Ik vind het zo jammer als iemand niet gewoon afzegt i.p.v. mij in het ongewisse laten.
Oe tragus is wel een goed idee, ik heb al helix, forward helix en een lage helix haha en twee oorbel gaatjes per oor zeg maar haha.
Ja dit is heel irritant. Zou je vanavond met iemand afspreken en die nu niks meer laat horen?
Oh daar past een tragus wel mooi bij denk ik ja! Of een daith?
Ja, een vriendin. Ik hoor vaker plots niets meer op de app, maar nu hadden we wel echt concreet afgesproken dacht ikā¦
Ik ben wel moe, maar echt ik kan niet nu al in bed gaan liggen.
Ik hoorde net weer heel random vuurwerk knallen en nu moet ik lachen omdat ik hier (weet niet meer welk topic) had gelezen dat dat is om te laten weten dat er een nieuwe lading drugs binnen is
Mān vriend en ik waren in een winkel met een heel knappe verkoopster. En nu zit ik mān vriend te plagen dat ie verliefd op dr is.
Maar eigenlijk ben ik wel ātrotsā op zijn smaak, want hij vindt altijd dames knap die ook echt leuk zijn (als in, vrolijke, leuke vrouwen en geen domme bimboās).
Omg ik ben KAPOT. Vandaag de eerste dag van mān zelfgeorganiseerde markt waar ik helemaal blij met mān tafeltje vol macrame stond en echt iedereen wilde een workshop komen doen en het was allemaal zo leuk en nu heb ik bijna niks meer om morgen te verkopen maar geen puf meer om iets nieuws te maken vanavond. Tevreden, maar helemaal af.
Gelukkig had mān man 20 kilo sushi klaarstaan aah love die vent.
Als morgen alles volgens planning gaat met verhuizen⦠dan slaap ik vanacht voor het laatst thuis gek idee!
Dat is ook tof ja, ik ga even nadenken welke het wordt en dan morgen er even langs.
Weet iemand of je oordopjes kunt kopen bij de AH To Go?
Edit: nee dus
Dankje ! Ik kwam bij de tram iemand van mijn sportvereniging tegen dus dat was fijn.
Ik heb die een tijdje gebruikt, maar ben er vrij snel weer mee opgehouden, liet me veel te veel water geven, 1 plant heeft het zelfs niet overleefd.
Ik hou het piercingtopic in de gaten
Ik heb wel eens in skeere tijden 10,- getankt en vond dat altijd heel erg beschamend. Maar dacht dan maar altijd āwat maakt dat die pomp medewerkers nou uitā. Nou vandaag ging ik dus tanken en de man voor mij had precies 10 euro getankt, maar hij reed in een dikke Audi. Zegt dat meisje van het tankstation ānou zoān auto en dan 10 euro tankenā dus nu klopt mijn theorie niet meer
Ik had morgen eigenlijk nog niets gepland. Toen appte mn zusje dat ze morgen avond samen wil eten en dan naar de film en daarna appt mn vader dat ie met me wil lunchenš
(Daar gaat mn gezonddoenweekend)
Ik moet daar ook de hele tijd aan denken, want zoveel vuurwerkknallen. Ik weet niet wat voor ladingen hier in de buurt binnenkomen maar als het echt om drugs gaat, kan ik straks sleeƫn over straat over de witte poeder.
Heb eindelijk weer genoeg rust in mān hoofd om weer te bakken(en te forummen). Wordt hier zo blij van!
Edit: dit is btw een kruidnotencheesecake
Dit klinkt echt heerlijk!