Wat je even kwijt wil #30

Beck heeft op zich ook wel wat hardcore elementen in zijn muziek gehad soms! haha ik zie het idd best wel werken! Lijkt me echt vet :sunglasses:

Hier hoor ik Matthias best wel overheen schreeuwen whaha

1 like

Ik heb een ticket voor de show van eenhoornjoost :sob::sob::sob::sob: haha sorry ben zo blij

7 likes

999games heeft dit weekend weer outlet sake in Almere. Misschien tip voor sommige hier. Ze verkopen ook legpuzzels. Prijzen liggen echt lager dan in de winkel of online.

4 likes

Daarom en zoā€™n apart Hataripakje (niet het tracksuit) zal hem best sexy staan. :wink:

1 like

Wiehoee 13e maand uitbetaald gekregen en dus eindelijk nu uit de mincijfers. Nu kei hard mijn best doen dit zo te houden :muscle:

44 likes

ik kwam er dus net achter dat ik vorig jaar een (niet al te best) onderzoek heb gedaan met als conclusie dat ijslandse diplomatie zich opvallend negatief uitspreekt over zowel israel als ruslandā€¦

pre-hatariā€¦

canā€™t be coincidence

4 likes

Yesss! Alleen dan niet dat string pak van Klemens :joy::joy: hahahahah

1 like

Hahaha girlllll, je voelde de sprightly energy van Hatari gewoon al aan :joy:

1 like

Ik gooi altijd zoveel nootmuskaat door de aardappelpuree dat ik me afvraag wanneer ik er een keer van ga trippen (of iemand anders).

2 likes

moet je thee zetten!!

1 like

dfe

You can do itttttttt.

@Otzi ach gelukkig hebben ze nog meer pakjes voor de buhne

8 likes

Hahahahaha dankje :two_hearts:

Hebben ze er dan alles of is het echt outlet-spul?

ā€œZodra ik verhuisd ben ga ik met je uiteten / koop ik dit voor mezelf / gaan we dagje wegā€

Maar dat gaaaaat nieeee. Ik ben gvd helemaal blut :joy:

Vandaag voor het eerst een gembershotje gedaan, brand brand brand. Waarom doen mensen dit dagelijks?!?!

Wat wat, wat is een gembersnotje

2 likes

haha dit klinkt wel heel lief

Ik vind het superlekker juist, dat scherpe!

2 likes

oeps!

1 like

Jaaa ik heb 'm en je mag 'm van me hebben, maar dan wel pas 15 dec - hij ligt namelijk in de opslag (ben een huis aan het kopen dus even dakloos) en ik woon in het VK maar dan neem ik 'm mee op de 15e als ik terug naar NL ga!
Hoef er alleen de verzendkosten voor en hij is nieuw (ongelezen). Ik ben niet zo van de zelfhulpboeken en had al ā€˜the life-changing magic of not giving a fuckā€™ gelezen dus vond het een beetje overkill (was liefbedoeld cadeautje van zusje)

3 likes

Ik had een drukke dag op werk en lig nu afgemat op de bank met zin in Chinees. Hoefde dat woordje alleen maar te noemen aan de telefoon en nu gaat vriendlief eerst naar de Chinees voor hij naar huis komt!

4 likes