Doe je mee aan secret santa?
recept?
Ik was nog bang dat hij veel te zoet zou worden, ik heb hem verder nog niet geproefd maar mijn vriend zei; lekker dat hij niet zo mega zoet is.
Ik heb btw gewoon witte chocolade gebruikt ipv Tony chocolony, 3 repen voor 1 recept is wel teveel van t goede
Ik had gister een event van m’n werk waar ook avondeten geserveerd werd en er was aan het eind van de avond heel veel brood over (soort Turks-achtig brood maar dan iets compacter). Niemand wou het hebben en ik vond het zonde om weg te gooien dus ik heb het maar meegenomen. En nu heb ik bedacht dat ik er morgen broodpudding van ga maken en ik ben superhyped, zou bijna nu al naar bed gaan zodat het eerder morgen is en ik dat ding kan gaan bakken. Tot zover mijn wilde zaterdagavond
Ik heb vandaag zoveel bestanden opgeruimd. Alle foto’s van mijn telefoon opgeslagen in mapjes en mijn laptop opnieuw geïnstalleerd, zo fijn dat het nu weer leeg en opgeruimd is! Nu Dropbox nog een beetje opruimen en oude rommel verwijderen. Maar dat is niet zoveel werk als de rest
Mijn neefje wil zijn tank altijd vol hebben, en tankt daardoor vaak voor kleine bedragen. Gaat ook gerust 3 keer op 1 dag.
Ja dat heb ik zelf ook een tijdje gedaan snap dat heel goed. Rij ook nooit met een tank die onder de helft is.
Je kan m ook nu bakken en er morgenochtend mee ontbijten
Ik gedraag me echt als een klein kind als ik mijn zin niet krijg. En dat ben ik me bewust maar kan die boosheid niet los laten.
Ah irritant, ik hoop dat de afspraak gewoon door is gegaan! Of dat ze in ieder geval iets heeft laten weten
Waarom is dat? Is dat beter voor de auto?
Jaa dit heb ik inderdaad overwogen, maar ik dacht als ik morgen een beetje op tijd opsta en hem dan maak, dan kan ik er ook mee ontbijten/brunchen maar dan vers uit de oven
Hahaha dan krijg je echt stress bij mij in de auto want ik rijd gewoon tot ie vol in het rood staat, heb ook geen lampje dat gaat branden dus het is elke keer weer zweten.
Haha zo vervelend dat dit bevestigt dat mensen vaak zo snel oordelen. Die man of wie dan ook kan toch ook gewoon een drupje willen tanken om even door te kunnen en dan b.v. later bij een voordeliger tankstation zijn tank weer vol te gooien… Dat doe ik zelf ook weleens, als ik er niet te lui voor ben haha. Het is toch zonde om je geld aan benzine uit te geven.
Bvenstaande is overigens niet als vervelend naar jou bedoeld maar eigelijk voor dat meisje bij dat tankstation.
Nee ik vond dat zelf dus ook heel dom van dat meisje! En ook kut voor mezelf want ik tank ook wel eens een laag bedrag om verschillende redenen. En het is ook inderdaad een duurder tankstation langs een drukke weg.
Jaaa dat vind ik echt super vervelend!! mijn ex deed dat ook en toen zijn we een keer stilgevallen en dat vond ik zo traumatiserend dat ik mezelf heb voorgenomen om me dat nooit te laten gebeuren
Ik rij ook altijd door tot ie gaat piepen en dan nog stuk door. Heb een tankpas dus geld is het niet, maar te lui of ik vergeet het.
Het moet een keer mis gaan bij mij.
Met leenauto’s moet je ook altijd beetje bij tanken is ook vaak weinig.
Super late reactie, sorry maar dankjewel! Maar is een tientje per dag ook normaal als de verwarming alleen maar op 14 graden staat en je verder niets doet? We zijn de afgelopen dagen niet in het huis geweest en toch is het nu van 18 november t/m 21 november 43 euro aan gas.
Lijkt me niet @Flora Ik had ook Oxxii en gebruikte ook die app… als ik.op vakantie was ofzo dan was het per dag iets van 0.80 of misschien nog wel wat minder. En als ik een dag de verwarming veel aan had misschien 4 a euro ( woon wel in een flat) De app geeft alleen de gebruikskosten weer en voor zover ik weet niet de netbeheerderskosten enzo. Zou hier dus zeker even achteraan gaan, want 10 euro lijkt me wel erg veel als je bijna niks gebruikt
Is het misschien zo dat er nog geen meubels, vloer en gordijnen zijn? Want vulling van de ruimte zorgt er echt voor dat een huis minder snel afkoelt.
Edit: tientje per dag vind ik weer wel veel omdat die slechts op 16 graden stond maar de huizen waar ik woonden werden in deze periode met de verbouwing en dus leeg echt 9 graden?!