Wat je even kwijt wil #30

Wonen toch in de buurt. Maar buhh wat voel ik mij lamlendig, en we zouden ook nog opstap gaan vanavond :tired_face:

Ik ga vanmiddag linoleum snedes maken met een vriendin, sinds middelbare school niet meer gedaan
 Ben benieuwd :relaxed:

2 likes

@anon42392789 heb je nog je film gekeken gisteren? Ik vond de knight een bovengemiddeld knappe kerstfilmman.

1 like

Dankjewel :kissing_heart:

1 like

Ik heb gister holiday in the wild gekeken ofzo? Omdat dat ging over een olifantenverblijf waar ik geweest in Zambia. Maar het bewees zichzelf maar weer, ik ben niet gemaakt voor slechte films. Ik heb me anderhalf uur zitten ergeren. En het irritantste was dat de hoofdrolspelers het niet een keer over Zambia gehad hebben maar steeds Africa zeiden. Zo irritant. En toen gingen we iets met een Christmas wedding planner kijken maar toen ben ik afgehaakt. Wat een misĂšre.

Op basis hiervan: raad je me aan of af om naar die knight kerstfilm te kijken? :nerd_face:

1 like

Ik werd wakker alsof ik gedronken had, zo’n gaargevoel en mijn poep rook ook zo maar ik heb niks gedronken?? Zo raar.

Ga vanavond naar Maaike Ouboter met m’n dochters en hun partners. Zin in.

17 likes

Ik ben uiteindelijk toch een boek gaan lezen. Maar vandaag weer een poging. Ik had verdomme zelfs een minikerststol gekocht om die op te eten tijdens de film. :’(

1 like

O help

Net mijn gelnagel ver ingescheurd tot de helft van mijn nagel tot bloeden aan toe.
Kan hem ook niet afknippen tot daar want hij zit veel ste ver in het vlees.

Heb er nu maar een pleister opgedaan maar ik moet volgende week ook mijn gellak er weer afhalen :sweat: hoe moet ik dat gaan doen met een half ingescheurde nagel?

Mag ik de marketeers achter die BIC reclame op hun eigen pennen spiezen?

8 likes

Haha klinkt niet alsof dit soort films aan jou zijn besteed. Die in ‘Afrika’ zag ik ook voorbijkomen maar die trok me niet zo
 Afijn ik vond de knight behoorlijk sexy en ik vind Vanessa Hudgens leuk dus dat maakte de film stukken beter. Ze hadden een leuke chemie. Dus misschien moet je hem een kans geven? Dan kan je synchroon met @anon42392789 van deze parel genieten. :stuck_out_tongue:

Moet zeggen dat er wel nog gradaties van slechtheid bestaan. Als films slecht geacteerd zijn, er geen chemie is tussen de hoofdrolspelers én de dialogen heel kut zijn trek ik ze absoluut niet. Maar wat romantische pulp vind ik wel gezellig.

1 like

Zooo de bodyshaming is ook gaande

1 like

die van D&G vind ik dan weer niet schokkend omdat het eigenlijk altijd hetzelfde vrouwontvriendelijke liedje is. :’)

3 likes

Wow ik weet gewoon niks meer dat ik dit heb geplaatst hahaha. Ben je da club nog binnen gekomen?

1 like

Ik word echt heel ongemakkelijk van 11American apparel. Heb het gevoel dat ze me beschuldigend aankijkt :sweat_smile:
Ik koop wel es oude tijdschriften bij de kringloop, die reclames daarin zijn soms ook zo niet te doen, net als de ingezonden brieven trouwens

1 like

Iemand zondag kaarten over voor zwarte cross zondags? Weer achter het net gevist :sob:

De huisbaas en een mannetje zijn de gootsteen aan het repareren en het duurt echt zoooo lang :tired_face: Heb helemaal geen zin in mensen in m’n huis

Ik heb net razend m’n laptop uitgezet tijdens een blue screen. Dat was vast een slecht idee.

Ik ruik echt naar de Gall&Gall

20 likes

Hahaha same

Jaaa wat een sukkel ik stond gewoon op de lijst maar hij “kon me niet vinden” ik mocht ook niet helpen kijken want hij kon het echt wel!!! En toen verbeterde ik iets over wat hij zei over Nederlandse wetgeving en was het hek helemaal van de dam.
Lol ik binnen en kwam direct de organisatie tegen, direct naar die sukkel toe, sta ik gewoon op de lijst “oooh op de lijst staat Lauba niet Laura!” Hahaha omg
Ik ga een klacht indienen
Nee grapje te veel moeite
Maar was wel geĂŻrriteerd

7 likes