo’n gigantisch viswijf dat ik me door zo’n sukkel mee laat slepen in een ordinaire straatruzie maar een vrouw stak haar duim naar me op en kwamen er 2 naar me toe die het stoer van me vonden dat ik zo’n mafkees op zn plaats zette. Dus dat maakte het een beetje goed haha.

45 likes

Gisteravond zag ik een muis in de woonkamer rennen. Vandaag niet meer gezien, maar weet ook niet wat ik nu moet doen :frowning:

Ja ik wil dat morgen maken op mijn werk maar kan daar dus alleen een normaal kopje koffie uit een automaat halen en dus niet zelf de sterkte bepalen

Ik denk het ook. Maar uit je bericht trek ik de conclusie dat je de vriendschap niet heel veel waard vond om het voort te zetten. Het is altijd jammer als het alleen van jouw kant moet komen.

Heb je nu misschien een fijn gevoel dat ze blijkbaar wel aan je denkt en dat de vriendschap wel wat waard is? En dat het lullig is om niks te laten horen of nee te zeggen.
Terwijl ze dat wel bij jou deed…

1 like

Joepie ga vanavond spontaan naar een feestje :ok_woman:t3: Zin in. En van tevoren disaronno sours drinken :two_hearts:

11 likes

Ik moest vandaag nieuwe werkschoenen aan. Dus ik werk 10 uur lang op nieuwe tyfus schoenen :slightly_smiling_face:

Ja en dat kan natuurlijk ook. Af en toe afspreken, als het maar goed voelt!

1 like

dddd

6 likes

Hallo nou en! Ik ga ook naar Louis, gewoon nog een keer gaan :dancingbanana:

1 like

Ik word altijd buitenproportioneel boos als ik illegaal series probeer te streamen en ik dan 200 vensters moet wegklikken, 8 dode links aanklik en dan het geluid niet mee blijkt te lopen.

Terwijl ik eigenlijk zelf fout zit, maar maak het me niet zo moeilijk joh

32 likes

Waarom doen zij zo moeilijk terwijl het ook gewoon makkelijk kan.:smile:

1 like

Ik was een poosje niet op het forum want ik was moe en lusteloos. Deed niks anders dan Netflix kijken. Gelukkig gaat het nu weer wat beter.

42 likes

Ik ben altijd groot groot groot Beck fan geweest, maar dit nieuwe album vind ik echt zo teleurstellend :sob: Autotune en shit? Beck…my man… what happened ? :joy:

2 likes

Beck kan beter een keer in de leer gaan bij Hatari. En anders gewoon zo’n masker op zn bakkus zodat die niet kan autotunen. :upside_down_face:

1 like

Hahahahaha geweldig, sowieso zou ik dolgraag een collab tussen ze willen zien :joy: En je kan veel over Hatari zeggen maar ze gebruiken geen autotune whaha. Nu moet ik wel echt zeggen dat ik nooit echt Beck fan was vanwege zijn stem maar toch haha

Lijkt me inderdaad ook best een interessante combinatie tenminste weer wat experimenteler.

1 like