Is ook wel stalking skills next level want volgens mij is de optie activiteiten van je vrienden weg op insta toch? Dat je kon zien wat je vrienden geliket hadden en wie ze zijn gaan volgen
Ja precies. Vond het ook maar een vaag verhaal, maar ik zit er niet mee. âJa sorry dat ik je hiermee moet lastig vallenâ. We hebben gezoend, thatâs it of hij heeft nog een rela met haar. Ach joe joe
Ik ben me aan het ergeren⊠Ik wil gewoon in alle rust op de bank een serie kijken, maar deze serie (in het Engels) is zonder ondertiteling en het geluid op mijn laptop is niet al te hard, dus ik moet goed kunnen luisteren om het te kunnen volgen. Maar mijn man loopt constant al bellend te wandelen door het huis voor zijn werk waardoor ik er niks van versta. Hij gaat zo weg, is op zân zusje aan het wachten maar zij is te laat. Ik denk al een uur âga weg, ga weg, ga wegâ.
Ik ben flink verkouden, loop te blaffen als een hond en heb het steeds of te warm of te koud. Heerlijk ook als je maar uit 1 neusgat kunt ademen. Gelukkig heb ik niet echt iets op de planning staan dit weekend want ik wil echt mijn bed niet uit
Lol hij heeft me ontvolgd
Die doen het niet meer, kapot gebeten door mijn kitten helaas haha.
Maar ze zijn nu de deur uit eindelijk, yes chillmodus kan definitief aan.
Omijngod dit ja.
Ik ben ziek en mân moeder appte in een groepsapp dus ik dâr privĂ© appen dat ik ziek en zielig ben en medelijden verdien.
Doet ze er gewoon een half uur over om daarop te reageren?! Zo werkt dat niet mam jouw leven moet om mij draaien.
Ik heb gewoon emotionele chantage gebruikt. Ik heb ooit gezegd dat als ze niet opneemt ik meteen denk dat ze ergens in huis dood op de grond ligt. Sindsdien neemt ze altijd op.
Wel handig voor die 1x per maand dat ik haar bel.
Ik heb vannacht van 22.00 tot 02.00 u geslapen en daarna zonder goede reden niet meer en nu voel ik me de hele dag al zo vercrackt. Was gisteravond ook echt al kapot.
Zo maar even de deur uit, hopelijk helpt dat wat.
2 vrienden van mij zijn daar ook gaan kijken haha. Weetje het is niet de meest geweldige wijk maar ik woon ook een wijk waar menig mens niet dood gevonden wil worden. Zo is het goed te doen, en centraal. Als je zo dichtbij komt wonen moeten we eens afspreken als je dat leuk lijkt.
Net de eerste oliebol (met krenten natuurlijk) van het jaar gegeten. En hij was heeeeerlijk. Dat er maar vele mogen volgen.
Wanneer je het leuk met iemand hebt en jij geen kinderen wilt hebben en dan al zoiets hebt van dat je het beter gewoon kan afkappen. :â)
Even een like voor de herkenbaarheid!
Toch voor de 2e keer boodschappen gedaan. Ook even een frozen adventkalender voor mn zusje gekocht (is bijna 15 ). En nu staat er een cake in de oven en heb ik al gepoetst.
Echt weekend
Huur gewoon iemand in om dat te doen
Kom ik over als iemand met geld?!
Ik heb vanavond een verjaardagsfeestje maar de vriendin waarmee ik altijd dronken werd is zwanger. En de rest is een beetje suf. En letterlijk iedereen komt ook met aanhang maar mijn vriend kan niet mee.
Ik haat mijn angsten echt. Ik ga zo met de trein en tram maar dat vind ik dus niet tof. Ik voel me al niet fit. Ik ga dit doen om een wedstrijd te spelen. Ik ben benieuwd.
Normaal ga ik met de auto. Maar dat vind ik nu geen slim plan omdat het in Amsterdam is. Super duur met parkeren.
P+R anders een optie? Zit je wat minder lang in OV. Prijzen zijn echt goed te doen (1 euro + kosten ov).
Daar had ik naar gekeken maar waar ik moet zijn valt er nog net niet onder. Ook niet als ik 1 halte verder loop.
Vond ik ook wel heel jammer!
Maar dank voor het meedenken.