Wat is ook al weer die chille app voor plantjes water geven? Plantsome toch?
Ja!
Mijn vriend gaat vanavond voor het eerst naar het Concertgebouw en hij zit nu heel schattig van alles op te zoeken over het concert van vanavond maar ook over de geschiedenis van het gebouw.
Ik heb zin om geld uit te geven en om leuke dingen te kopen voor in huis en wat truien. Maar ik kan niks leuks vinden en nu ben ik onrustig (maar is sowieso handiger te wachten tot volgend weekend).
En ik zou met m’n zus chillen maar ze is weer eens te laat dus ik erger me
Vraag gewoon of diegene het gratis doet of betaal in natura
Gewoon je gezicht in je make-up tas stoppen, een keer flink schudden en diep inademen en je make-up zit op je gezicht. Zelfde effect. Alleen ff fixing spray erop spuiten, anders is alle moeite voor niks geweest.
Oo vet leuk!
Mooi gebouw is het.
Veel plezier
Ik dacht vanmiddag een leuke wijde pantalon te passen in de Monki keek ik in de spiegel en ik leek wel Avril Lavigne in haar tijd van sk8er boi, pantaloon i see your later boiiiiii.
Ik ben met opzet na mijn werk naar een action en albert heijn uit de buurt gegaan zodat ik later thuis ben. Anders weet ik toch dat ik op de bank ga zitten en in slaap val
Moet over een uur weg voor een etentje en heb net een zak chips opgevreten. Ben aan het twijfelen of ik met de bus of auto ga. Het is zo koud dus wil eigenlijk met de auto, maar dat is minimaal 10 euro, bus is 5.
En ik moet me op gaan maken, maar moet eerst uit uitbuiken van me chips .
Ik vind het grappig hoe mensen reageren op mijn ‘ontslag’ bij m’n vaste baan. De een vindt het knap en zegt: ‘moet je doen, je bent nog zo jong, ga genieten, je hóeft dit werk niet te doen, groot gelijk.’ De ander reageert bijna boos dat ik ben gestopt WANT DAT DOE JE TOCH NIET???
Ik ben na het sporten vanmorgen in bed gaan liggen, ongedoucht dus, ik heb koekjes gevreten en verder niks en een paar uur liggen slapen en word elke keer helemaal in de war met hoofdpijn wakker. Waarom ben ik zo.
Ugh ik ben brak en ik ga zo afspreken met mensen die geen Nederlands kunnen. Nu moet ik de hele avond Engels praten maar ik heb er echt de puf niet voor
Ik ga vanavond naar een feest en ik heb er zo veel zin in!! Alleen beetje vrees voor de reis erheen want het ligt afgelegen en ik ga deels met de fiets en ik ga dus alleen
Gelukkig kan ik snel fietsen
Een vriendin zou misschien mee maar zegt net af (voor de verandering) en ik dacht dat er ook meiden van het forum gingen maar niet echt meer over gehad dus:
Iemand toffler indoor vanavond??
Leuk! Ik heb heeel veel youtubevideos gekeken over krachttraining ter inspiratie en om te zien hoe je sommige dingen moet doen: voelde me daar zelfverzekerder door toen ik net begon! In het fitnesstopic worden tips gegeven over youtubers geloof ik
Ik ben zo gelukkig! Gisteren waren mijn man en ik 1 jaar getrouwd en daar hebben wij allebei niet bij stilgestaan. Hij zou vandaag niet thuis eten, staat hij net voor de deur met een bos rozen en een tas vol sushi.
Wat heb je al? Forward helix of een tragus misschien? Ik ben zelf heel blij met m’n faux rook en stacked lobe
Ik had nog plantaardige geraspte kaas en had dit over de aardappels gedaan voor onder de gril. Nu bleek er toch een beetje schimmel op te zitten toen ik het er uit haalde maar te veel trek om het niet te eten. Ben benieuwd of ik hier spijt van ga krijgen.
Bij de bank? Hopelijk heb je snel een plekje.
Iemand enig idee welke bezorgservice Victoria’s Secret gebruikt? Gaat via eshopworld maar geen idee of dat in NL dan DHL, PostNl of andere crap is. Klantenservice echt &-‘£,]£{{#£