Mensen mogen bij mij ook niet meekijken op de lijst want genoeg ‘slimmeriken’ die dan een andere naam zeggen die ze zien staan. Mooi niet vriend.
Ik snap je, zou ook over de zeik zijn. Man man man ‘it’s okay to hou je bek sometimes’
Mijngod heb nog teveel alcohol in mijn bloed en zie nu dat mijn kusser van vannacht strakkere wenkbrauwen heeft dan ik
Ja snap ik in dat geval, dit was gewoon een bijdehand jong
Dan vraag je toch om een ID-kaart?
Hebben ze vaak niet bij zich…
Voor jou ook veel wijsheid en rust! En als ik je een tip mag geven: luister heel goed naar wat je lichaam en denk aan wat jij wilt, hoe moeilijk het ook is
Ik luister een daily mix best hard want ik moet opruimen en dan hoop ik altijd dat anderen m’n muziek horen en dan denken: ohjaa dat was een leuk liedje.
Maar nu komt blurred lines. En ik vind dat zo’n leuk liedje ik hoop dat de buren het me vergeven.
Boodschappen gedaan, hel op zaterdag, maar goed. Kom ik thuis ben ik de helft vergeten kan ik straks weer terug
Vliegt hier al 20 min een politie heli. Ze zijn op zoek naar iemand. Hoop dat die persoon snel gevonden wordt.
Er zit tandpasta op mijn tas maar ik ben ergens waar ik het niet direct ongezien er van af kan halen.
Jeeej ik heb eindelijk weer kaartjes voor de zwarte cross. Ik zit al een uur zo
Pff als mensen net een bak koffie op hebben en dan in je gezicht gaan praten. Echt als de basisschoolleraar die je in je nek zat te hijgen.
Lol ligt die nog naast je?
Ik heb de morning after altijd dat ik iedereen ga appen maar gvd niemand reageert
Ik wil een piercing laten zetten maar ik weet niet welke haha.
Nee ik heb ‘gewoon’ nee gezegd hahaha. Dat doe ik vrijwel nooit.
Maar hij appte ‘kan ik bellen. Is belangrijk’. Dus ik ‘eh ja’. Hij belde dus net ‘ja mijn ex heeft gezien dat ik jou heb toegevoegd op insta en het is pas uit en nu is ze over de rooie en het kan zijn dat ze je een berichtje gaat sturen’
Maat aub
Overigens herkenbaar van je berichten. Ik heb zin om te kletsen. Denk dat ik zo ff ga aanbellen bij mijn buurman
Hahaha, maat dank voor de aankondiging
Ja heb zelfs m’n moeder gebeld en die neemt niet eens op what the hell
Ik vier dus mn verjaardag vandaag en de eerste mensen komen om 16:00 maar ik ben al helemaal llaar.
Dus… Je verwacht het niet…
Ben alvast wijn aan het drinken.
Ik zit ook heel hard te lachen. Tijd voor kaassoufles uit de oven
@MadameMignon moeders horen gewoon altijd hun telefoon op te nemen ! Hoop dat je toch nog met iemand kan kletsen
Treed zij nog veel op? Echt jammer dat we zo weinig van haar horen
Hahaa ik vind het altijd zo extreem overdreven klinken als ik een melding krijg bijv. Op de ipad “youtube is gecrasht” en of ik een rapport wil sturen.